Německé sestry
Mám vzťah so 7 ročným nemeckým dievčaťom. Nie, nie som prípad pre mravnostnú políciu. Je z prastarého nemeckého rodu BMW a volajme ju Agnes.
Moju vysnívanú mám necelé dva roky. Najazdili sme jeden na druhom vyše 35 tisíc km. Podľa reakcii okolia vraj nie je moc pekná, ale dôležité je že sa páči mne. Oproti jej “krajším” rovesníčkam má nepopierateľne lepšie niektoré vlastnosti ale to nie je predmetom článku.
Zodrali sme spolu zopár sád gúm, použili jeden pre druhého nejaké tie lubrikanty našróboval som do nej pár sviečok skrátka samé bežné veci ktoré sú potrebné pre fungovanie harmonického vzťahu . Čo sme spolu nemala žiadne zdravotné problémy a ja som jej na oplátku zaplatil nejaké tie operácie, aby náš vzťah mal stále grády. Orál vylepšil americký doktor MUDr. KN a o hlavičku a ženské veci sa kompletne postaral nemecký prof. BOS – špecialista na operácie nemeckých jungfrau. Ďalšie zmeny a šperky čo dostala spomínať netreba, lebo v tomto príbehu nemajú úlohu. Bola mojou vysnívanou a v každom predchádzajúcom motovzťahu som jej venoval nemravné myšlienky. Myslel som si že ak sa raz dáme dokopy náš vzťah potrvá navždy. Všetko klapalo kým jej mladšia sestra (volajme ju Giselle) nevyrástla z detských chorôb. Nemravne, sťa Lolitin otčim Humbert Humbert, som po začal po nej požmurkávať. Sodoma motogomora!!
GiSelle je na pohľad kočka z väčším poprsím, no napriek tomu má menšiu váhu a podľa rodičov z Bavorska vzťah s ňou ide hladšie. Skrátka nový voňavý a príťažlivý model...ale poznáte to, na zbalenie tejto novej baby by som sa musel rozísť s Agnes. Kým by som Giselle úplne zlomil na moju stranu stálo by to nejaké ďengy extra. Táto láska by rozhodne nebola zadarmo, nakoniec ktorá je však? :)
Dlho odolávajúc pokušeniu byť mojej súčasnej neverný, navrával som si, že Giselle je ešte problémové decko. Zanedlho som začal premýšľať v intenciách “čo oko nevidí, srdce nebolí” a že malá motonevera by nezaškodila. Nie a nie ju niekde zdrapiť za krk a skúsiť ako to s ňou chutí. Veľa mojich priateľov má s ňou vzťah, ale nemal som sa k tomu aby som niektorému z nich dal neslušný návrh. Zrejme by to takto šlo ešte dlho ďalej nebyť kamaráta, ktorý je dostatočne zvrhlý na to pristúpil na swingers party a tak sme si tie naše kočky vymenili...
No zajimal by mne nazor toho co si to vymenil a z 12GSA sel na 1150 GSA.
Jinak muj nazor je, ze za jizdy je 1150GSA daleko hezci ,12GSA je modernejsi ale myslim, ze celkove lepsi masina je stejne 1150GSA,neohrabany a tezky jsou obe-bohuzel.
Každá s těch motorek má své pro a proti. I když mám 1150, tak se mi víc líbí 1200GSA. Kdybych neměl 1150 a kupoval novou, šel bych do 1200, ale takto nemám důvod měnit, nic výrazně nového by mi 1200 nepřinesla a s 1150 určitě zažiji hodně hezkých okamžiků.
Z kraje jsem měl strach u 1200 se spolehlivosti, ale myslím, že i přes svou elektroniku, je 1200ka stejně dobrá a spolehlivá. Šetření zde je sice vidět, ale asi to je dobou. Zase za ty prachy ....
Zase jeden z hezky čtivých a jasně popisujících článků s kusem specifického literárního umu. Vše je asi vždy ale o vkusu každého jednotlivce a taky o módním trendu. Je fakt, že dvanáctek je dnes všude plno a jedenáctky se začínají pomalu vytrácet. To s sebou nese i vliv na volbu výběru koupě motocyklu. Samozřejmě ne každý je jim ovlivněn. Patřím ke konzervatistům, takže spíše mne osloví stará poctivá kovadlína a kvalita, než novodobý plast s potřebou specielních servisů. Ale vše má svoje. Na starém moskviči držely reflektory na šestnáctkách šroubech, které se používají v dolech k spojům potrubí. Starý stejšn škoda 1202 jste opravili všude, měl skvělé pérování, spoustu místa, ladný zvuk, uvezl půl tuny a projel všechny brody. Bez servisu jen jezdil, jezdil, jezdil... No ale přece jej dnes nemlžeme srovnávat s novým Superbem. Vývoj asi nezastavíme. Pořád si myslím, že 1150 je motorka s koulema, byť 1200 má mnoho co nabídnout. Je to ale jen o vkusu každého z nás a časem taky o té modernizaci a vývoji, s kterým stejně nic nenaděláme. Osobně jsem rád že 1150 mám a zvolil jsem si ji, i když jsme s kamarádem jeli pro dvě a on bral dvanáctku. Když byly naloženy na vozíku, zvažoval jsem, zda jsem přece jen neměl vzít taky novější. V porovnání jsou obě hezké, ale dvanáctka je prostě jiná, hezčí, modernější. Je to ale jak už jsem řekl o přístupu každého z nás a díky konzervatismu jsem rád, že 1150 mám. No i když ta hluboká vášeň začne teprve na až jaře.
Jinak muj nazor je, ze za jizdy je 1150GSA daleko hezci ,12GSA je modernejsi ale myslim, ze celkove lepsi masina je stejne 1150GSA,neohrabany a tezky jsou obe-bohuzel.