Čakala ma. Krásna, nažhavená a dostatočne perverzná na to aby sa na nej zviezol cudzí chlap. Agnes síce mlčky ale bez výčitiek prijala do lona svojho môjho kamaráta a vyrazili sme si spolu všetci štyria za západom slnka na dvojhodinovú jazdu bez štipky romantiky.
Naše prvé dotyky s Giselle boli trochu chladnejšie ako som si predstavoval. Nechcel som ju vyľakať a rovnako som nechcel aby ona vyľakala mňa. Okamžite som zistil že pri prirážaní sú jej pohyby čitateľnejšie a podvozok komfortnejší v porovnaní s mojou terajšou. Treba však povedať, že s Agnes sme si užívali pomerne často aj do trojky z mojou ľudskou frajerkou plus nejaká ta batožina občas aj v troch kufroch. Skrátka a dobre zadoček mojej motolásky sa kvôli jazde v teréne bude musieť podrobiť operácii podvozku a aplikácii novej progresívnej pružiny čo trocha deformuje porovnanie kvality ich podvozkov.
Giselle ma absolútne vrúcne prijala do svojho lona ale rýchlosť akou si to spolu rozdávame cítim menej. Agnes je v tomto smere rozhodne slabšia, pri jazde na jej tele na človeka viac fúka čo je na jednu stranu nepríjemné na druhú stranu nie je nad príjemné osvieženie čerstvým vetríkom. Na dlhšie sexuálne zážitky je rozhodne príjemnejšia Giselle na krátku rýchlovku zas Agnes s ktorou to celé vnímate viac.
No zajimal by mne nazor toho co si to vymenil a z 12GSA sel na 1150 GSA.
Jinak muj nazor je, ze za jizdy je 1150GSA daleko hezci ,12GSA je modernejsi ale myslim, ze celkove lepsi masina je stejne 1150GSA,neohrabany a tezky jsou obe-bohuzel.
Každá s těch motorek má své pro a proti. I když mám 1150, tak se mi víc líbí 1200GSA. Kdybych neměl 1150 a kupoval novou, šel bych do 1200, ale takto nemám důvod měnit, nic výrazně nového by mi 1200 nepřinesla a s 1150 určitě zažiji hodně hezkých okamžiků.
Z kraje jsem měl strach u 1200 se spolehlivosti, ale myslím, že i přes svou elektroniku, je 1200ka stejně dobrá a spolehlivá. Šetření zde je sice vidět, ale asi to je dobou. Zase za ty prachy ....
Zase jeden z hezky čtivých a jasně popisujících článků s kusem specifického literárního umu. Vše je asi vždy ale o vkusu každého jednotlivce a taky o módním trendu. Je fakt, že dvanáctek je dnes všude plno a jedenáctky se začínají pomalu vytrácet. To s sebou nese i vliv na volbu výběru koupě motocyklu. Samozřejmě ne každý je jim ovlivněn. Patřím ke konzervatistům, takže spíše mne osloví stará poctivá kovadlína a kvalita, než novodobý plast s potřebou specielních servisů. Ale vše má svoje. Na starém moskviči držely reflektory na šestnáctkách šroubech, které se používají v dolech k spojům potrubí. Starý stejšn škoda 1202 jste opravili všude, měl skvělé pérování, spoustu místa, ladný zvuk, uvezl půl tuny a projel všechny brody. Bez servisu jen jezdil, jezdil, jezdil... No ale přece jej dnes nemlžeme srovnávat s novým Superbem. Vývoj asi nezastavíme. Pořád si myslím, že 1150 je motorka s koulema, byť 1200 má mnoho co nabídnout. Je to ale jen o vkusu každého z nás a časem taky o té modernizaci a vývoji, s kterým stejně nic nenaděláme. Osobně jsem rád že 1150 mám a zvolil jsem si ji, i když jsme s kamarádem jeli pro dvě a on bral dvanáctku. Když byly naloženy na vozíku, zvažoval jsem, zda jsem přece jen neměl vzít taky novější. V porovnání jsou obě hezké, ale dvanáctka je prostě jiná, hezčí, modernější. Je to ale jak už jsem řekl o přístupu každého z nás a díky konzervatismu jsem rád, že 1150 mám. No i když ta hluboká vášeň začne teprve na až jaře.
Jinak muj nazor je, ze za jizdy je 1150GSA daleko hezci ,12GSA je modernejsi ale myslim, ze celkove lepsi masina je stejne 1150GSA,neohrabany a tezky jsou obe-bohuzel.