Až potiaľto bola Giselle jednoznačne lepšia ako Agnes. Váhový rozdiel vám ponúka o niečo ľahšie manévrovanie. Podvozok je famózny a keď sa Vám zdá že váš vzájomný petting naberá nebezpečné obrátky tak obe si dajú povedať rovnako ľahko a sú ochotné veľmi dobre a rýchlo pribrzdiť bez nejakých zbytočných pohybov, pričom váhový rozdiel pri brzdení necítiť. Za krátku chvíľu som ale začal vnímať, že napriek celkovo príjemnej polohe tela pri koite ma nejako začínajú tlačiť testes. Nie a nie si sadnúť tak, aby som za 5-10 minút nemusel zas meniť polohu. Agnesin mons pubis je ďaleko príjemnejší na dlhodobý kontakt (môj osobný rekord 512km bez zosadnutia na šupu) Pomaly začínam chápať prečo je xy jazdcov, čo majú vzťah z Giselle, ochotných zaplatiť drahú plastiku jej šušky od Dr. Kaheda. Pre tých ktorým nie je celkom jasné čo mám na mysli to poviem pomerne hulvátsky “pri Giselle nech som sedel jak som sedel, sedel som si na gulách” lebo to sedlo je zle vyriešené a sedlo Kahedo tento problém rieši ale drahé. Krásne to vidno z fotiek.
Ďalšie a tentoraz kľúčové sklamanie však prišlo priamo z jej srdca. Podľa jej rodičov má viac pary o cca 15 koní ale poviem ako je, ...nepodarilo sa mi ich nájsť ani dole (tam nie sú ani náhodou) ani v strede (má ho lepší ale nič extra špeciál) ani hore (tam ich ani nikto nečakal)... nikde. Naopak Agnes pri ráznom pošteklení jej lona už od nízkych otáčiek dáva najavo ochotu nechať sa unášať vlnami vášne. Giselle človek musí dlhšie dráždiť a podobnej reakcie sa dočká až o par sto otáčiek neskôr. Opäť musím pripomenúť, Agnes je po plastike od Dr. KN a prof. BOS. Giselle bola absolútne bez kozmetických zásahov. Treba ale dodať, že jediné čo Agnes z môjho pohľadu naozaj citeľne pridalo bol zásah amerického doktora KN. Hoci zásah profesora von BOS bol komplexnejší výsledný efekt síce citeľný bol ale ďaleko menej.
No zajimal by mne nazor toho co si to vymenil a z 12GSA sel na 1150 GSA.
Jinak muj nazor je, ze za jizdy je 1150GSA daleko hezci ,12GSA je modernejsi ale myslim, ze celkove lepsi masina je stejne 1150GSA,neohrabany a tezky jsou obe-bohuzel.
Každá s těch motorek má své pro a proti. I když mám 1150, tak se mi víc líbí 1200GSA. Kdybych neměl 1150 a kupoval novou, šel bych do 1200, ale takto nemám důvod měnit, nic výrazně nového by mi 1200 nepřinesla a s 1150 určitě zažiji hodně hezkých okamžiků.
Z kraje jsem měl strach u 1200 se spolehlivosti, ale myslím, že i přes svou elektroniku, je 1200ka stejně dobrá a spolehlivá. Šetření zde je sice vidět, ale asi to je dobou. Zase za ty prachy ....
Zase jeden z hezky čtivých a jasně popisujících článků s kusem specifického literárního umu. Vše je asi vždy ale o vkusu každého jednotlivce a taky o módním trendu. Je fakt, že dvanáctek je dnes všude plno a jedenáctky se začínají pomalu vytrácet. To s sebou nese i vliv na volbu výběru koupě motocyklu. Samozřejmě ne každý je jim ovlivněn. Patřím ke konzervatistům, takže spíše mne osloví stará poctivá kovadlína a kvalita, než novodobý plast s potřebou specielních servisů. Ale vše má svoje. Na starém moskviči držely reflektory na šestnáctkách šroubech, které se používají v dolech k spojům potrubí. Starý stejšn škoda 1202 jste opravili všude, měl skvělé pérování, spoustu místa, ladný zvuk, uvezl půl tuny a projel všechny brody. Bez servisu jen jezdil, jezdil, jezdil... No ale přece jej dnes nemlžeme srovnávat s novým Superbem. Vývoj asi nezastavíme. Pořád si myslím, že 1150 je motorka s koulema, byť 1200 má mnoho co nabídnout. Je to ale jen o vkusu každého z nás a časem taky o té modernizaci a vývoji, s kterým stejně nic nenaděláme. Osobně jsem rád že 1150 mám a zvolil jsem si ji, i když jsme s kamarádem jeli pro dvě a on bral dvanáctku. Když byly naloženy na vozíku, zvažoval jsem, zda jsem přece jen neměl vzít taky novější. V porovnání jsou obě hezké, ale dvanáctka je prostě jiná, hezčí, modernější. Je to ale jak už jsem řekl o přístupu každého z nás a díky konzervatismu jsem rád, že 1150 mám. No i když ta hluboká vášeň začne teprve na až jaře.
Jinak muj nazor je, ze za jizdy je 1150GSA daleko hezci ,12GSA je modernejsi ale myslim, ze celkove lepsi masina je stejne 1150GSA,neohrabany a tezky jsou obe-bohuzel.