Bezkonkurenčně jeden z nejlepších jednoválců tepe v "malých GSech", má vstřikování, dvě svíčky. Kromě toho, že má slušný výkon a parádní točivý moment 60 Nm, který by mu ještě nedávno mohl závidět mnohé dvojválce, prosnul i svou nízkou spotřebou 4l/100 km, ať s ním děláte cokoliv.
Varianta Dakar má přední 21" kolo namísto 19", vyšší zdvihy a plexi a závodní zbarvení.
K příplatkové výbavě patří jednomístné sedlo se schránkou, vyhřívané rukojeti nebo tankvak. Objednat lze i nižší sedlo.
Mám jej druhým rokem. Pokaždé když na něj vlezu po pár dnech,nedej bože po svezení na jiné motorce,si říkám: "Co to je?? Na tom se přece nedá jezdit" Ze začátku to byl dost děs Dnes už vím,že po cca 20ti minutách se to nějak porovná. Po cca hodince je to jakž takž cajk. Když se vracím dom,tak se mi moc nechce a nejraděj bych to ještě někam protáhnul. Když na to vlezu hned následující den,tak je to od začátku o 50% lepší, no a navečer mám v helmě hubu od ucha k uchu. Parádní mašinka na cesty necesty.Na dálnice zapomeňte,silnice I.tř.jen nezbytně nutně. Na okreskách (českých)je doma. Nejlíp se cítí na šotolině, můžete na ní sedět celý den a jen tak trajdat krajinou,aniž by bolely záda,prdel,nebo ruce. Nechá si líbit i ostřejší tempo s driftíkama a nevadí jí u toho ani kufry. Takže celkově velice slušný a odolný stroj. Má i svoje mouchy. Soudruzi z BMW v rámci zajištění práce pro své mechaniky,vytvořily na motce pár vychytávek týkajících se servisních prací, při kterých u mne dochází pravidelně k vyvrcholení. (výměna svíček,výměna oleje,přístup k AKU,olejová trubka kolem motoru,spodní rolna řetězu...) navíc k většině úkonů je potřeba hromada nářadí. Ještě že se ta motorka nes.re v terénu. K sériovce dokoupit akorát nějakej padák,hlavní stojan,posílit přední vidle a hurá do Rumunska.
Po roce i když jsem loni prd najel,si stále stojím za prve popsaným. Přidány stupačky PIVOT-velice dobrá věc. Stupačka se natáčí podle sklonu podrážky boty,takže když přenášíte váhu dopředu-dozadu,stále stojíte celou plochou podrážky na stupačce a ta se natáčí. Navíc jsou širší,než origo. Je to znát,když na tom stojíte c elej den. Netlačí to tak do šlapek. Výměna předních pružin za progresy od WIRTHU a o 2cm zvedlé řídítka. To zvednutí způsobilo,že za to tak netahám a víc se kochám krajinou. Dal jsem tam i nějakou tu lehkou baterku tuším označení LiPol,super bylo,že se to dá sledovat na telefonu. Horší už to,že jak tam padne napětí pod nějakou mez (tuším 11,2V)což se mi stalo, tak se to už potom nedá dobít. Takže do koše a zpět olovo.
Přidat komentář
Aby jste mohli přidávat komentáře, musíte být přihlášený.