Tato přestavba vychází z modelu BMW R 1150 GS. Nádrž je převzata z BMW R 1100 R, kokpit, světlo a zobák je použit z BMW G 650 X Challenge. Zadní partije jsou BDM/Bakker, kardan je z BMW R 850 R, baterie vzata z BMW HP2, kde je váha 3.5 kg místo 6.5 kg originální baterie. Váha byla snížena na 210 kg. Motor zůstal bez úprav originál BMW R 1150 GS. Maximální rychlost byla 160 km/hod.
Jen pro upřesnění - to je původní motorka našeho kamaráda Berta, kterou jsme měli vloni dlouho na stránkách jako inspiraci projektu naší přestavby. Je to to původní rallye (malá fotka je tady)
Rallye bylo nějakou dobu na prodej za 10.000EUR, což je slušná cena když se vezme co v tom je za komponenty ale pak ho na rallye Alto Turia ve Španělsku totálně zničil pádem ze skály.
Ta nádrž není z R1150R (na to se stačí podívat) ale ze staré R1100R a pokud se nemýlím, tak i motor je 1100GS. Kardan byl z 1150GS Adventure a zadní náhon z té 850ky (kvůli pomalejšímu převodu). Proto i ta nízká maximálka - to je daň za to, že ta motorka jede neuvěřitelně pomalu třeba na dvojku. Na nic jiného než offroad ježdění to ovšem není, kolega to zkoušel a dal pryč. Od Bakker frame je jen přední část rámu, zadní si dělal Bert sám a na rozdíl od toho ralle (kde je od Bakkera hliníková podsedlovka o 6kg lehčí než originál), použil novou konstrukci, kterou ale nemá zatím vyzkoušenou. Kompletní předek včetně brejlí, vidlí a kola je z konverzní sady Touratech F650GS (stejná je i v Oryx konverzi a v F650Rallye) ale vidíte že to je jeden kotouč bez ABS a vidle jsou 43mm, což je s touhle váhou na hranici). Zadné ráfek je užší ale jen to pořád jen 17". Váha 210kg je plně natankovaná! To je super hodnota ale je to jen o pár kilo méně než měla ta rallye předtím. Pokud něco takového někdo zvažujete, tak tam jedu příští týden a nafotím nějaké detaily co by vás zajímaly.
Jak uz nas psalo vic viz Sadilek,ja.Libila by se mi ta prvni verze.Nechci vylozene rally special jen ten predek TouratechF650GS a bez ABS takze o neco jednodussi.Zalezi potom jestli to ma vyznam delat jen tak.Puvodni verze je uplne vymazlena viz. tvuj text.Kufry taky nevozim.Jinak diky za kazdy info co dodavas .
Tak je to jinak - on to jen přeházel, má pořád tu původní a část dílů přeházel na ten nový projekt a opravil a upravil to rallye, takže je opět v provozuschopném stavu. A prý bude na prodej za 10k EUR.
O víkendu jsem se stavil u Berta pro nějaké díly a tady máte aktuální fotku projektu:
http://www.touratech.cz/FOTO/P1000999.JPG
Dneska to měl poprvé testovat na ostré akci...
Jinak to Rallye je už prodané.
http://www.berrt.nl/r1150enduro/ Na mysli je tato moto? Už na ni na Bertově stránce nějaký čas koukám, bylo by pěkné mít ji doma. Co by ale vyšla stavba samotná, jak by to bylo s homologací?