Jojo chemicky. I když je podeziram že to je spíš kulickama ve vibrátoru protože jsem pár kuliček našel v útrobách.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Chemicke lesteni je ve skutecnosti tajemny nazev pro tryskani balotinou pod vodou tzv. vapor blasting.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Ja jsem si postavil box a cistim si to sam,velikost balotiny a pripadne primes granatu nebo jineho abraziva ovlivnuje konecny vzhled a rychlost cisteni.Pruser je kdyz se to opravdu dokonale neoplachne a zustanou tam kulicky..
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Jelikoz bych rad mel vsechno hlinikovy svarovani za sebou, vzal jsem do ruky vahadlovku. Nekdy se tomu taky rika klaparna. Stav jako vzdy...vsechno v prd.li, vacka je zrala tak pichnout ke kytce a navic ta dira...
Michal21 přiložený následující obrázek:
Rad bych vedel vas nazor na jednu vec. Mam v hlave takovou vetsi kapitolu tykajici se motoru. Problem je jestli k necemu bude, kdyz budu zabihat do detailu. Mam tim na mysli tolerance pouzder a ruznych jinych prumeru, popis reseni z fabriky atd...nebo to mam proste psat: tohle bylo v haji a tak jsem to opravil...Nerad bych ztracel cas zbytecnym popisem...
Na tom "blbym" pulitru je uplne vsechno na kasi...jakoukoliv soucastku vezmu do ruky, tak s ni neco je. Mam tu zas jednu zaludnost...kralovska hridel vede podel valce na prave strane v takovem "tubusu"(K cemu je kralovska hridel asi nema cenu popisovat).Nahore je napojen do rekneme nohavice vahadlove skrine pomoci matice, co vypada jako korunka.
Tak a samozrejme v nohavici je strhly zavit, masa na vlozku malo, tak to bude zase jednou zajimavy....
Michal21 přiložený následující obrázek:
Uroven je jen jedna...vsak uz to znate...rozvody jsou na pulitru realizovany pomoci ozubenych prevodu, kdy z kliky jde pres ctyri kolecka nahon na dynamo, uhlovym prevodem pak pres kralovskou hridel nahoru na vacku. Cela soustava se sklada z 11 dilu. Tak a jelikoz ja delam "generalku" pak se vsech jedenact komponentu vymeni za nove vyrobena kola a hridelky podle puvodni dokumentace. Jeste to neni vse, ale uz je to zas veselejsi...vyrobcem pan Šátek, mezi veteranisty nemusim predstavovat...neco to samozrejme stoji, ale jen si predstavte jak se Vam vecer usina s tim, ze mate na pulitru novy cely rozvod! kvalita uzasna!
Michal21 přiložený následující obrázek:
Tak se mi zas jednou neco kolem pulitra povedlo! Mozna byste se divili, ale rafky na 500 ohc 02 jsou v dnesni dobe docela nedostatkovym zbozim. Shanel jsem je tak pul roku a bez vysledku. Minuly tyden jsem u jednoho mistniho prodejce dilu kupoval drobnosti na kejvacku a jen tak mezireci se ptam jestli nema rafky na pulitra. Vlastne jsem se ptal uz jen ze zvyku. Pan odpovedel ze se mu uz asi set let jeden vali v regalu z jedne chybne objednane zasilky. Jen to dorekl, uz byl rafek v aute. druhy necham nachromovat. Byl fakt peknej. V chromovne mi sice rekli, ze se jim do toho nechce a ze to bude o neco stat, ale vim, ze to bude stoprocentni!
Draty jsme zadal kde jinde nez v Hvezdonicich a za tyden a jeden den mi doma pristava krabice dratu a niplu. Dorazim alespon zadni kolo a muze se zacit stavet! Neni to skvele??? Hezky den...
Michal21 přiložený následující obrázek:
Výplety, ráfky, dráty a vše kolem včetně bowdenů, atd - www.motorafky.cz
Klouda v Plaňanech má mašiny na kterých dělal ráfky ještě F Janeček. J.C.
Upravil Jara Cimrman dne 15.06.2017 23:33
Dame si zas trochu toho naseho pachatelstvi? Panove nemohli stahnou zubate kolecko z rotoru, tak hridel urizli...to bude zas sranda tohle opravovat...
Michal21 přiložený následující obrázek: