zdra. Stala se nám taková nemilá věc. Jelikož tak nějak předěláváme barák, přišlo i na novou kuchyni. Přes net jsme objednaly všechny vestavěný spotřebiče. Bohužel včera jsme zjistily, že sklokeramická deska je napříč prasklá. Prodejce nám napsal, že máme smůlu a měli jsme si to hned otevřít při předání. Už vidim, jak tam na mě kurýr čeká než otevřu a prohlídnu 6 spotřebičů.
Takže tohle je asi návod ja vyhodit z okna 10 litrů za cizí nešikovnost.
Tak si dávejte bacha,
hlavně, že je pivo ftlamě
reklamuj u přepravní společnosti, udělej dokumentaci zabalení zboží jestli opravdu bylo zabaleno tak aby nemohlo dojít k poškození a pokud to budeš chtít řešit asi ti nezbyde nic jiného než soud. Zase pro prodejce je toto nejjednodušší způsob jak se zbavit poškozeného zboží, pošle ho někomu poštou a pak to svede na poštu nebo řekne že máš smůlu.. já bych si teda určitě dal záležet a rval bych se jak indiánskej pes..
mm. já to taky nekontroluju a mylsím že to nedělá 99% lidí...
ale myslím že kdyby to byl solidnější prodejce tak ti to vymění, takových věcí co jsem posílal zpět už bylo hodně.. ale nikdy jsem neměl problém..
Over than 250k km on BMW GS bikes
Nema. je to 14dni a neposkozene zboží.... tohle je problem, chtelo to nafotit hned po vybaleni, s dopravcem uz nic nezuzes, ale dodavatel by se k tomu mel postavit celem, on ma zasilky pojisteny na udanou castku u prepravce, proti ztrate a poskozeni. Trvat na tom, přislo to poškozeny, mam to nafoceny a mam na to svědky, a chtit po dodavateli at to resi, on by mel udelat reklamaci u prepravce
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Nema. je to 14dni a neposkozene zboží.... tohle je problem, chtelo to nafotit hned po vybaleni, s dopravcem uz nic nezuzes, ale dodavatel by se k tomu mel postavit celem, on ma zasilky pojisteny na udanou castku u prepravce, proti ztrate a poskozeni. Trvat na tom, přislo to poškozeny, mam to nafoceny a mam na to svědky, a chtit po dodavateli at to resi, on by mel udelat reklamaci u prepravce
Asi není způsob, jak dostat peníze zpátky.
Už vůbec nevím, jak je to s dobírkou... obvykle na poště balík nerozebírám, rozbalenej by stejně zpátky nevzali a vydaj ho až po zaplacení.
Řešil jsem nákup spotřebičů do kuchyně v kamenném obchodě.
Na netu je třeba 20% sleva na zboží oproti krámu, ale obvykle se dá usmlouvat cena na stejnou výši nebo jen mírně nad.
Prodejce jen jednou nevydělá tolik, ale otočí zboží a dostane se pro příště na lepší ceny a zvedne si kredit u výrobce, takže furt je to výhodné pro oba.
Nezbývá, než se jen poučit a příště se na net vykašlat. Obvykle je problém nejen s kvalitou, ale i s reklamací.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Neprijemne, ale ja uz kontroluju vsechno a ridici to docela berou,asi jsou uz i zvykli. Pred necelym rokem jsem takhle objednaval veci do koupelny a u zachodu chybely nejaky spojovaci armatury co absolutne nesli samotny sehnat a mel jsem taky smulu, takze od te doby hold vsechno kontroluju jak magor,ale neda se nic delat.
PS misto sklokeramiky si kup radsi indukci.
Aktualne 1250 GSA HP
Tohle se mi stalo taky s lednici. Dopravce ji složil za první zamykací dveře a zeptal se, zda ji chci rozbalit a odvézt ten bordel z toho. Já jsem to nechtěl, protože mě ještě čekalo vynést lednici do 4 patra a nechtěl jsem ji někde rejpnout. Když jsem ji doma rozbalil zděsil jsem se. Lednice pravděpodobně někde při přepravě spadla a měla promáčknuty horní roh. Prodejce se k tomu samozřejmě postavil negativně. Na funkci to vliv nemá a lednice je postaveny tak že to není ani vidět, ale jinak je to k po….
Ja se teda divim ze se prodejce k tomu nepostavi....vzdyt i on ma moznost to resit se svym dodavatel, a uz ze nekdo kdekoli napise ze levne elektro stoji za hovno by mi jako prodejci vadilo a snazil bych se a hlavne u prepravce s reklamaci muze uspet jako jeho zakazník, ten ho taky nebude chtit ztratit
Upravil Pardal dne 07.12.2010 18:43
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
No aby toho nebylo málo tak mam ještě jednu zkušenost. Tentokrát už pozitivnější. Přes e-shop jsem koupil mikrovlnku a osobně jsem si jí šel vyzvednout. Na prodejně vše zkontroloval. Vše se zdálo být ok. Doma po podrobnějším prozkoumání jsem zjistil, že trouba asi zase někomu upadla. Podotýkám že mě rozhodne neupadla. Hned jsem volal prodejci a ten kupodivu řekl tak ji dovezte a budeme to řešit. A opravdu vrátil mi peníze. Byl to, ale e-shop s kamennou pobočkou.
Tomas_K napsal:
No aby toho nebylo málo tak mam ještě jednu zkušenost. Tentokrát už pozitivnější. Přes e-shop jsem koupil mikrovlnku a osobně jsem si jí šel vyzvednout. Na prodejně vše zkontroloval. Vše se zdálo být ok. Doma po podrobnějším prozkoumání jsem zjistil, že trouba asi zase někomu upadla. Podotýkám že mě rozhodne neupadla. Hned jsem volal prodejci a ten kupodivu řekl tak ji dovezte a budeme to řešit. A opravdu vrátil mi peníze. Byl to, ale e-shop s kamennou pobočkou.
takový jsou nejlepší, když se něco po___ tak tam vletíš a uděláš tam pořádek
Over than 250k km on BMW GS bikes