Moc se mi tomu nechce věřit, obzvlášť když BMW zainvestovala obrovské peníze do modernizace výroby a výzkumu v Husquarně. Navíc KTM byla ještě před rokem skoro v konkurzu. To by museli opravdu hodně zadotovat ty indiáni.
No uviddíme, byznis je byznis
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Taky mi to nejde moc do hlavy. Nejnovější silniční modely mají motory BMW (Nuda, Terra, Strada), Husqvarna krásně zapadá do portfolia BMW a hlavně nevidím jedinej důvod proč by KTM chtěla koupit Husqvarnu když spolupracuje s Husabergem.
nezapoměňte, jaký celosvětový úspěch loni zaznamenala ktm s prodeji 125 tek. obecně se mluví o tom, že ktm zachránili právě 125ky a že co nevidět přijde i model 125 adventure a 125 rc.
3)
Posílení dominantního postavení KTM v off-roadu
4)
Postupný útlum Husky a likvidace nyní už zbytečné, dříve konkurenční značky.
Nějaké ideály se už dneska nenosí, a tradice značky je dobrá jenom dokud to sype.
Holt skoro za vším na tomto světě jsou prachy. A když ne prachy, tak moc.
Protože kdo má moc, má pak i prachy. A kdo má prachy, má pak i moc. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Smutny...
Hosi to sice umi, ve svym oboru asi nejlip, ale nejak mne ten oranzovej koncern stejne zacina srat...
To by snad bylo bejvalo lepsi, kdyby proste jen ukoncili vyrobu uplne, nez delat totez s jinou barvou plastu...
Upravil morabo dne 11.10.2013 23:32
Maiali nel Fango!