Myslím že to nikdo neviděl jinde než na výstavě.
Nicméně máme praktickou zkušenost s něčím podobným na WR450 TwoTrack. To byl hydraulický motor ale princip to samé. Měli to tři lidi z mého okolí, já jsem to měl týden v Tunisu. Ani ne do roka to všichni vyhodili. Ale je pravda, že couvat to neumělo. Tohle je pochopitelně víceméně reklamní záležitost, koncept - na italskou výstavu s italským výrobcem elektrokol... takže proč ne. Jen ta baterka vpředu pod zobákem je šílená. Když už teda, tak mohli obětovat jeden ten kufr a dát jí dovnitř.
Co se týká couvání, tak jsem ho měl na K1200LT, kde to fungovalo opačným chodem startéru a musím říct, že to je prudce návykové a speciálně u LTčka, které mělo samo o sobě tuším 400kg, tak se to hodilo mockrát. V pohodě s tím šlo vycouvat z podzemní garáže pozpátku na silnici apod. Na GS mi to trošku ztrácí smysl, zejména když se to prezentuje pro ježdění offroad, kde teda není problém otočit motorku přes válec když na to přijde.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...