Dle mého názoru na přenos výkonu z převodovky na zadní kolo motocyklu je nejlepší řemen,pokud teda nemíní člověk jezdit motokros .Jen pořizovací náklady sady na přechod z řetězu na řemen bejvaly dost velké, leč následné náklady takřka zanedbatelné - řemen za pár korun.
A jak se již vyjádřilo pár lidí, při tvé výšce raději do 1XXX dle finančních možností.
Od 8.2.2019 www.german-sh.it
Znovu pisu omluvam se nevedel jsem ze i kdyz v podstate nemam co napsat kdyz zadnou moto nemam a ani nemam zkusenosti musim abych dostal info o moto ze musim vypsat titul, jmeno, bydliste, rodne cislo a cislo bankovniho uctu[/quote]
To Milan: nikdo po Tobě r.č. , č. Účtu a pod. nechtěl, ale když chceš od někoho poradit, je slušnost se představit . A ta trocha slušnosti Ti asi chybí.
Toť vše.
KUKY se vrací
milan94 napsal:
Zdravím všechny, prosím o radu chtěl bych si pořídit svoje Géeso ale vůbec nemám se žádným strojem zkušenosti. A vzhledem k mé výšce a váze ani nevím kterou vybrat jelikož jsem 198 cm vysoký a 114 kg vážící zato rozpočet není nijak extra vysoký. Pokukuji buď po R 1150GS nebo F 800GS ale na tu jsem zde na fórech nečetl nijak hezké komentáře na starší ročníky a hezká je i F 650GS ale podle mého bych na ní vypadal jako slon na koloběžce. jinak rád bych chěl BMW na denní ježdění po krásách ČR a po vyježdění i někam za hranice. Děkuji za rady a typy
hele osmikilo je super, hravy... ale ta 21 vepredu.
Byt tebou jdu do 1150 ADV.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Asi bych to neřešil... jestli má vyplněnej profil, nebo nemá... je to prostě o tom jestli chci něco napsat nebo né... a je jedno kdo to je a pokud do profilu napíše cokoliv, jak víš že je to pravda?? myslím, že se slušně zeptal a pranýřovat ho za nevyplnění profilu asi není na místě (registrace včera - neměl čas se tím zabývat a možná ho to ani nenapadlo jako mne)... taky jsem si dovyplnil profil až po přečtení Tvého upozornění, že to vyžaduje jakási společenská konvence... jinak jako upuzornění je to dobré...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
milan94 napsal:
A jeste jsem se chtel zeptat s chlapama v praci jsne probírali co je lepsi jestli kardan nebo rez a vyhody a nevyhody obou z nahonu ale nejak jsme se nemohli dohodnou pro ty co to zde uz v predeslych forech probirali zda by mi mohli dat nejake celkove shrnuti jakto doopravdy je nebo jestli to je jenom vec nazoru a kazdy ma sve to nej at uz je to kardan nebo retez
Kardan je v zasade bezudrzbovej. Retez bys mel kazdou chvili cistit a mazat. Nicmene bych rekl, ze je to v zasade fuk.
Jinak - 195cm, skoro 100kg - mel jsem F650GS Dakar a ted mam R1150GSA. Na obojim jsem neco najezdil, oboji je na cestovani v pohode.
zapominas na Scottoiler...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Taky mám za sebou oboje, jako Kuba, a řekl bych, že pro mladýho kluka, co se nebojí , je 8kilo super. Pro mně, dědka, to bylo moc divoký, i když Théty a podobný kopečky byly super. Teď s 1150GS se kochám a je to na pohodu. A kardan nebo řetěz neřeš. Obojí má svá pro a proti
KUKY se vrací
KUKY napsal:
Taky mám za sebou oboje, jako Kuba, a řekl bych, že pro mladýho kluka, co se nebojí , je 8kilo super. Pro mně, dědka, to bylo moc divoký, i když Théty a podobný kopečky byly super. Teď s 1150GS se kochám a je to na pohodu. A kardan nebo řetěz neřeš. Obojí má svá pro a proti
u 8kila je jezdec BLIZ plexi.. takze u vyssich postav pri vyssich rychlostech -> pravdepodobne nejake reseni.
Jako zacatecnik bude mit urcite problem s 21kou vepredu na silnici.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
KUKY napsal:
Taky mám za sebou oboje, jako Kuba, a řekl bych, že pro mladýho kluka, co se nebojí , je 8kilo super. Pro mně, dědka, to bylo moc divoký, i když Théty a podobný kopečky byly super. Teď s 1150GS se kochám a je to na pohodu. A kardan nebo řetěz neřeš. Obojí má svá pro a proti
u 8kila je jezdec BLIZ plexi.. takze u vyssich postav pri vyssich rychlostech -> pravdepodobne nejake reseni.
Jako zacatecnik bude mit urcite problem s 21kou vepredu na silnici.
A jaka je to vlastne nevyhoda 21 kolo v predu? ZN: Opravdu se moc nevyznam
Jinak se spise priklanim k 1150 GS nebo 1150 GSA. Radeji krasne pohodli bez bolavych zad z hrbeni nez ostrejsi moto a myslim si ze 62Kw bohate staci jak k ostrejsi jizde tak aby moje kg vyvezla i do nejakeho prudsiho kopce. Ale jsem rad ze pisete sve nazory
21 vpředu lépe zvládá terén , přejezdy kamenů, rigolů a pod. Ale při rychlé jízdě na asfaltu nebo po dálnici se to trochu vlní ,ale nevšechny motorky. Mně se to na 8 kile i někdy rozklepalo, i když byla vyvážená, ale vidle byly origo, tak tam je těch věcí co to zapříčiní několik, včetně vzorku gumy. Teď na 1150 GS v pohodě.
KUKY se vrací