Resil jsem stejnou situaci a koupil za 150€ starsi lamelovy kompresor Hydrovane ma 1000hodin a dalsich min 50tis jeste natoci.Dava 600l/min a hlavne je tichy,mam ho v dilne vedle boxu.Pistovy kompresor uz bych nechtel,jedine sroubovy nebo lamelovy.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
To si dobre kupil. Ale momentalne je na bazosi jeden kus za 60000kc a to je moc
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Kdo s kompresorem nepracuje denně, ať si šroubový v žádném případě nekupuje!!! V žádném případě!!!!
Mám s tím ode mne z provozu zkušenosti a od servisáka potvrzeno, nechal jsem je oba rozebrat, páč jsem si myslel, že mě chce o****.
Dva Atmosy, každý věru za 120 kKč, stejně kupované, stojící na stejném místě i se sušičkou vzduchu:
1. jede pořád - po tisících a tisících hodinách je šroub jako nový
2. jede občas, pokud je potřeba a v provozu druhá dílna - po 1000 hodinách je vyrezlý šroub a vzniklá emulze "nalepená" na onom šroubu. Tím, jak jede občas, tak se zahřeje a při ochlazování vzniká kondenzát, který se při dalším zapnutí smíchá s olejem, vzniklá emulze - devastující i při dodržování servisů.
Kupte Orlík a budete spokojeni až do důchodu.
Švagr má na pískovně Orlík, pístový, klasika - jede v prachu venku v mrazu teplu již 5 let bez jakéhokoli zásahu...
Nechci tím poškodit Atmos, je dobrý, ale jen za podmínek nepřetržitého provozu. Kdo ho má a nechce si ho zničit, ale zároveň nemá takovou spotřebu vzduchu, tak si dá jednu odbočku "někam" a nechá "lehce" zapnutý kohout, aby pořád nutil kompresor jet - toť rada našeho servisáka. Což dělat nebudu, prostě jsem ho vypnul a nechávám ho stát.
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
Vybírám nový kompresor do dílny, rozhodl jsem se pro olejový. Nemáte někdo zkušenosti z dílny s kompresory aspoň s obdobnými hodnotami, jestli stačí pracovní tlak u Orlíku 8 nebo bude lepší 10 baru u Scheppachu
D-A-G-R napsal:
Vybírám nový kompresor do dílny, rozhodl jsem se pro olejový. Nemáte někdo zkušenosti z dílny s kompresory aspoň s obdobnými hodnotami, jestli stačí pracovní tlak u Orlíku 8 nebo bude lepší 10 baru u Scheppachu
Na běžné domácí použití stačí 8 barů. Vem si, že vzduchový nářadí má max tlak 6 barů a na stříkání je to ještě míň. Pokud nechceš hustit nákladní kola,tak je to fuk. Spíš se dívej kolik dokáže kompresor vytlačit litrů za hodinu. Pozor jsou udávány dva údaje. Sání a výtlak. Sání je vždy větší, než výtlak. Ale důležitější je ten druhý.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Pokial by niekde nebol udany jeden z parametrov tak ucinnost piestovych kompresorov je cca 69-74%
Zalezi na co to budes pouzivat v tej dielni. Pokial len na prezutie kokies a fukanie gum tak ti staci ktory kolvek. Pokial bude praca narocbejsia tak aj vačši zasobnik 100L +
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Na servis, tj. vše co je nutné při servisu našich motorek, 50l je tak akorát do dílny větší určitě ne, spíš mi de o to abych bez větších problémů povolil vše co je na motorce např spojka, čep atd.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Přesně ten orlík co jsi dával do odkazu mám i já i když tento je zřejmě trochu modernizovaný páč já ho už mám asi tak 10 let ale s naprosto stejnýma hodnotama. Za celou dobu nepotřeboval žádný servis pouze občas mrknu na olej a odkalím, ale to je asi samozřejmost u každýho písťáku. S pneu nářadím mám malou zkušenost, měl jsem k němu sice utahovačku ale moc to nepoužívám, je třeba si uvědomit že 50l nádoba není bůhvíco a v podstatě furt ti to řve u ucha, ven ho nedávám. Takže primárně jej používám na dofouknutí čehokoliv a občas i něco ofouknu nebo stříknu pístolí. Doufám že ještě nějaký pátek vydrží protože já jsu spokojený.