Ahoj
Poradi někdo jestli se při koupi noveho stanu vyplati investovat do dražšího nebo staci levnejsi? Pouziti maximalne jednou rocne cca tyden. Jedna se mi o material prutu - sklolaminatove versus hlinik dural. Ve vyberu mam třeba tenhle https://www.sport...-2/226778/ Dekuji za názory.
zdenekkkkk napsal:
Ahoj
Poradi někdo jestli se při koupi noveho stanu vyplati investovat do dražšího nebo staci levnejsi? Pouziti maximalne jednou rocne cca tyden. Jedna se mi o material prutu - sklolaminatove versus hlinik dural. Ve vyberu mam třeba tenhle https://www.sport...-2/226778/ Dekuji za názory.
řekl bych ze je to otázka ceny, muzes mit drazsi třeba i s karbonem ale das za nej 10tis
pokud to budes tahat na motorku resil bych i velikost baleni.
ale pak je to otázka zase te ceny.
si to spočítej cena deleno počet dni vyuziti a mas hrubou predstavu o tom kolik te vyjde noc a zda není lepsi spat nekde jinde
ja mel předtím laminat a ted hlinik a nevsiml jsem si nejakeho rozdilu.
jde o způsob využití. Pokud budeš vozit jen na motorce, neřešil bych hmotnost, jen velikost sbaleného stanu (samozřejmě je spousta dalších hledisek, ale ptáš se jen na pruty). Pruty často určují délku - zvaž, jestli se Ti vejdou do kufru, třeba samosatně pruty (někdy nelze pruty od stanu oddělit, nebo budeš vozit stan na kufru ve vaku.
Duralové jsou lehčí, než laminátové.
Je to slozite, kdyz Ti nebude prset, staci i levny. Ja mam treba 8let Jurka, letos jsem nechal vymenit podlazku, podlepit svy a stan je zase jako novy. Kdyz vezmu ze v nem mam naspano 80-100 noci a dal jsem za nej 500tkc, tak bych ani o levnem stanu neuvazoval.
Ale pokud kdyz prsi, vezmes radsi pension, muze i levny poslouzit.
Ja chci mit jistotu, ze se rano vzbudim v suchem, nebo ze v horku muzu luftovat dvema vchody.
Splněný sen moje 1100GS