Nevite nekdo jestli existuje nejake omezeni pri dovozu motorky. Treba jestli uz od nejekého r.v. nelze prihlasit? Popripade jake jsou poplatky. Chci si dovezt neco stareho z nemecka. Diky za rady
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Nejstarsi jsem dovezl r.v.88 a bez problemu.Ale v pohode dovezes i ze 70.let.Je to jako u aut,na stari nezalezi,ale v TP to musi mit napsanou homologaci.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vetsinou jsem dostal velkej i malej.Malej mel myslim ustrizenej jeden ruzek.A mozna tam bylo razitko odhlaseno.Pokud ti ten malej nedaj,tak potrebujes velkej a odhlasku.Pokud uz mela motorka vice majitelu,tak uz nekdy ma novej velkej EU technicak.A v nem nejsou vyplneny skoro zadny technicky udaje.V tom malem je ale vsechno a budes to mit jednodussi na technicky.Pokud to ma velkej jeste starej typ,tak ten byl vyplnenej dostatecne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
jestli myslíš EKOLOGICKOU DAŇ nebo jak se to menuje, tak unás se to na motocykly nevztahuje (jen auta) ,(pokud obchoduješ ČR - ČR), myslím si ale že ze zahraničí to je tosamí.
Jinak když sem si kupoval 650tku z Německa tak sem dostal kupní smlouvu a OTP (malej tech.). Technický průkaz (velký tech.) mi přišel do týdne poštou, neuvěřitelné jak jsou němci spolehliví.
Over than 250k km on BMW GS bikes
Ahoj, při dovozu motky z němec dostaneš velkej TP ale asi od r 2008 i malej TP kterej namá ustřiženej roh.. Už ti nedá takovou tu zelenou odhlášku formátu A5 ale odhlášení je jen formou razítka. No a kupní smlouva je samozřejmostí. Zastav se na nejbližší TK kde píšou dovozy a oni ti všeobecně řeknou jaký papíry po tobě budou chtít. Jo a starší motky nemusí mít globální evropskou homologaci a i tak jdou přihlásit naprosto bez problémů. Hodně úspěchů při výběru .
I cesta je cíl ...
já mám 650ku z itálie, dovez to borec na kšeft a od něj jsem to koupil, měl jsem italskej velkej a nejaký lejstro (zřejmě vývozní dokument) a smlouvu o koupi a stím jsem šel na technickou, tam mi přeměřili a prohlídli moto, zda má příslušná čísla a vystavili mi jejich protokol, zaplatil jsem 1120kč a že můžu na přihlášení, zařídil jsem pov. ručení a na dopravním mi pak řekli že si mám dojít za 2 týdny a mě pak stálo 2000kč a moh jsem jezdit... taky ti přeji šťastnou ruku při výběru...
Jezdím tak, jak umím...
Co si pamatuji, tak vždy platilo, že dovezené vozidlo nesmí být starší osmi let.
Nicméně jako individuální dovoz by to mělo jít přihlásit, jen je to složitější.
adventure73-pardal napsal:
Takze nemec by ti mel dat odhlaseny nemecky technicak a mlouvu o koupi, to by melo stacit?
Jediny omezeni co vim,co nam rikali i nekde na financaku se tyka novejch motorek. Musi byt starsi nez 6 mesicu a najeto vic jak 6tkm,takze u starsi by todle nemelo hrozit.
Policajti pak chteji origo technicak,odhlaseni(driv to byl samostatnej papir,nevim jak ted) a smlouvu+technickou a evidencku.Jinak snad nic,esli se teda neco nezmenilo...
Upravil svobodis dne 09.09.2010 11:55
Thymallus napsal:
Co si pamatuji, tak vždy platilo, že dovezené vozidlo nesmí být starší osmi let.
Nicméně jako individuální dovoz by to mělo jít přihlásit, jen je to složitější.
Nic takoveho neplati.A slozitejsi to taky neni.Pouze ty stary motorky nemaj evropskou homologaci,ale maj nejakou starsi.Ted nevim jak se jmenuje.Proto platis trochu drazsi kolek.Se vsim vsudy(dovozova technicka,prihlaseni+spz) to dela mene nez 4 tisice.Naposled (letos na jare)me to stalo komplet 3550kc az na znacky.Samozrejme bez pojistky.(moto r.v.91,ale jeste starsi vyjdou stejne.Pouze relativne novejsi motorky vyjdou asi o 1000kc levneji).
Upravil vevis dne 09.09.2010 13:33
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Thymallus napsal:
tak to potom muselo přestat platit - já přihlašoval před čtyřmi lety intrudera z roku 94 a problém to byl. prý nepříhlasitelné, bo starší osmi let...
Ta globalka(evropska homologace) se davala asi od 93 roku.Nekde jeste dyl.Ale i pred tim to muselo mit homologaci nektereho statu eu.Mozna jsi ji nemel.A nekdy taky motorka uz nema puvodni velkej technicak,ale ma z nejakeho duvodu novej(ztrata puvodniho,nebo vyssi pocet majitelu a uz nebylo kam je zapisovat).To muze byt nekdy problem,protoze se stava,ze to cislo do nej uz nenapisou,prestoze v puvodnim bylo.Ty novy nemecky EU technicaky obsahujou celkove hrozne malo udaju.V malym toho je mnohem vic.
Pak ti nezbyde nez to opravdu nekde dohledavat.
Ja si zatim v poslednich 5 letech dovezl roky 99,94,88,92,91.Nevim jestli jsem mel stesti,ale nikdy jsem nemel s prihlasenim jedinej problem.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
ja mel problem s r 100 gs, r.v. 93. musel jsem prave tusim kvuli chybejici homologaci v nemeckym technicaku kontaktovat dekru a celkove me prihlaseni stalo pres 5000 kc - ale jenom mensi zdrzeni a par tisicovek navic. horsi to bylo se suzuki dr 650 se, r.v. tusim 96 nebo 97, na stk a v databazi meli jenom o rok novejsi (je to uplne stejnej model), muselo se to resit pres zastoupeni suzuki, ale to uz delal novej majitel. ja ji kvuli stihani motoraj maratonu prodal neprihlasenou a koupil u nas dominatora.
tedka me zase honi mlsna a mam v nemecku vyhlidnuty nejaky samohyby s valcema podivne do stran, tak treba budou novy cerstvy zkusenosti...
Peacemaker napsal:
ja mel problem s r 100 gs, r.v. 93. musel jsem prave tusim kvuli chybejici homologaci v nemeckym technicaku kontaktovat dekru a celkove me prihlaseni stalo pres 5000 kc - ale jenom mensi zdrzeni a par tisicovek navic. horsi to bylo se suzuki dr 650 se, r.v. tusim 96 nebo 97, na stk a v databazi meli jenom o rok novejsi (je to uplne stejnej model), muselo se to resit pres zastoupeni suzuki, ale to uz delal novej majitel. ja ji kvuli stihani motoraj maratonu prodal neprihlasenou a koupil u nas dominatora.
tedka me zase honi mlsna a mam v nemecku vyhlidnuty nejaky samohyby s valcema podivne do stran, tak treba budou novy cerstvy zkusenosti...
Tak to je presne ono.Ve skutecnosti to homologaci melo a asi jsi mel uz novej typ technicaku,kam pokud ji urednik nenapise ze sve vule,tak tam proste neni zapsana.Nemcum to je jedno,ty ji nepotrebujou.Pro nas je to starost na vic.Ale kdyby ta motorka tu homologaci nemela vubec,tak ji treba ani neprihlasis.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Podle aktuálních informací není omezení pro stáří motorky. Je rozdíl, zda je homologovaná či ne, ale ten je jen ve výši polatku za kolek - bez homologace je to o 500,- Kč víc
svobodis napsal:
Policajti chteji origo technicak,odhlaseni(driv to byl samostatnej papir,nevim jak ted) a smlouvu+technickou a evidencku.Jinak snad nic,esli se teda neco nezmenilo...
Jen pro upřesnění: policajti už s tím hezkejch pár let nemaj co do činění. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Mam malinky dotazek.
Prestehoval jsem se na Zealand i s motorkou (asi na 4 roky).
Zde jsem musel moto prihlasit na mistni urad a dostal RZ Zealandu.
Jde mi o to, odhlasit moto u nas v CR na dopravce a po prijezdu opet prihlasit? Pujde to bez vetsich problemu? (nechce se mi platit pov.ruceni)
A dalsi, jde to na dalku, nekoho poverit plnou moci, zplnomocneni, aby to doma vyridil? (mam moznost poslat po nekom domu znacky a technycaky)
Dekuji za rady.
Dan.
profesor
profesor napsal:
Mam malinky dotazek.
Prestehoval jsem se na Zealand i s motorkou (asi na 4 roky).
Zde jsem musel moto prihlasit na mistni urad a dostal RZ Zealandu.
Jde mi o to, odhlasit moto u nas v CR na dopravce a po prijezdu opet prihlasit? Pujde to bez vetsich problemu? (nechce se mi platit pov.ruceni)
A dalsi, jde to na dalku, nekoho poverit plnou moci, zplnomocneni, aby to doma vyridil? (mam moznost poslat po nekom domu znacky a technycaky)
Dekuji za rady.
Dan.
Jen dáš RZty do depositu na úřadě a nemusíš platit pov . ruc .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis