Mám problém, když jedeme ve více lidech, tak si za mnou jedoucí stěžují, že mi motorka smrdí. Pak musím jezdit v zadu.
Konfiguraci mám origo výfuk s y svodem, k&n filtr, chip od John stage 8 (dle staršího značení), vstřiky z R1200.
Poslední dobou jezdím více šotolinky, odhadem cca 25% a i když se snažím jet na spotřebu, tak se nedostanu pod 6l/100. Běžná spotřeba 6,3-6,8 měřeno na celé nádrži (gsa).
Ventily seřízeny, synchro též, na potenciometru 0,370-0,376. Foto svíček mi nejde vložit, řekl bych, že jsou bílé.
Po instalaci chipu mi přišla spotřeba velká kvůli tomu mi John poradil vyndat propojku, ale neřekl co tím ovlivním. Mám podezření, jestli se tím neobchází hodnoty z lambdy. Poté byla spotřeba srovnatelná s origo.
Mám se tím zabývat, nebo ne? Štve mne pořád jezdit v zadu.
vsezved přiložený následující obrázek:
[82.48Kb]
Upravil vsezved dne 17.08.2019 16:28
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Přenastavil jsem potenciometr na 0,360V. Vyzkouším a uvidím, zda je posun k lepšímu.
Že si boxer vezme trochu oleje vím. Když chvátám a točím motor více do otáček, tak si bere trochu oleje. Ten smrad o kterém jsem mluvil je i když jedu v klidu a je to špatně spálený benzín. Sám to též cítím když manipuluju na místě s již zahřátým motorem.
Upravil vsezved dne 18.08.2019 14:42
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Já se přidám k dotazu mně teda R1150GS(2002)snad žere i trávu okolo silnice nemohu se taky dostat pod 6l když jedu normálně 6,8-7,2 při hodně opatrné jízdě 6,2 jezdím nenaloženej--pořídil vstřikovače z 1200 jsem zvědav jestli se něco změní teda ta spotřeba. Je tady někde manual k tomu nastavení potenciometru a co je k tomu potřeba?Díky
Jen zamenou vstriku spotrebu IMHO nesnizis.
K puvodnimu dotazu - smrad z vyfuku po vyndani katalyzatoru samozrejme bude. Spotrebu jsi zvysil tim asi ne uplne povedenym ladenim. Konzultoval bych to s Johnem.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Teď jsem se přes měsíc trápil se svojí dvojsvící 1150. Postupně: vše od zapalování důkladně vyčistit (pomohlo jen málo), nové svíce (pomohlo trochu), výměna palivového filtru (zase drobný pokrok) a nové horní cívky (to už docela jelo ok). Nepříjemný je, že když cokoli kolem zapolování a dodávky paliva zlobí jenom trošku, není snadné poznat, co to je, protože ty příznaky jsou u různých příčin podobné. Ale spotřebu jsem měl pořád o trochu vyšší (dříve jsem při svižné jízdě míval 5.5, teď spíš 6). No a pak jsem si všiml, že mně přidrhává jedna deska (ono když je to trošku, tak je to normální)- po jízdě bez brždění jsem měl jeden kotouč studený a druhý vlažný. Sice při výměně destiček třmen čistím, ale asi málo. Tk jsem to udělal důkladně, a na pístky jsem aplikoval BREOX FLUID BFC 7. Spotřebu zatím nevím, ale na dojezdu bez motoru (třeba ke křižovatce) to je cítit. Blbý je, že když se něco zhoršuje postupně a pomalu, tak si toho člověk dlouho nevšímne. Každopádně spotřeba při pomalé jízdě přes 6 je evidentně špatně...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
BMWST napsal:
Už jsem našel návod na to seřízení tak že počkám na servis---- v září jsem objednán do tohohle určitě šťourat nebudu. Díky
Podle mých zkušeností je potřeba potenciometr zkontrolovat normálně voltmetrem a seřízení je jednoduché 0.36-04V při zavřeném plynu. Řešení nějaké setiny voltu se sice jemně projevit může, ale příčina takové spotřeby to nebude. Určitě bych zkontroloval správnou funkci lambdy (mj. těsnost výfukového potrubí, aby lambda nedostávala přisátý vzduch). Ta může mít na spotřebu fatální vliv (ve vlákně domatech jsem psal, že jsem si udělal takový monitorovací indikátor, abych věděl, co si motor o své směsi myslí)
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
Tak výf. potrubí je v cajku po namontování výfuku hashiru motegi(výfuk je snad tišší než origo i s vyndanou vložkou což mně trochu vadí chtěl jsem být slyšet) spotřeba trochu klesla oproti sériovému no uvidím na co v servisu příjdou jsem objednanej na celkovou prohlídku a seřízení už to nechám na nich tech pár dnů už to vydržím jo a taky mám zpuchřelé a popraskané krytky synchronizace ty jsem objednal v ůt. by mněli přijít a preventivně je vyměním i na ST.
Tak ono ani tak nejde o koncovku, jako o to, aby se nemohl do výfuku přisát vzduch ve spojích kolen tj. před lambdou...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
Tak odpovím na tu moji spotřebu s R1150gs--namontovány nové vstřikovače z 1200 a spotřeba při hodně svižné jízdě na výletu s R1200gs+R1200GSlc+1200supertenere 5,4lmusel jsem hodně tahat abych těm dravcům stačil konečně normální spotřeba i při stíhací jízdě závěr asi takový že původní vstřikovače mají zřejmě svá nejlepší léta za sebou....
Mě to taky děsně smrdí, takže vše co si psal jsem vyměnil. U mě je problém, že to bere nejakej olej, takže budu muset udělat hlavy na obou valcich.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)