Ahoj, dotaz: při překročení 0,4V na TPS podle zdejšího info o nastvaení, přepne
jednotka u r1150gs do nouzového režimu. Pokud ale nastavím základní nastavení TPS dejme tomu na 0,35V, tak při každém startu a použití sytiče tuto hodnotu před nastartování překročím. Jak to je? Díky!
Ještě proč to řeším, moto mi kolem 3000-3500 dost vibruje.
Také nelze jet plynulou jízdou, pořád dělá tzv surging.
Synchro mám už tak přesné, že se skoro nikde nerozchází. Už si dál nevím moc rady. Předtím jsem měl 1100 a ta byla úplně v pohodě.
Motorka je s katem, vše původní. Ccp není obsažena. Poradíte prosím?
jerabek-jakub napsal:
Ještě proč to řeším, moto mi kolem 3000-3500 dost vibruje.
Také nelze jet plynulou jízdou, pořád dělá tzv surging.
Synchro mám už tak přesné, že se skoro nikde nerozchází. Už si dál nevím moc rady. Předtím jsem měl 1100 a ta byla úplně v pohodě.
Motorka je s katem, vše původní. Ccp není obsažena. Poradíte prosím?
No vidíš, mě přesně tohle dělá 1100. Hodně se to zlepšilo novými napínáky, a pak největší vliv na to má kvalita paliva.
700 GS, 1100 GS
Napínáky mám oba nové, palivo jen prémium a dvě poslední nádrže s Vif.
Na 1100 jsem neměl kat-lambdu, možná jestli to tady není víc chudé
Upravil jerabek-jakub dne 05.10.2018 21:35
Kat a lambdu mám, někde jsem tu vyčetl, že to dělají jakési " vadné " originální palivové mapy. Myslím že se ale schodneme na tom, že naše motorky prostě dělají věci které se nedají vysvětlit zdravým rozumem
700 GS, 1100 GS
Myslím si, že ti hodně lidí tady potvrdí, že při ustálené jízdě mezi 3000-3500ot to prostě pocukává a v podstatě to je normální, asi záleží jak moc. Nejhorší to je u 650 jednoválec...
700 GS, 1100 GS
jerabek-jakub napsal:
Mám jeste ngk, které tam patří dle výrobce, ale lépe mi to běží opravdu na Brisky. I na mé původní 1100 to tak bylo, tak nevím...
Taky mám Brisky, přijde mi to lepší.
700 GS, 1100 GS