Tak začínám uvažovat o y-svodu k orig.koncovce, tak mě zajímají vaše zkušenosti, ale spíše co koupit, kde a za kolik, jestli tuzemská nebo zahraniční produkce, jak je složitá montáž. Co to přinese na výkonu ve spodních otáčkách a může ubrat nahoře vím. Díky za info
Nejsem lenivej, hledal jsem a to na co chci znát odpověd jsem nenašel a navíc názory a zkušenosti se mění a získávají, takže pokud chcete poradit budu rád.Děkuji
TAk dobře,já měl na mojí motorce namontovanej od TT a řekl bych že to mělo akorát hlubší zvuk a střílelo to pěkně do výfuku jinak nic .Jelikož hodně jezdím do Rakouska a Německa tak jsem ho sundal abych neriskoval odstavení motorky kvůli chybějícímu katu.Když k tomu nedáš laďák tak to nemá žádný význam.
Upravil brozkin dne 27.10.2013 17:31
Das ist BMW
Ja mel komplet remus i s koncovkou ( z ebay za 11,5 tis.) a bez db killeru to bylo slusne znat,ale rambajz taky slusnej. Bez DB killeru pocitove mensi rozdil, ale pry je to stejny a ten rozdil v pocitu dela jen zvuk...je to mozne. Samotnej svod asi nebude idealne reseni, ale to jsem ja nezkousel.
Já osobně bych y-svod s originální koncovkou nekombinoval. Měl jsem to na čas namontováno, ještě v kombinaci s KN filtrem a střílelo to do výfuku a to tak, že často a hodně!
Myslím si, že jediná kombinace, která přinese opravdu nárůst výkonu je y-svod + koncovka od firmy ZACH, ale je to taky ta nejdražší varianta. Jiné kombinace zvyšují pravděpodobně "jen" kroutící moment v nízkých otáčkách. Podle mě je ale potřeba vždy s y-svodem vyměnit i koncovku, vzhledem k tomu, co jsem napsal v úvodu.
Nejde mi o zvuk, chci vyřešit aby moto lépe táhlo od spodu, v terénu to co se muselo jezdit za jedna půjde v klidu na dvojku atd. Tak Vám kluci díky za rady a další pište díky.
Kasak napsal:
Y-svod s origo koncovkou nemá význam.
také jsem to zkoušel a souhlas. Zvuk se změnil, ale bylo to takové divné prdění, nic moc pěkného na poslech, výkon nastoupil až s laďákem (a mapou).
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Tuhle kombinaci má Palda.Na průběhu krouťáku natož výkonu to nemá žádný vliv a když před zatáčkou zavřeš plyn,tak se ozve taková rána,že si z toho stříkneš do textilu. Za mě NE.Jedině komplet.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Tak mám čerstvou zkušenost, dnes jsem se byl s kámošem projet a půjčil mi svou 1150 s y-svodem tuzemské výroby a s origo koncovkou. Zátah od spodu znatelně lepší, výrazný propad ve vyšších otáčkách se nekonal a střelba od výfuku ano, ale že by jsem si z toho ztříknul do textilu to ne a najeli jsme tak 80km a střelbu by jsem spočítal tak na prstech jedné ruky...prostě je občas. Tak a teď by jsem chtěl další rady od Vás zkušenějších a to myslím upřímně, protože tato jedna zkušenost mě ukázala že to může být i jinak než tvrdíte. Díky
DM3555 napsal:
Tak mám čerstvou zkušenost, dnes jsem se byl s kámošem projet a půjčil mi svou 1150 s y-svodem tuzemské výroby a s origo koncovkou. Zátah od spodu znatelně lepší, výrazný propad ve vyšších otáčkách se nekonal a střelba od výfuku ano, ale že by jsem si z toho ztříknul do textilu to ne a najeli jsme tak 80km a střelbu by jsem spočítal tak na prstech jedné ruky...prostě je občas. Tak a teď by jsem chtěl další rady od Vás zkušenějších a to myslím upřímně, protože tato jedna zkušenost mě ukázala že to může být i jinak než tvrdíte. Díky
Na co chceš rady, když sis to zkusil a jsi spokojený? Snad věříš vlastnímu úsudku Jestli ti to vyhovovalo, tak s tím jezdi a kašli na názory ostatních. "a to myslím upřímně". Přečti si znovu příspěvky výš, a třeba tě něco napadne...
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Já jsem před rokem dal Y svod a KN filtr a nechal origo koncovku. Určitě od spodu lepší,prima zvuk/žádný kravál/ a střelba do laufu minimální.Při podřazení a max ubraném plynu. Za mně dobrý.Martin
martin
skusenost s vyhodenim katu a nahradenim ho s Y - nemam.
Ja to urobil na kompletku: penovy filter, Y zvod, otvorena koncovka
je tu o tom napisane vela a takto /aj podla mna/ to ma naj zmysel a naj vysledok v zmysle:
znizenie hmotnosti, hravejsia motka (co som musel davat za 1, teraz prevrnkam na 2 ), lubivejsi zvuk - nemal som to prioritu, ale bez DB ma to bavi az som sam zo seba prekvapeny
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
DM3555 napsal:
Tak mám čerstvou zkušenost, dnes jsem se byl s kámošem projet a půjčil mi svou 1150 s y-svodem tuzemské výroby a s origo koncovkou. Zátah od spodu znatelně lepší, výrazný propad ve vyšších otáčkách se nekonal a střelba od výfuku ano, ale že by jsem si z toho ztříknul do textilu to ne a najeli jsme tak 80km a střelbu by jsem spočítal tak na prstech jedné ruky...prostě je občas. Tak a teď by jsem chtěl další rady od Vás zkušenějších a to myslím upřímně, protože tato jedna zkušenost mě ukázala že to může být i jinak než tvrdíte. Díky
Na co chceš rady, když sis to zkusil a jsi spokojený? Snad věříš vlastnímu úsudku Jestli ti to vyhovovalo, tak s tím jezdi a kašli na názory ostatních. "a to myslím upřímně". Přečti si znovu příspěvky výš, a třeba tě něco napadne...
Přispěvky jsem četl a děsí mě jen to, že se ty systému od různých výrobců chovaj tak odlišně, takže nechci asi dopadnout tak, že krouťák bude stejný, propad na 4500 ot jako prase a střílet to bude jak u Stalingradu......to je ale asi ten nejhorší scénář, třeba budu taky kliku, že?
vlk napsal:
skusenost s vyhodenim katu a nahradenim ho s Y - nemam.
Ja to urobil na kompletku: penovy filter, Y zvod, otvorena koncovka
je tu o tom napisane vela a takto /aj podla mna/ to ma naj zmysel a naj vysledok v zmysle:
znizenie hmotnosti, hravejsia motka (co som musel davat za 1, teraz prevrnkam na 2 ), lubivejsi zvuk - nemal som to prioritu, ale bez DB ma to bavi az som sam zo seba prekvapeny
trosku lacnejsie ako ma creptus uvedene na strankach, lebo sa tu robila hromadna objednavka na Y zvod a dostali sme mnozstevnu zlavu na Y a ja som priobjednal aj koncovku na ktoru som dostal tiez zlavicku lebo termin dodania bol fakt veeeeelmi dlhy - co ma az tak netrapilo a zlava potesila
ceny a foto za Y (2700-3000kč) a kruhovu nerez koncovku (3500kč) najdes na tych creptusovych strankach
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
jo a cenu za KN alebo penovy filtr si uz lahko zistis, mna penovy vysiel na nejakych 25 eur + 12 eur cistiaca sada
Upravil vlk dne 28.10.2013 21:57
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk