Zdravím,
mám padáky Dodotech na svém BMW GS 1150 a přijde mi, že padáky jsou poměrně dost natěsno s trubicí vedoucí olej do/z (nejsem si jistý jakým směrem) chladiče. Teď se mi zdá, že se až dotýkají, tak jsem vzal motorku na vyjížďku abych ohřál jak olej tak tu trubku, a lehce jí přizvedl tak tam je teď tak 2-3mm a ještě jsem tam dal mezi to americkou pásku ať to tam necinká a je to alespoň trochu do měkkého (asi 3-4 vrstvy americké pásky). Je to takhle normální? Nevadí to něčemu - myslím např. případné vibrace atd, aby mi tam něco nevyťukaly a následně nezpůsobily nějakou prasklinku?
tohle je problém, ale když mezi ně dáš něco na pevno, co trubkám zabrání v dotyku při jízdě, tak se není čeho bát. Žádná tragedie to není
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Tak přeci jen bych tam rád aspoň 3mm mezeru vytvořil... ale právě nevím zda nahřát, pozvolna ohýbat, či spíše rázem atd... že 3500,- za tu trubičku se mi dávat nechce
Když tak budeš muset dost a to už zase ovlivníš vlastnosti materiálu...i když asi ne zásadně. Kousek bych neřešil, hrubá síla, ale s citem. Ono to nebývá extra tuhé.