zdravím, chci se zeptat jestli vám to dělá taky, popřípadě co s tim. Když pustim volně plyn tak aby mašina brzdila motorem docela dost to cukne. Máte tucha čím to je způsobený? Ad 2: Dost se píše o tom že brzdit motorem není pro motorky zdravý... co je na tom pravdy, čemu přesně to nedělá dobře.
Díky za názory!
Překvapivě to dělá všem :-D bud rád že nemáš motorku s kardanem tam je to snad ještě horší. Jinak jedinym čim to můžeš vylepšit je správný napnutí řetězu a potom ty gumový tlumiče co jsou v rozetě aby už nebyli moc vymačkaný.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
maqrtek napsal:
Dost se píše o tom že brzdit motorem není pro motorky zdravý... co je na tom pravdy? čemu přesně to nedělá dobře?
Dost se pise?
Mozna si spis dost ctes ve starych knizkach o Jawach, ne?
U sveho 4T muzes motorem brzdit dle libosti, ale u 2T jen velmi kratce, jinak hrozi, ze ho zadres...
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Neneee probiralo se to na foru tady i na motorkarich... Ale ja teda taky dojizdim se zavrenym plynem do obci a neprijde mi ze by ten motor nejak trpel...
maqrtek napsal:
Neneee probiralo se to na foru tady i na motorkarich... Ale ja teda taky
Že by i tady zůstala nějaká takováto evidentní hloupost dlouho bez korekce, to se mi vůbec nechce věřit.
Schválně, jestli najdeš, kde se o tom "dost" píše, dej na to odkaz, ať se poučíme, že (a proč) je špatný brzdit čtyřtaktním motorem... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
maqrtek napsal:
proč tam právě nepsali proto se ptám
Když "se dost píše o tom, že brzdit motorem není pro motorky zdravý", tak mi je divný, že by se proti tomuto tvrzení lidi v těch dskusích neohradili, nebo že se tam aspoň v těch diskuzích lidi nezeptali, proč že to není zdravý.
Ale OK, nebudem to zatím teda už dál pitvat a počkáme, co najdeš. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
maqrtek napsal:
máš pravdu Dovi, spletl jsem si to s článkama ohledně dvoutaktů, takže se omlouvám za mistifikaci
OK, u 2T je to opravdu problém.
Tam je olej, který maže válec a píst, příměsí nasávaného paliva, a když se jede z delšího kopce se zavřeným plynem, tak i když si to (u 2T s karburátorem) něco málo paliva nasává, nestačí to na dlouhodobější dostatečné mazání brzdícího motoru roztočenýho do vyšších otáček. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)