protoze pises liberec a protoze ja jsem vyrustal v Hradku, reknu Ti pravdu
je opravdu velky rozdil ve viditelnosti na slunci, 278 ma hodne navrch
Zumo je pro mou manzelku [nebo mamu], 278 je PRISTROJ na tvdrde pouzivani, nikdy nebudes pouzivat nic nelsiho, nebude potreba
jedine co nema, jsou "soft" [v prenesenem vysnamu a nikoli software] funkce jako BT a mp3, jinak je vse nastavitelne, odolne, Defenderjak pise TT
pokud budes jezdit jenom po Evrope a jenom po silnici, pak krome slunicka je skoro jedno co vezmes, pokud chces hur ovladatelny, ale schopnejsi pristroj, pak 278
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
278 pripadne 60CSX jsou navigacni pristroje na navigaci a pouzivani pro lidi, co potrebuji trosku neco vic, nez jen trefit na nejakou adresu v evrope. na Zumu si v podstate nic uzivatelskeho nenastavis. vzhleem k tomu, ze obcas potrebuju nosit navigaci u v ruce, tak mam 60csx. kdybych tuto potrebu nemel, tak mam rozhodne 278
Já mám oboje (Zumo 500 a 278C), takže to celkem můžu dobře porovnat.
Když pojedu na cestu po Alpách (po silnicích) na dovolenou a budu se chtít stavit na srazu v Garmischi, navštívit Touratech a pár dalších obchodů atd - jasná volba Zumo. Když je na cestě plánován offroad a jízda podle bodů nebo po prošlých trasách a mapy jsou špatné nebo žádné, jednoznačně 278C.
Zumo má skvělé jednoduché ovládání pomocí dotykového displeje. Zadat cílovou adresu nebo průjezdní bod je hračka a člověk je celou dobu na telefonu a má prostě k dispozici komfortní funkce pro silniční cestování + základ offroadu
Na 278C je zadávání čehokoliv dost hrozný, musí se točit písmenka abecedy šipkou, nemá to dotykový displej a tím pádem klávesnici na obrazovce ale umí to všechno a nastavit uživatelsky jde taky skoro všechno. Je to fakt srovnání dvou aut různých tříd a kategorií.
Pochopitelně že v Praze s 278C trefíš na přesnou adresu ale zadat jí je trošku míň komfortní než na Zumu. Ale pokud budeš chtít jet zpátky přesně tudy, kudy jsi jel tam, tak na Zumu to nejde a na 278C ano. Ne že by to člověk potřeboval na silnici ale v offroadu se to může hodit. Tam kde Zumo "končí" v offroadu, tam začíná 278C by se dalo říct maličko nadneseně.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
HR je pro Garmin ve 3 verzích, já z toho znám a používám dvě - silniční a topografickou. Existuje ještě další silniční ale tu nemám a neznám. Ofiko ceny jsou 3500 za topo, 4800 za silniční.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Melna mysli tusim namorni mapy :-)
Chorvatsko je soucasti Blue Chart Atlantic a ja zatim nic lepsiho nevidel...
Napriklad sukosan v detailu do posledniho mola...
Hovez napsal:
Melna mysli tusim namorni mapy :-)
Chorvatsko je soucasti Blue Chart Atlantic a ja zatim nic lepsiho nevidel...
Napriklad sukosan v detailu do posledniho mola...