Cecil GS napsal(a):
Budu připojovat navigaci Garmin na baterii u F800 GS, poradíte někdo jaká se tam používá pojistka?
neni nahodou soucasti uz toho dratu od Garminu?
mam pocit, ze jsem neco takoveho dnes na morabove motorce zahledl...
Upravil hicks dne 16.04.2010 23:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
I Garmin je širokej pojem, můžou být různý, tipl bych. Mám Zümo 660, tak pokud Ty taky, můžu se Ti podívat, jinak bych to radši udělal přímo podle stejnýho modelu.
Maiali nel Fango!
Tak v jsem vygůglil akorát článek nějakýho dovedy a ten píše, že 550 má 2A pojistku. Ale je to bez záruky. http://europeride...page_id=25 Ale 550ku tu má kde kdo, on se Ti někdo koukne.
Maiali nel Fango!
Ahoj, zkusím to napsat tady. Chtěl bych připojit navigaci na "klíček". Teď to mám přímo na baterku, ale myslím, že přes klíček to bude lepší..Po zapnutí napájení se navigace sama zapne a po vypnutí napájení se mě zeptá zda chci použít napájení z baterie navigace, když ne, tak se sama vypne. To mi přijde jako velká výhoda, oproti napojení na baterii. Lze to u 1150 GS napojit přímo na spínačku nebo je lepší přes relé jak jsem tady někde četl?
tomtom napsal:
Ahoj, zkusím to napsat tady. Chtěl bych připojit navigaci na "klíček". Teď to mám přímo na baterku, ale myslím, že přes klíček to bude lepší..Po zapnutí napájení se navigace sama zapne a po vypnutí napájení se mě zeptá zda chci použít napájení z baterie navigace, když ne, tak se sama vypne. To mi přijde jako velká výhoda, oproti napojení na baterii. Lze to u 1150 GS napojit přímo na spínačku nebo je lepší přes relé jak jsem tady někde četl?
Takhle jsem to udělal na Transalpovi (Zumo 500) a nebylo to nic moc. Při každé druhé zastávce jsem přehlídl hlášení navigace, vypla se a místo odjezdu jsem čekal než naběhne, proklikat se menu atd.. Tolik zase nežere, za mě přes klíček ne.
Naprosto souhlasim s Martinem. Na chvilku nechana zapnuta navigace nicemu nevadi, kdyz jdu od motorky dal, tak ji stejne sundavam...
______________
R1150R 2004
moje zkusenost je stejna. Mam zumo primo na baterce prez 2A pojistku a je to myslim nejlepsi.
kdyz jsem ho mel na klicek, tak se stale vypinala a zapinala pokazde kdych jsem nekde chcipnul motor. Nez nabehne celkem trva.
Jedine riziko je ze zapomenes navi vypnout, ale spotreba je tak mala ze to baterku jen tak nevymlati. Nemam to ovsem zmerene kolik to presne zere.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...