protože v redakčních testech nenacházím úplně uspokojivou odpověď, obracím se sem na majitele. Jak je to s GS 800 (první ročníky) a cestováním ve dvou? S přítelkyní jezdíme delší trasy a na současném Varaderu se všemi kufry pro nás není problém ujet 700 km po dálnici. Můžu očekávat, že i na GS 800 se dají dát všechny kufry, přítelkyně a budeme bez problémů držet na dálnici rychlost 130-140?
protože v redakčních testech nenacházím úplně uspokojivou odpověď, obracím se sem na majitele. Jak je to s GS 800 (první ročníky) a cestováním ve dvou? S přítelkyní jezdíme delší trasy a na současném Varaderu se všemi kufry pro nás není problém ujet 700 km po dálnici. Můžu očekávat, že i na GS 800 se dají dát všechny kufry, přítelkyně a budeme bez problémů držet na dálnici rychlost 130-140?
Díky
Nikdy se na 8kilu nesvezes tak pohodlne jako na varaderu mel jsem ho 7let a po tech 700km na nej budes vzpominat
Proč po Varaderu nepřejdeš na 1200 GS a chceš jít o "třídu níž"???????
Myslím si,že 800 je pro sólo jezdce se zaměřením na terénní ježdění a né na lítání v plném naložení po dálnic.Je ovšem pravda,že letos s náma byli známí na 800 na Korsice.Byli jsme 3 x 1200 GSA a oni na GS 800,no vlastně GS 700,nebo jaké to má vlastně označení.Je to s 19 kolem,jedním kotoučem a nižším výkonem,než má 800.Normálně nám stíhali,ale je fakt,že my nejsme žádní závodnící a jezdíme skoro vždy dle předpisů.
Máš dvě cesty, nech si Varana. No a když už ta změna musí být, či po ni toužíš , jdi do 1150 GSA nebo 1200GSA...Varadero, až na pár much třeba regulátor napětí, je spolehlivá motorka. No a jestli se o ni staráš, ještě spolu hodně pojezdíte...
Lítám pomalu a nízko..
Kdyby si rekl v jednom nalozenej , tak ja mam rekord 960km a pohoda, ve dvou je to pak uz trochu voprus max jsem mel 560km a stacilo. Ale vse je to o tom na jakych pneu jezdis, jaky mas sedlo, plexi atd.
Co napsal Dedkoit: 130-140 ani náhodou. Uhoří ti koule a budeš stále tankovat. S tim nemuzu az tak souhlasit jezdim sice v jednom, ale fest nalozenej a nejsem az takovej drobek a vyzle, ale dalnice jezdim prumerne 135, nekdy se zapomenu a az rafika atakuje 150 , nevim proc by me meli horet koule zatim sem problem nemel a spotreba, v parte mame dve varadara a nepocituju, ze bych musel porad tankovat, spis tankuju pravidelne min
Ale pokud zvazujes vymenu vem si rovnou 1200GS pokud jezdite tak jak jezdite viz tvuj prvni prispevek. Jak napsal BOB Varadero je pohodlnejsi na delsi cestovani jak F800. ALE na druhou stranui znam lidi co jezdi ve dvou na F800 a nemuzou si to vynachvalit a to hltaji km ve velkym.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Dedkoid napsal:
130-140 ani náhodou. Uhoří ti koule a budeš stále tankovat.
to je desna blbost... projel jsem na osmikile pulku evropy VE DVOU vcetne gibraltaru a 130-140 naprosto OK cestovni rychlost.
Ani to nejak extra nezralo.
Rekord mame tusim 1200km v kuse ... tusim z Pisy nebo tam okolo az do PRG.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
naopak Petre se na osmikile sedelo prekvapive dobre.
Nicmene souhlas, ze to je individualni...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
naopak Petre se na osmikile sedelo prekvapive dobre.
Nicmene souhlas, ze to je individualni...
Nicméně, dvanáctka je ve všem lepší, že?
Co se týká cestování ve dvou...
to jo, ale v roce 2008 kdyz jsem kupoval (tehdy nove) osmikilo tak byla jenom nejaka vodporna modra barva a hnusny stribrny draty.
Takze tehdy ve vsem lepsi nebyla.. prisla mi vosklivejsi, nez vosmikilo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já nevím, přemýšlel jsem o nákupu 1250 advíka, ale teď spis přemýšlím o té 850 advíkoj. Manželka má 650 twina a chystáme se občas i mimo cesty... Nějak pro jednoho nevidím v té 1250 žádnou velkou výhodu. Ale nechám se rád poučit...
Mám GS 800 krátce, ale delší přesun z Cortiny až před Příbram, kde to vzdal altik i regulátor, v podstatě na dvě tankování ve dvou od 8:30 do 17 hod ujeto 650 km. Spotřeba 5,65 rychlost mezi 120 - 130. Místy i 160.. Po kopcích méně, ale stále svižně. Pro mě jako řidiče naprosto v klidu. Žena po cca 450 km v kuse hodnotila bývalého TA 650 jako výrazně pohodlnější, díky širšímu sedlu a na GS je menší prostor mezi řidičem a zadním kufrem (originál vario s opěrkou). Mě osmikilo vyhovuje právě nižší vahou, kterou využiju víc mimo silnici. Ale když bych měl volit pohlcovač kilometrů s komfortem, volil bych když už se zbavuješ Vardera buď GS 1200a nebo opět Hondu VFR 1200 Crosstourer.
Danovec napsal:
Já nevím, přemýšlel jsem o nákupu 1250 advíka, ale teď spis přemýšlím o té 850 advíkoj. Manželka má 650 twina a chystáme se občas i mimo cesty... Nějak pro jednoho nevidím v té 1250 žádnou velkou výhodu. Ale nechám se rád poučit...
A proto se téma jmenuje cestování ve dvou
Pro off je samozřejmě 850ka lepší. A zůstal bych klidně u obyčejného modelu.
Nicméně i řidič na asfaltu bude z 1250 unešený....
pod trvalým dohledem
800ka je pre jedného jazdca realtívne dobrá, keď naložím ľadvinku za seba tak buď sa vlečeme, diaľnice nejazdíme a je to na spotrebu ok, keď však chcem dosahovať rýchlosti a zrýchlenie ako keď jazdím sám, dá sa to, ale na spotreba je to poznať tak asi dvojnásobne, čo je dosť podľa mňa. Na 800ke mám cez 40 tisíc a musím povedať, že vozil som sa aj na 1200gs, a podľa mňa nieje hodná cenového rozdielu medzi 800kou a 1200gs, samozrejme ak je úplna priorita jazda vo dvojici potom by to mohol byť argument ktorý by prevážil misky váh. Aby som sa vyjadril jasne tak cenový rozdiel myslím u nového motocyklu, jazdený to by bolo zasa úplne o niečom inom si mylsím.