zdar, dnes jsem se po delší době svezl na pritelkyne twinu a trochu mne zaskočila jedna věc.
Moto při zataceni tahne do stran. Jak do leva tak do prava. Proste se zaviraji riditka.
Nepamatuju si ze by to dělalo předtím ale poslední km bylo asi 800km v desti za dva dny. Netusim zda třeba vykurvene ložiska v hlave rizeni?
Pneu nafoukane ok
Vic mne nenapada a protože na tom jezdi slečna nerad bych aby se něco stalo.
to je víceméně jistota. Pokud na tom jezdíš denně tak si postupně zvykáš, ale pokud na to sedneš jednou za čas tak se nestačíš divit.
Upravil MikeR1 dne 25.10.2014 17:13
Myslím srdeční, před zatáčkou to přijde... (pardon, přehlédl jsem)
Kdyby to bylo po servise, řeknu příliš přitažené ložo, (ale takhle pokud za tebou neseděl příliš aktivní solujezdec) bude to gumou.
Bude do špice, brždění při vjezdech do zatáčky. Můj tip.
Mas to jen v hlave je to jen blbej pocit . Jsi zvyklej na Adv ja pokdu vlezu na cokoliv mam stejnej pocit dela to i jednovalec i twiny..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Mas to jen v hlave je to jen blbej pocit . Jsi zvyklej na Adv ja pokdu vlezu na cokoliv mam stejnej pocit dela to i jednovalec i twiny..
Ahoj,
s tímto bych si dovolil nesouhlasit. Toto chování opravdu způsobuje přední guma sjetá "do špičky". Je to poměrně časté při postupném sjíždění guma se vlastnosti motorky mění pomalu a jezdec si zvyká. Zvlášť patrné je to u supersportů, ale umí to udělat i GS.
Nemusí to být jenom přední pneu sjetá do špičky.Jestli je ten twin 800ka,tak to taky dělá 21" kolo.Jak píše Milan,kdo na tom jezdí si zvykne,ale když sedneš z velkýho GS na jednobuch nebo toto s jednadvacítkou kolem,tak máš pocit,že musíš motorku z každý zatáčky rovnat silou.
Jednu dobu jsem měl zároveň Dakara i 12Adv a to přesedání z větší na menší bylo o život Trvalo to vždycky několik km,než jsem si trochu věřil do zatáčky.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Taky jsem to řešil. Sedl jsem na motorku manželky (po delší době) a taky tahala do stran pneu nová a dobře nafoukaná. Nakonec to dělalo ložisko krku řízení bylo vymačkané a drželo v rovném směru. BMW f 650 gs 36t. km Po demontáži bylo patrné jak je vymačkané. Dá se to trochu poznat na centrálním stojanu při odlehčení předního kola. Trochu !!! se ve středu zasekává.
pablos napsal:
Taky jsem to řešil. Sedl jsem na motorku manželky (po delší době) a taky tahala do stran pneu nová a dobře nafoukaná. Nakonec to dělalo ložisko krku řízení bylo vymačkané a drželo v rovném směru. BMW f 650 gs 36t. km Po demontáži bylo patrné jak je vymačkané. Dá se to trochu poznat na centrálním stojanu při odlehčení předního kola. Trochu !!! se ve středu zasekává.
jj to jsem měl na Dakaru(vyjetou stopu na logrech řízení) a vůbec jsem to neregistroval,všiml si toho až kupec ,já byl na to zvyklý postupně a nic mi nepřišlo divný.poznat se to dá tak jek píše pablos.
Hele ať na to někdo sedne zmáčkne brzbu a ty s tím cukej vpřed a vzad. drž to v místě kde je ložisko (jak horní tak spodní) Rukou ucítíš že je tam vůle, ale musíš mít ruku na tom místě kde dochází ke kontaktu dílú brýlí a rámu. Pokud je tam vůle-dotáhni. A tady přichází zkoužka dva. Pokud tam vůle není a nebo už jsi ji dotáhl. Posaď člověka dozadu ať se ti zvedne předek a pokud ti v centrální poloze řídítka jakoby ,,Zaskočí" do přímého směru, máš v ložiscích vyťukané drážky. Vymněnit.
Může se to jevit jako padání do stran, protože musíš překonat ten prvotní odpor kdy jsou loža zaskočena v drážkách a pak to jde najednou lehce.
Trochu to tady oživím.
Po dlouhé době jsem se ze špuntů přeorientoval na silniční pneu..konkrétně pilot road. Mám 1150 ADV a na přední mám nafoukáno 2,5..a zavírá se mi do začátek. Až skoro při tlaku 3 se to zlepšuje. Je to jen můj blbej pocit a je to o.k. nebo ne??...nakolik foukáte vy silniční pneu??..ještě dopíšu, že guma je nová.
Upravil DM3555 dne 02.09.2018 21:40