protoze mistni vlakna jsou casto zamorene neoverenejma drbama, chci dat dohromady prehled prusvihu, o kterych je dobre vedet.
Podminkou je skutecne overena informace, nejlepe s nekolika zdroji.. zadne "jedna pani povidala".
---
zacinam par vecma, ktere se tu neprobirali.
Upravil hicks dne 14.04.2012 21:28
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
reseno v BMW: NEZDA SE
Upravil hicks dne 14.04.2012 21:02
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
na Advrideru jsou spekulace, ze 50% alternatoru po 80 000 km dead.
Odchazi jak stator, tak regl.
Vinou je vysoka teplota, i kdyz jsou pouzite nejake (izolace?) udajne VELMI kvalitni v origo statoru tolerujici 200'C, ale zda se, ze to nestaci
postizeny: pravd. Hix.. vymeneno v zaruce
zdroj: Advrider, pomerne dost uzivatelu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
U mě blbnul imobilizér i přes to, že mám rok výroby 2010, kde by to už údajně mělo být vyřešeno. Potvrzeno i u dealera Renocar, že to dělalo problémy. Ještě jsem to neměnil, protože na podzim nebyl čas, ale výměna proběhne v rámci záruky a měla by to být práce na půl hodinky.
Paul napsal:
U mě blbnul imobilizér i přes to, že mám rok výroby 2010, kde by to už údajně mělo být vyřešeno. Potvrzeno i u dealera Renocar, že to dělalo problémy. Ještě jsem to neměnil, protože na podzim nebyl čas, ale výměna proběhne v rámci záruky a měla by to být práce na půl hodinky.
myslis EWS?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
- únik chladiacej kvapaliny a vysúvanie hadice chladenia
BMW to riešilo dlhšou hadicou a lepšími sponami, skutočná príčina je však zlý tvar
hrdla vodnej pumpy.
- presakovanie oleja spod veka ventilov
Bmw riešilo redizajnom tesnenia a patlaním silikónu, skutočná príčina malý prítlak
na tesnenie asi sa neuvažovalo zo stenšením jeho hrúbky - trvalá deformácia od
prítlaku.
- nesprávny údaj dojazdu
Bmw riešilo softom prípadne výmenou palivomeru - blokoval ho zle naletovaný drót.
Toto sú však poruchy, ktoré sa už odstránili, prípadne sa dajú vyriešiť skoro zadarmo.
čo tu furt riešite s tými závadami ? dokola meliete napr. okolo tých hadíc ja ich mám povodne a mám 37000 dal som tam silnejsiu objimku za 1€, slzí mi dekel motoru, to je naozaj strašná vec, ved to raz začas utrem handrou. Normálne mám z vás pocit že mam v garáži najvacsiu s.ačku aku som mohol kedy kupit. Asi ju predám , ale asi nebudem mať komu lebo ju nikto po týchto forach nebude chcieť. Normálne som v strese, že ked si v nedelu vyrazím, ze na mna bude prskať chladiaca zmes, začne mi tikať v motore, odíde mi alternátor , rozvodovka, večer ked sa budem vracať už nebudem vidieť pre čiernu parabolu.....a nebudem ani vediet kolko mám benzínu. Vy ste tu naozaj motocyklový hypochondri . Este že za komančov nebol internet to by sme si asi knihy písali o 350kach. Este ked jednu chronicku závadu tu nájdete tak ju fakt predám a kupim si Yuki poctivu čínsku motorku
no tos nam to teda nandal ... ale az se ti vy*ere alt, pocitam, ze prilezes a budes se najednou hrozne ptat.
Jinak ja osobne:
- alt + regl mam druhy (NEVYRESENO SVOLAVACKAMA - CHRONICKE)
- palivove cerpadlo treti (VYRESENO SVOLAVACKOU)
- zavzdusneni nadrze druhe + jednou cistene (CHRONICKE)
- viko olejuje podruhe (CHRONICKE)
- parabola hlavniho svetla total dead (CHRONICKE)
- ABS svolavacka -- prestalo fungovat jeste pred svolavackou (VYRESENO SVOLAVACKOU)
s tema tvejma srandakilometrama bych extra zavadu tolik necekal.
Upravil hicks dne 17.04.2012 11:17
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Taky Hicksi napiš že máš první model voe ne a najeto 120 tis..... F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
sanko napsal:
čo tu furt riešite s tými závadami ? dokola meliete napr. okolo tých hadíc ja ich mám povodne a mám 37000 dal som tam silnejsiu objimku za 1€, slzí mi dekel motoru, to je naozaj strašná vec, ved to raz začas utrem handrou. Normálne mám z vás pocit že mam v garáži najvacsiu s.ačku aku som mohol kedy kupit. Asi ju predám , ale asi nebudem mať komu lebo ju nikto po týchto forach nebude chcieť. Normálne som v strese, že ked si v nedelu vyrazím, ze na mna bude prskať chladiaca zmes, začne mi tikať v motore, odíde mi alternátor , rozvodovka, večer ked sa budem vracať už nebudem vidieť pre čiernu parabolu.....a nebudem ani vediet kolko mám benzínu. Vy ste tu naozaj motocyklový hypochondri . Este že za komančov nebol internet to by sme si asi knihy písali o 350kach. Este ked jednu chronicku závadu tu nájdete tak ju fakt predám a kupim si Yuki poctivu čínsku motorku
tak ja ti trochu posilim zada na tu yukinu.
mam kompletni revizi motoru po 50.000, vzetne nove klyky,ojnic vsech lozisek a 4 A4 stranky dilu co se menili.
Joke
Tož Hicksi, dej nám typ na totálně bezporuchovou motorku, v poslední době mám ten dojem, že většina zdejších příspěvků je o řešení technických poruch, s tím osmikilem mi to tady spíše připadá jako hon na čarodějnice.
Že by snad KTM?
rop napsal:
Tož Hicksi, dej nám typ na totálně bezporuchovou motorku, v poslední době mám ten dojem, že většina zdejších příspěvků je o řešení technických poruch, s tím osmikilem mi to tady spíše připadá jako hon na čarodějnice.
Že by snad KTM?
tak ja myslel, ze se to tu naopak uklidnilo... a uz to neni "jedna pani povidala" ...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
čo tu furt riešite s tými závadami ? dokola meliete napr. okolo tých hadíc ja ich mám povodne a mám 37000 dal som tam silnejsiu objimku za 1€, slzí mi dekel motoru, to je naozaj strašná vec, ved to raz začas utrem handrou. Normálne mám z vás pocit že mam v garáži najvacsiu s.ačku aku som mohol kedy kupit. Asi ju predám , ale asi nebudem mať komu lebo ju nikto po týchto forach nebude chcieť. Normálne som v strese, že ked si v nedelu vyrazím, ze na mna bude prskať chladiaca zmes, začne mi tikať v motore, odíde mi alternátor , rozvodovka, večer ked sa budem vracať už nebudem vidieť pre čiernu parabolu.....a nebudem ani vediet kolko mám benzínu. Vy ste tu naozaj motocyklový hypochondri . Este že za komančov nebol internet to by sme si asi knihy písali o 350kach. Este ked jednu chronicku závadu tu nájdete tak ju fakt predám a kupim si Yuki poctivu čínsku motorku
Místo aby si to bral jako užitečné info co tě může ale taky třeba vůbec nemusí potkat, popř závadu včas rozpoznat, tak tady všechny co ty info předávají jednoduše z*m*rdáš ,jestli jsi nepochopil účel fora tvoje mínus.
Joke: teraz vážne , nepochopil som tu revíziu máš na BMW ?
hicks: nemyslím že su teraz motorky na trhu že 120 tis. km bez porúch,
tie motorky sa budú j.bat stále viac.
ale aj tak je smutné že na predražených motorkách výrobcovia šetria stále viac
na výrobných nákladoch, stále viac sučiastok a celé motorky sa vyrábajú v číne, BMW neni výnimkou. Aj ked cena tých motoriek je stále tak vysoka, napr. oproti autám, že kludne by všetko mohli vyrábat v nemecku a z kvalitnejších materiálov. Len sú nenažraný. To že sa to j.be na to si len treba zvyknúť.
Faktom je že keby som vás tu čítal skor asi by som do tej mojej 650ky nešiel , lebo neni ničím lepšia od konkurencie a ako čítam ani kvalitou, teda hodnotou.
sanko napsal:
Faktom je že keby som vás tu čítal skor asi by som do tej mojej 650ky nešiel , lebo neni ničím lepšia od konkurencie a ako čítam ani kvalitou, teda hodnotou.
precti si jakekoliv jine forum a bude to cca stejne.
nemyslim, ze by osmikilo bylo vic poruchove.
Naopak.. jedna mistni poplasna zprava tykajici se motoru byla do jiste miry vyvracena.
---
jinak o te cinske vyrobe BMW je to zavadejici informace.. tykalo se to AFAIK jen Country a jen chvili.
Upravil hicks dne 17.04.2012 11:29
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
rop napsal:
Tož Hicksi, dej nám typ na totálně bezporuchovou motorku, v poslední době mám ten dojem, že většina zdejších příspěvků je o řešení technických poruch, s tím osmikilem mi to tady spíše připadá jako hon na čarodějnice.
Že by snad KTM?
dlabanej ingot 1100, to dá rozum né Ale na to by Hicks nepřišel
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz