tak mne dost mozna ceka vymena... spojka -- protoci uz jen pri velmi lehkem zmacknuti packy.
Resp. jakmile packa jen "lehce" zabere za "silnejsi" pruzinu.. vicemene hned se to rozpoji.
Mam najeto lehce pres 45 000km, minimum offroadu.. ale zase docela dost mesto.
no... zajedu do Autecu a uvidim.. cekal jsem, ze by jeste tak 20 mohla vydrzet... moc to nehonim..
dam sem vedet...
Za komentare jestli uvedene chovani odpovida opotrebovane spojce predem diky...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Určitě dej vědět, ať vim, na co se mám těšit, já spojku rajbuju v terénu krásně.....
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Já teda nejsem žádnej mechanik, ale řekl bych, že hotová spojka zabírá níž a níž a začíná klouzat (hlavně na vyšší kvalty) a taky ztvrdne. Jinak ještě před asi 14 dny, když jsem na Tvojí 800 jel mě přišla zcela v pohodě.
Maiali nel Fango!
Dokud nezačne klouzat v záběru, neměnil bych.
Když mi začala klouzat na 1100GS a najel jsem s tím ještě 10tis km ve dvou a nijak se to nezhoršovalo, tak bych nepanikařil.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal(a):
Dokud nezačne klouzat v záběru, neměnil bych.
Když mi začala klouzat na 1100GS a najel jsem s tím ještě 10tis km ve dvou a nijak se to nezhoršovalo, tak bych nepanikařil.
ja vim.. akorat vy mate suchou... my mokrou, tusim tu lepenou vicelamelovou.. vubec netusim, jak se to chova pri opotrebeni...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Při opotřebení se to chová stejně jako suchá. Začne klouzat při zařazenym kvaltu.Měla by v pohodě dát 60tkm . Zkontroluj spíš jen nastavení páčky.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Zkus to rozjet na šestku trochu přes kilo (něco přes pět tisíc otáček), vymáčkni spojku, přidej plyn a pak ji pusť. Jestli je ještě dobrá, tak by to měla udržet a motorka by měla zrychlit.
Mikes
Nově s KTM... :-)
akú veľkú máš vôľu na páčke? Mala by byť asi cca 1_2 mm. Ak vôľu nemáš mohlo Ti vyskočiť lanko z uloženia alebo vibráciami sa rozštelovať nastavenie bowdenu - málo pravdepodobné. Spojka začína najprv kĺzať pri vyšších kvaltoch. Test podľa Mikesa vydrží fakt len spojka v plnej kondícii, Ak Ti spojka končí stačí na 6 v otáčkach maxim. krutiaceho momentu zavrieť plyn a potom ho prudko otvoriť naplno a sledovať súlad otáčok so zrýchlovaním.
Upravil Tryskac dne 20.04.2010 09:06
TOLI napsal(a):
Při opotřebení se to chová stejně jako suchá. Začne klouzat při zařazenym kvaltu.Měla by v pohodě dát 60tkm . Zkontroluj spíš jen nastavení páčky.
ok... zatim to neprokluzuje.. tak to nebudu resit, dik.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tryskac napsal(a):
akú veľkú máš vôľu na páčke? Mala by byť asi cca 1_2 mm. Ak vôľu nemáš mohlo Ti vyskočiť lanko z uloženia alebo vibráciami sa rozštelovať nastavenie bowdenu - málo pravdepodobné. Spojka začína najprv kĺzať pri vyšších kvaltoch. Test podľa Mikesa vydrží fakt len spojka v plnej kondícii, Ak Ti spojka končí stačí na 6 v otáčkach maxim. krutiaceho momentu zavrieť plyn a potom ho prudko otvoriť naplno a sledovať súlad otáčok so zrýchlovaním.
Vuli na pacce -- tj. moment, nez se pohne bowden, mam minimalni, temer nulovou.
Vuli na pace spojky urcitou mam (nez zacne zabirat proti odporu)...
Kazdopadne prokluz spojky uz jsem zazil... i na motorce.. a imho to ted nedela... nebo ne vyrazne.
Budu to sledovat.. kazdopadne diky.
btw: Hrabe
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tryskac napsal(a):
akú veľkú máš vôľu na páčke? Mala by byť asi cca 1_2 mm. Ak vôľu nemáš mohlo Ti vyskočiť lanko z uloženia alebo vibráciami sa rozštelovať nastavenie bowdenu - málo pravdepodobné. Spojka začína najprv kĺzať pri vyšších kvaltoch. Test podľa Mikesa vydrží fakt len spojka v plnej kondícii, Ak Ti spojka končí stačí na 6 v otáčkach maxim. krutiaceho momentu zavrieť plyn a potom ho prudko otvoriť naplno a sledovať súlad otáčok so zrýchlovaním.
Vuli na pacce -- tj. moment, nez se pohne bowden, mam minimalni, temer nulovou.
Vuli na pace spojky urcitou mam (nez zacne zabirat proti odporu)...
Kazdopadne prokluz spojky uz jsem zazil... i na motorce.. a imho to ted nedela... nebo ne vyrazne.
Můžete my prosím ještě poradit kde se dají koupit náhradní díly na BMW F 650 GS Twin.
Rok výroby 2011.
A měnil jste ji někdo již ???
Upravil task dne 01.10.2016 21:03