Vytisknout Smazat z „Moje kolo“
Specifikace*:
Velikost motoru:
798
Válce:
2
hp / kW:
85/63, 34/25
Hmotnost vozidla (kg):
207
Výška sedadla (mm):
880
Vůle ventilu (sání):
KALT 0,18-0,26 MM
Vůle ventilu (výfuk):
KALT 0,27-0,35 MM
Volnoběžné otáčky motoru:
1250 ± 50 U / MIN
Vzduchový šroub karburátoru:
EINSPRITZUNG
Tlak v pneumatikách (vpředu):
2,2 (2,4) BAR
Tlak v pneumatikách (zadní):
2,4 (2,8) BAR
Zapalovací svíčka 1:
NGK DCPR8E
Zapalovací svíčka 2:
NGK DCPR8EIX
Mezera elektrody:
0,9 MM
Průměr trubky vidlice:
45 MM USD-GABEL
Přední / zadní řetězová kola:
16/42 ZÄHNE
Řetěz / závěrečný pohon:
116 GLIEDER
Kapacity *:
Vidlicový olej na tyč:
765 ML SAE 7,5 W
Motorový olej bez filtru:
SAE 15W-50
Motorový olej s filtrem:
3,0 L MIN. API SJ
Brzdová kapalina:
DOT 4
Palivo:
16,0 LITER
Chladivo:
CA.1,3 LITER
To jsou prachovky -pokud možno tak bych je vyměnil -můžou být trochu vydřené a pouštět nečistoty na nový gufero -bylo by to škoda -nadruhou stranu -nedivil bych se kdyby za jednu chtěli v autorizáku dva litry
task napsal:
Nevíte náhodou kolik přijde oleje do předních tlumičů u BMW F 650 GS Twin 2011???
S plně zasunutou trubkou bez pružiny má být hladina 100 mm pod horní okraj tlumiče. Platí to pro originální pružiny, u progresivních by měl množství oleje uvést výrobce.