Miguel napsal:
pro mě je vopruz ta nová ESA, vybírám mezi 12kou okolo roku 12-13 poslední DOHC a 17kou bez gyroskopu nebo jak se jmenuje ta číčovina... smutný je, že to vyjde skoro na stejný peníze
Xkrát jsem slyšel, že je vodník podvozkově mnohem lepší, než vzduch. Párkrát jsem na vodníkovi jel a pravdou je, že v offu mi přišel lépe ovladatelný a podvozkově lepší než moje GSA 2010. Na druhou stranu, nejsem zas tak zkušenej off jezdec a tak nevím, zda to nebylo jenom zdání, kdy při mé váze 110kg jsou origo tlumiče měkkčí a v off při pomalé jízdě sice navozují pocit pohodlné houpavé jízdy. Ale protože jsou stavěny na nižší váhu jezdce, tak by mě při rychlejší jízdě už takové tlumiče asi vypekly.
Díky těm pár jízdám na vodníkovi mám poslední dobou občas roupy přesedlat z GSA 2010 na vodníka, ale pak se bojím, zda bych časem nelitoval. Říkám si, zda by mě cenově nevyšlo lépe investovat do ESA Ohlins TTX36/TTX39 a zkusit tak nahradit WESA Wilbers které nyní mám (a jsem s nima vlastně spokojený).
Tlačítko ESA mám totiž snad k palci přilepené a kdybych si na vodníkovi nemohl v offu měnit tuhost, tak bych přišel o velkou zábavu
Proto mě vždy zajímá, zda se někdo vrátil z vodníka na vzduch a proč
Upravil vztekloun dne 14.10.2021 08:41
starám se o marketing a spolupracuji s www.honzaptacek.cz - realitní makléř a kancelář v Praze
Miguel napsal:
pro mě je vopruz ta nová ESA, vybírám mezi 12kou okolo roku 12-13 poslední DOHC a 17kou bez gyroskopu nebo jak se jmenuje ta číčovina... smutný je, že to vyjde skoro na stejný peníze
Xkrát jsem slyšel, že je vodník podvozkově mnohem lepší, než vzduch. Párkrát jsem na vodníkovi jel a pravdou je, že v offu mi přišel lépe ovladatelný a podvozkově lepší než moje GSA 2010. Na druhou stranu, nejsem zas tak zkušenej off jezdec a tak nevím, zda to nebylo jenom zdání, kdy při mé váze 110kg jsou origo tlumiče měkkčí a v off při pomalé jízdě sice navozují pocit pohodlné houpavé jízdy. Ale protože jsou stavěny na nižší váhu jezdce, tak by mě při rychlejší jízdě už takové tlumiče asi vypekly.
Díky těm pár jízdám na vodníkovi mám poslední dobou občas roupy přesedlat z GSA 2010 na vodníka, ale pak se bojím, zda bych časem nelitoval. Říkám si, zda by mě cenově nevyšlo lépe investovat do ESA Ohlins TTX36/TTX39 a zkusit tak nahradit WESA Wilbers které nyní mám (a jsem s nima vlastně spokojený).
Tlačítko ESA mám totiž snad k palci přilepené a kdybych si na vodníkovi nemohl v offu měnit tuhost, tak bych přišel o velkou zábavu
Proto mě vždy zajímá, zda se někdo vrátil z vodníka na vzduch a proč
Kde majú tie Ohlinsy Ttx ? Pred rokom som ich zháňal po celej Európe a výsledok bol, že sa už nevyrábajú. Ak máš dodávatľa, daj vedieť. Dík ...
Jazdil som 1200 gs LC 2015 a teraz mam 1250 . Prijemne ma prekvapil podvozok , do 2015 som
dokonca nasukal ohlinsy ale u 1250 to nie je potrebne. A motoricky je teda o dost inde ako 1200.
Pred 1200 som jazdil KTM 1190 . A bol to krok spat. Z motoru 1200 LC ,som teda nebol velmi uneseny. Jazdil som ju len preto , ze bola pohodlnejsia vo dvojici .
Ale 1250 mne uplne vyhovuje. Motor aj podvozok . Podla mna bud kupit posledneho vzduchaca alebo 1250. 1200 LC treba jednoducho preskocit
Jazdil som 1200 gs LC 2015 a teraz mam 1250 . Prijemne ma prekvapil podvozok , do 2015 som
dokonca nasukal ohlinsy ale u 1250 to nie je potrebne. A motoricky je teda o dost inde ako 1200.
Pred 1200 som jazdil KTM 1190 . A bol to krok spat. Z motoru 1200 LC ,som teda nebol velmi uneseny. Jazdil som ju len preto , ze bola pohodlnejsia vo dvojici .
Ale 1250 mne uplne vyhovuje. Motor aj podvozok . Podla mna bud kupit posledneho vzduchaca alebo 1250. 1200 LC treba jednoducho preskocit
Je to to nejlepší co jsem ,kdy měl....měl jsem i starší model 2005,ale ta nejede...LC je fakt skvělá volba.....ale asi jsem pacient. ..jo a kdybych neměl uši...tak se mi smíchem překlopí hlava do zadu.
Upravil oro dne 11.09.2022 09:12
Na to ze sem žádnou 1200 nechtěl a zastavil se na 1100gs tak mam za 2 roky na LC 24000km...No a 1100 setrim,na ni s bidou 4000 za rok...
Kupredu spatki ni krok...