já nevim, nacvakal jsem si výbavu za 780.xxx,- jako ve výsledku se mi to docela líbí.
1250 je hezčí ... ale tak se mi kdysi víc líbila 1150 vs 1200 Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
Kuba89 napsal:
A automat? Doba jde bohužel tímhle "skútr" směrem. Jen jsem zvědavej jak na tom bez spojky budou jezdit nějaký utahnuty sotolinovy vracecky (např cesta do omala nebo turecká D915), tam si prostě spojkou pomoct musíš. Zkoušel jsem Afriku s dct a poloměr otáčení je o polovinu větší než na motorce se spojkou. Nevím jestli je tohle posun tím správným směrem.
to je dobrej komentar, diky.
Je fakt, ze tu spojku pri nejakym klickovani fakt vymackavam.. otazka je, jak to resit u automatu... brzdou?
Asi jak u kteryho, pocitam. Tohle nema talirovej menic momentu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pertla napsal:
A víte, že se to bude prodávat jak rohlíky?
Edit: uvědomte si, že všichni co tady jste/jsme, jsme parta pošahanejch tradicionalistů a vše od 1250 dál je šrot a podobný věci.
Ovšem vy nejste z větší části lidi co chodí a topí love za nový motorky v šourůmech.
ja bych neponizoval a nepodcenoval mistni uzivatelstvo teda...
Castecne mas asi pravdu, nicmene tady na nasem foru vidim obvykle IDENTICKOU argumentaci, jako na anglickych Youtubech... vcetne tech velkych.
Mne se libi technologicke inovace, ale proste mi uplne nesedi ten design 13ky.. stejne jako mam problem s tema prehnanyma/zrusenyma ledvinkama u mnoha novych modelu aut z Mnichova.
Takze stavat to tak, ze "Mnichov prece dela vsechno dobre", podle mne take uplne presne nepopisuje realitu.
My jako rodina jsme si napr. pred lety naposledy koupili od BMW Mini CountryMana... od te doby se nam proste nic moc nelibilo. Mama si misto X3/X5 koupila GLC.. ja zrusil nakup 13ky a misto 5/X5/X6 koupil pickupa.
Tim chci rict, ze i BMW operuje v konkurencnim prostredi... viz. napr.
Upravil hicks dne 07.07.2024 10:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks: to akože porovnávaš Desert X s novým 13adv ako protiklady? Najkrajšia s najškaredšou? Ja osobne v 13adv vidím dosť nového Adventure harika ktorý je mi hnusný aj po pár rokoch čo ho stretávam na cestách. Na nové GSka sa dalo "zvyknúť" za chvíľu....
A u nás se říká, kemu se to nelíbí ať si pr.del políbí...
Takže přestaňte pomluvat a dite se projet na tem co máte doma.
Upravil Bohumil dne 07.07.2024 10:52
Kupredu spatki ni krok...
Viděl jsem živě v GaPa. Nepoblil jsem jim to, tak asi dobrý.
První pohled z boku a hned mi blesklo hlavou: BMW okopírovalo Jawu 350/633 bizona!!!
Jinak mě uráží absence spojky a jakýsi trubky kolem válců, které rozšiřují motorku o zbytečných 15cm. To je jako plotna na nohy nebo kudla na co? Myslím, že to nebude jako celek špatné a kupce si najde.
Nicméně zůstávám u 1100GS, ačkoliv za těch 28let už jí v Aplách ve srovnání s vodníky dochází dech a nedoženu to ani jízdou na hraně v zatáčkách, protože na výjezdy ze zatáček do kopců "atmosférická nafta" už prostě přestala stíhat.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
patol napsal:
Hicks: to akože porovnávaš Desert X s novým 13adv ako protiklady? Najkrajšia s najškaredšou? Ja osobne v 13adv vidím dosť nového Adventure harika ktorý je mi hnusný aj po pár rokoch čo ho stretávam na cestách. Na nové GSka sa dalo "zvyknúť" za chvíľu....
ne, tim jenom ilustruju, ze i ostatni vyrobci umi vyrobit zajimave motorky.
Jinak ja si na 1300 GS zatim uplne nezvyknul a zakupeni neplanuju.
Ten HD enduro, o kterem mluvis, jsem po letech zacal nejak.. akceptovat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bohumil napsal:
A u nás se říká, kemu se to nelíbí ať si pr.del políbí...
Takže přestaňte pomluvat a dite se projet na tem co máte doma.
tak zase.. zakupeni noveho motocyklu je dulezitym momentem v zivote muze... ... tim chci rict, ze pokud preskakuji jednu generaci velkeho GS, tak to celkem JE zivotni zmena.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No a hele, další den a už má vlákno novou "přezdívku" a už se tady začina objevovat par pacientů jako já. Až se začnou tyhle obludy prohánět ve velkým po Evropě, tak už to nikomu blbý nepřijde. Koneckonců jako vždy. BTW budou se prohánět i jinde ve světě, ale to vetsina z nás nezaznamená a neprečte si tady ...
Jo a taky se těším na ty kecy v inzeratech u 1250: "Poslední pěkné a pořádné GS se spojkovou páčkou" apod.
Upravil Stewe dne 07.07.2024 19:58
GSA 1250 Rallye 2024
Stewe napsal:
No a hele, další den a už má vlákno novou "přezdívku" a už se tady začina objevovat par pacientů jako já. Až se začnou tyhle obludy prohánět ve velkým po Evropě, tak už to nikomu blbý nepřijde. Koneckonců jako vždy. BTW budou se prohánět i jinde ve světě, ale to vetsina z nás nezaznamená a neprečte si tady ...
Jo a taky se těším na ty kecy v inzeratech u 1250: "Poslední pěkné a pořádné GS se spojkovou páčkou" apod.
no.. asi je prece jen hezci, nez 1300 GS.
To se mi furt DOST nelibi :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hrabe_X napsal:
Viděl jsem živě v GaPa. Nepoblil jsem jim to, tak asi dobrý.
První pohled z boku a hned mi blesklo hlavou: BMW okopírovalo Jawu 350/633 bizona!!!
Jinak mě uráží absence spojky a jakýsi trubky kolem válců, které rozšiřují motorku o zbytečných 15cm. To je jako plotna na nohy nebo kudla na co? Myslím, že to nebude jako celek špatné a kupce si najde.
Nicméně zůstávám u 1100GS, ačkoliv za těch 28let už jí v Aplách ve srovnání s vodníky dochází dech a nedoženu to ani jízdou na hraně v zatáčkách, protože na výjezdy ze zatáček do kopců "atmosférická nafta" už prostě přestala stíhat.
To "očko" na padáku kolem válců je zajímavý.
Mám dva tipy proč:
- že by mala deformacni zóna na takové ty pád do 50kmh?
- nebo že by se při pádu v 0kmh bez tohohle převracela až na riditka ?
Jinak si myslím že tu červenou barvu použili k prezentaci aby trochu šoknuli, ale třeba rallyčko vypadá super. A naživo ta motorka bude perfektní.
A taky TT a spol asi dost skřípou zubama, ty doplňkové fíčury celkem vymysleli ... a jestli mají ty kotvící prvky nějak patentované, tak bude asi potřeba i slušnej balík na doplňky.
No...když jsem jí poprvé viděl v pátek naživo v Ga-Pa, tak jsem si říkal, co to ku*va je?! (vtipný bylo to představení..."3,2,1 wáááu...stovky přihlížejících a slyšeli byste upadnout špendlík...ticho...žádný potlesk...nic".
Tak jsem si jí pak šel prohlédnout jednou...2x, 3x...no a čím víc jsem se na ní díval, tím víc si říkám, že asi možná i jo. Ve verzi Triple black s černýma kolama se mi líbí nejvíc.
Vlastně takhle jsem to měl i s 1200LC, 1300LC no a teď i s ADVíkem.
Vidim to tak, že si jí ještě párkrát okouknu a pak možná bude v garáži, protože po zkušební jízdě na 1300GS bych o ní i uvažoval, ale musel by to být právě ADVík...na mě je klasický GS prostě hrozně malý a se ženou bychom se na to určitě nevešli. Ale ten motor...to je neskutečný jak to jede. Výkonem mi to připomínalo snad K1300R.
No a pak se v sobotu vracím z Ga-Pa...sednu na svojí archu 1150GS ADV, chci předjíždět...a...a nic. Tak jsem se zase musel trochu srovnat s tím, že nejedu na 1300GS...
...na první pohled mě to vyděsilo, na druhý systém kotvení s úchyty na nádrž nadchl...
Takže až někdo přijde s náhradou toho otřesného předního X-světla, bude v plné polní skvělá ... tedy v manuálu, dvojspojka mi stačí na mopedu, tam bych do města už nic jiného nechtěl
Já bych na tom tedy neměl kdy, kam, jak a proč jezdit ...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."