Zdarvím,
nemáte někdo zkušenost s výměnou vyhřívaných rukojetí??
mám je úplně ošoupaný a chtěl bych je vyměnit. Nevíte někdo co stojí nové?? popřípadě kde je koupit v okolí brna?? Ani nevím jakým způsobem se mění. motorku mám krátce, tak nechci hned něco posr.
...cena asi 200 dolarov obidve spolu no v europe to bude o niečo viac,ako sa menia neviem,ešte som nemenil.....prava strana kde je plyn je spolu komplet aj s tym domčekom na lanko takže to sa asi len nasadi......takže som kukol do repromu je to na skrutkach takže by si to mal len jednoducho vymenit
Trosku nevyhoda vyhrivanych heftu, resp. skoda, ze to maj tak odflakly.
Mam najeto 43000km a hefty prosoupany, ze za chvili polezou ven draty.
Nevite nekdo jestli nejde vymenit jen vrchni guma? Ze by se nemusely hefty kupovat cely?
Alda napsal:
Trosku nevyhoda vyhrivanych heftu, resp. skoda, ze to maj tak odflakly.
Mam najeto 43000km a hefty prosoupany, ze za chvili polezou ven draty.
Nevite nekdo jestli nejde vymenit jen vrchni guma? Ze by se nemusely hefty kupovat cely?
nevím jak to má 12, ale na 1150 to jde ale bez záruky, je to holt dělaný na výměnu celý rukojetě případně ještě líp celý strany včetně ovladačů
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Alda napsal:
Trosku nevyhoda vyhrivanych heftu, resp. skoda, ze to maj tak odflakly.
Mam najeto 43000km a hefty prosoupany, ze za chvili polezou ven draty.
Nevite nekdo jestli nejde vymenit jen vrchni guma? Ze by se nemusely hefty kupovat cely?
Alda napsal:
Trosku nevyhoda vyhrivanych heftu, resp. skoda, ze to maj tak odflakly.
Mam najeto 43000km a hefty prosoupany, ze za chvili polezou ven draty.
Nevite nekdo jestli nejde vymenit jen vrchni guma? Ze by se nemusely hefty kupovat cely?
Alda napsal:
Trosku nevyhoda vyhrivanych heftu, resp. skoda, ze to maj tak odflakly.
Mam najeto 43000km a hefty prosoupany, ze za chvili polezou ven draty.
Nevite nekdo jestli nejde vymenit jen vrchni guma? Ze by se nemusely hefty kupovat cely?
Měnil jsem heft na pravé straně v rámci záruky ( ve Vídni řekli při garančce že je nemají skladem, tak mi je pak poslali počtou ) V postatě rozšroubuješ celý ten kryt vypínačů, vytáhneš dráty z konektorů a zpětně postup zopakuješ s novým dílem. ( viz.např. Wingův návod)Překvapuje mě ale, že se můžou hefty takto ošoupat.. Napadá mě, nepomohla by jako oprava samovulkanizační páska ? Používám ji na kde co, možná by šla namotat i na rukojeť a nahradit tak tu vrchní gumu..
Upravil bluesbery dne 02.07.2009 21:14
bluesbery: vidim to stejne, za ty prachy asi radsi omotat. Jen jestli takova paska bude mit stejny tepelny vlastnosti, aby s tim vyhrejvani vubec fungovalo.
Alda napsal:
bluesbery: vidim to stejne, za ty prachy asi radsi omotat. Jen jestli takova paska bude mit stejny tepelny vlastnosti, aby s tim vyhrejvani vubec fungovalo.
Já je měnil oba dva ze stejnýho důvodu. Byly ošoupaný a navíc špinily. Guma se prostě drolila a nešlo na ně šáhnou holou rukou bez ušpinění. Kupoval jsem je v AuTecu ještě když fungoval. Cena byla taky "slušná" už si to přesně nepamatuju,ale přes tři tisíce za oba to bylo 100%. Je to tak dva roky zpátky. Výměna naprosto jednoduchá a blbuvzdorná. Akorát se musí sundat blastry a rozebrat domečky přepínačů. Omotání by asi taky na chvíli pomohlo,ale nejsem si tím moc jistej jestli by to bylo ku prospěcu věci a spíš by to neotravovalo špatnou funkcí (vyhřívání) a loupáním omotávky.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
bluesbery napsal:
Měnil jsem heft na pravé straně v rámci záruky ( ve Vídni řekli při garančce že je nemají skladem, tak mi je pak poslali počtou:( ) V postatě rozšroubuješ celý ten kryt vypínačů, vytáhneš dráty z konektorů a zpětně postup zopakuješ s novým dílem. ( viz.např. Wingův návod)Překvapuje mě ale, že se můžou hefty takto ošoupat.. Napadá mě, nepomohla by jako oprava samovulkanizační páska ? Používám ji na kde co, možná by šla namotat i na rukojeť a nahradit tak tu vrchní gumu..*hmm*
po 30k zacinam mit lehce osoupane... :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
BIGR: ono to teda u me neni az tak horky, proste jsou osoupany, hnusny a presne jak rikas - spinej, guma se droli.
Na druhou stranu, kdyz to prehlidnu, verim, ze budou dalsi dlouhou dobu fungovat. Ale je to hnus, na jinych motorkach takovej problem nevidim. Kamos ma na Firebladu najeto 50k a puvodni hefty jsou jako novy.
Alda napsal:
BIGR: ono to teda u me neni az tak horky, proste jsou osoupany, hnusny a presne jak rikas - spinej, guma se droli.
Na druhou stranu, kdyz to prehlidnu, verim, ze budou dalsi dlouhou dobu fungovat. Ale je to hnus, na jinych motorkach takovej problem nevidim. Kamos ma na Firebladu najeto 50k a puvodni hefty jsou jako novy.
jestli to nebude take dobrou adhezi originalnich gripu... nemuzu porovnat s FB, ale prijde mi, ze na GS fakt neklouzou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Spíš moc měkká guma..Já mam najeto 30 tis. a taky jsou rukojeti už trošku jetý. Hondy jsem měl předtím tři,najeto mnógo km a pořád jak nový. Holt tohle soudruhům moc nevyšlo..
Kdyby někdo našel levnou náhradu,tak dejte vedět,taky bych vyměnil..
Na e-shop mototravnicek je maji tušim za nějakých 270 kč,pouze gumy.Dá se to vyměnit.Jsou dva druhy,vyhřívané a bez vyhřívání.
Když je hlad,je i husa dobrá.