Neumíte někdo srovnat ocelovou kulatinu? po pádu se mi ohnul levej spodní padák a zničil hliníkovou ochranu ventilového víka. Koupil jsem novou a při montáži jsem to tam jen taktak nacpal. Teď se to vzájemě dotýká a při dalším pádu půjde ten hliníkovej kryt znova do kytek Jde tak o 3 cm. Ten rám je pekelně drahej Nejlépe v Praze nebo ve středních čechách.
FYYFF
MAKO napsal(a):
Neumíte někdo srovnat ocelovou kulatinu? po pádu se mi ohnul levej spodní padák a zničil hliníkovou ochranu ventilového víka. Koupil jsem novou a při montáži jsem to tam jen taktak nacpal. Teď se to vzájemě dotýká a při dalším pádu půjde ten hliníkovej kryt znova do kytek Jde tak o 3 cm. Ten rám je pekelně drahej Nejlépe v Praze nebo ve středních čechách.
a ty jsi ok?
offroad nebo na silnici...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal(a):
Tak s padákem Ti bohužel taky nepomůžu. Jinak co enduroškola? Odhalil jsi v sobě netušené možnosti?
Enduroškola byla skvělá, motorka toho zvládne opravdu hodně. Se mnou už je to horší Myslím že teď už vím jak na to a nezbývá než trénovat. Určitě jdi do toho.
FYYFF
Ja bych použil autogen sundat pěkně nahřát porovnat napasovat na puvodní stav opravit povrch a huráá s ním na moto!
... servis a diagnostika BMW Motorrad