Pánové, mohl by mi sem někdo z majitelů nafotit čelní pohled na motorku s uvedenými padáky - spodní část? Povedlo se mi upustit motorku na levou stranu (špatná manipulace s bočním stojánkem, u nás leváků v dětství přeučených na praváky je to někdy problém)) a zdá se mi, jako by se mi padák hnul, při pohledu zpředu mi to přijde takové nějaké celé lehce nakřivo Jde mi o spodní díl padáků, co je okolo motoru a válců. Vršek, co jde okolo nádrže nemám namontovanej. Díky bohu, kromě těch padáků se tomu nestalo vůbec nic, ani škrábaneček...
Díky, ale potřebuju pohled přesně zepředu, abych viděl, v jakých vzdálenostech a úhlech to omotává válce a obdobně postavení té spojovací trubky mezi levou a pravou stranou. Mám dojem, že u mne je to celé natlačené na pravou stranu, mám tam větší mezeru mezi hlavou a trubkou. Ta spojovací trubka mezi oběma stranami mi přijde lehce šejdrem.
na levé straně to mám také blíže k ventildeklům cca 5mm a na pravé cca 20mm, schválně jsem to ještě kvůli tomu sundával, jestli mám dobře ty vymezovací podložky, prostě to tak je
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
To bude tím že to je boxer a válce nejsou vůči sobě v ose (jak si dost lidí myslí) a výrobce si nedal až takovou práci s výpočtem správné délky zvlášť na levou a pravou stranu motorky. Prostě levý válec je oproti pravému o kousek přesazen, nebo pravý oproti levému, jak chcete.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Mám to stejně, jako walda. Přesazení válců s tím asi nesouvisí. Dle mého jsou přesazeny ve směru předo- zadním (jeden válec je víc vepředu), ale do boku vyčuhujou oba stejně. Nebo je celý motor posazen mimo podélnou osu trochu doleva?
Šel bych se kouknout, ale mám výron a pajdám se o berlích jen po bytě. Pakárna
Ne, ne. Samozřejmě že jsou přesazené jen dopředu, do boku jsou stejně, takže s tím to tedy nesouvisí. Špatně jsem pochopil kde má větší mezeru.
Tak až se utřeš tak se jdi podívat
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Tak jsem to pro názornost vyfotil. Fotky jsou na http://hajnrich.rajce.idnes.cz/bmw/ (tady mi nejdou uložit). Je vidět ta různá mezera u pravého a levého válce a hlavně je vidět, že ta propojovací trubka mezi levým a pravým válcem je nějaká křivá - máte to taky tak?
Upravil hajnrich dne 09.07.2014 15:20
vypadá, že to máš pokroucený, myslím tím tu propojovací trubku s koncema padáků jak je tam nasazená, ale to se rozhodně nestalo, když ti to spadlo na místě, ty mezery mám stejně, ale trubku mám rovně
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Jo, je možné, že ty padáky už byly načaté, koupil jsem motorku jetou a na levé straně padák už škráblý byl. Nicméně, tolik to asi nebylo, teprve když motorka upadla mně (taky na levou stranu) tak to začalo být nápadné, viz fotky. V zimě si s tím pohraju, trubky srovnám a pokud bude třeba, tak dám i nový lak. Ne, že by to mělo nějaký vliv na funkci, ale jsem estét
Tak jsem se statečně několik odpolední snažil ty trubky vyrovnat, aby to bylo dle mých představ a dopadlo to přesně tak, jak jsem se bál. Pokud namontuju levou a pravou stranu zvlášť, tak to vypadá dobře, ale jakmile to propojím dohromady a chytím na jedné straně, tak mi to na druhé straně ujíždí. A s každým dalším pokusem to bylo horší. Pat a Mat hadr Asi holt mám špatný rovnáky a ohejbáky a k tomu volšový ruce. Nakonec jsem do toho vzteky kopnul a objednal padáky nový. Ty jsem namontovat zvládnul... Pokud někdo máte zájem o ty původní (a věříte si, že byste je dokázali dorovnat do původního stavu) tak mi napište, za rozumnou cenu se jich zbavím. Pokud je někdo chce vidět, tak jsem kousek od Chomutova.
Upravil hajnrich dne 22.12.2014 10:56
hajnrich napsal:
...... Pokud někdo máte zájem o ty původní (a věříte si, že byste je dokázali dorovnat do původního stavu) tak mi napište, za rozumnou cenu se jich zbavím. Pokud je někdo chce vidět, tak jsem kousek od Chomutova.
Ahoj
Šoupni spátky fotky a třeba bych je vzal. Scháním bohužel právě levý padák HB.
Pája