Zdar jak sviňa. Potřeboval bych radu ohledně elektro na R1200GS 05.
Problém začal tím, že mi přestala svítit přídavná světla a zároveň se mi začala zničehonic vybíjet úplně nová baterka. Jako první jsem z celého problému obvinil komunisty, ale po chvíli bádání jsem zjistil, že přídavná světla jsou zapojena přes spínací relé. A protože při zapojení světel přímo na baterku jsou funkční, obvinil jsem z celého problému právě relátko s označením WEHRLE 20 207 100 A. Jede na 12V/30A. Nikde na netu (krom SR) jsem nenašel. Tušíte, prosím, někdo, zda existuje alternativa?
Díkes.
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Normalne obycejny relatko z mototechny za 35 korun ? A jeste mrkni odkud mas ty svetla napichly, treba z parkovacky...jesi neni chyba tam v tom spoji. Ale nechapu pfoc mas vyzvatlanou baterku...
Upravil Bohumil dne 29.08.2015 14:46
Kupredu spatki ni krok...
Bohumile to já právě nevím. S paní elektrikou moc kamarád nejsu, moje znalosti končí u zapojení křížového vypínače a o elektrice vím akorát to, že vyskočí, flákne Tě přes prsty a pak se zbaběle schová zpátky do zásuvky...
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
osobne by som to dal eše niekomu kto vie na čo je merací prístroj a nech ti ho premerá.
da sa to aj otvorit opatrne a pozret na kontakty aj volnym okom
Měřák doma mám, ale nevím, jak se relátko měří
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
85-86 by mal byt odpor
30-87a by si mal mat skrat
30-87 by si mal mat nekonečno
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
ale ako som pisal otvor ho a pozri kontakti. ak je to opalene je tam velky prechodový odpor. a ked na kontakty 85-86 12V tak cvakne
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Tak nevím, relátko se jeví v pořádku. Když jej připojím na 12V, tak sepne. V tom případě mě nenapadá, proč světla nefungují..
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
30 musíš mít přívod silového a 87 je OUT to je pracovní okruh. A pak je ten který to vše ovládá. To znamená 85 kostr a 86 ovladací napětí třeba ze světel přes nějaký vypínač. Takže zkus v normálnim stavu pokud je relé spínací mezi 30 a 87 není kontakt. Pokud to třeba jen prozvoníš bez zapnutí klíčku a není okruh, hledej chybu jinde. Protože by se měl ten ovládací po nějaké době vypnout (cca minutě) pokud ho nemáš taky přímo z baterky, múže být chyba jen tam.
Waltr napsal:
30 musíš mít přívod silového a 87 je OUT to je pracovní okruh. A pak je ten který to vše ovládá. To znamená 85 kostr a 86 ovladací napětí třeba ze světel přes nějaký vypínač. Takže zkus v normálnim stavu pokud je relé spínací mezi 30 a 87 není kontakt. Pokud to třeba jen prozvoníš bez zapnutí klíčku a není okruh, hledej chybu jinde. Protože by se měl ten ovládací po nějaké době vypnout (cca minutě) pokud ho nemáš taky přímo z baterky, múže být chyba jen tam.
Hou hou hou vy být velká kouzelník pane
Už to svítí, už to frčí, předpokládám, že se tím vyřeší i problém samovolného vybíjení baterie. Měl jsem špatně zapojené relátko
Děkuji moc všem a zvláště Tobě Waltr.
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..