Zdravim vsechny.Letos v polovine roku jsem si koupil R 1200 S rv.07 nalitano 24000 km vysneny stroj.BMW boxer super jizda,super zatah ale chabrus na gufera a loziska.Mam dotaz.Odkud objedvate loza a gufera,?nasel jsem v USA za solidni ceny.Poradite nekdo kde se da koupit jinde?Diky PETR
Servisaku prosim Te kde objednavas dily?Ma draha polovicka prodava loza a gufera a uz jsem nahrazoval nektera za gufera za vitonova.Prikladne pod spojkovym valeckem a u vyvodu na radicku.jde mi o to,zda musi mit s plsti ci ne.Pokud ano tak kde krom USA objednat za normalni cenu.nebo se da nejak pres Tebe?
Ja si je objednavam v praci takze ja nahrady neresim a tu olst asi mit nemusi je to jen ochrana z venci kuli necistotam.a lze objednat a dokonce tyhle mam skladem.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ted uz mam 32 000 km a zacalo to po tydnu stani delat kapky na kole.Tak jsem to rozhodil a nasel oslintana gufera.diferak ma na vyvodu min.vuli a ja nevim zda to je cajk.dle meho nesmi mit zadnou.tak jako hridelem hybes nahoru a dolu.
vule na kole je vždy, nejde to udělat bez vule. a na vstupu mala je vždy nesmí byt velká aby ji neudrželo gufero.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
jj výstup je pohoda ale vstup převodu musíš povolit tu matku a pak povolit přípravkem tu velkou matici kde je gufero.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Těch rozvodovek jsem za ty roky udělal fakt hodně - určitě dost přes 100ks. Vyzkoušel jsem ze začátku laborovat z gufery a nejvíc se osvědčil originál. Další věc - zkontrolovat si po čem gufero "běží" - když je na hřídeli od předchozího gufera vyjetá už dost hluboká drážka, tak nové gufero nějak moc nepomůže. To se pak musí dát hřídel na tvrdochrom (nebo v případě vstupní hřídele do konc. převodu se musí vyměnit přítlačný kroužek AX ložiska + o-kroužek co je za ním - zároveň po tom kroužku totiž běží gufero a drážka od předchozího gufera nebo rez od vlhkosti jsou tam snad vždy).
A taky někdy není problém víceméně nikde - jen někdo někdy naleje při výměně moc oleje a pak si to při zahřátí "odfoukne" přes některé z gufer - spousta lidí se neustále řídí manuály z let minulých, kde bylo předepsáno 220ml, což se ukázalo jako špatné (patří tam 180ml).
Upravil Tonda dne 22.11.2015 20:35
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...