Pánové nechci to tu zasírat, na můj minulý dotaz nikdo neodpověděl , tak jsem se rozhodl koupit kotouče, TRW se na BMW neosvědčili byť všude jinde mi fungují skvěle. Ale narazil jsem na problém .. Brembo v katalogu neuvádí pro moji motorku kotouče. Viz příloha. Dle mého pátraní je kotouč průměr 305 jen do 11/2007 byl to kotouč a takové ty pružné nejty zvlášť .. a od 11/2007 ten kotouč měl ty plovoucí nejty na sobě.
Na netu jsem na můj model nalezl na ebay sady na moji motorku :
Kotouč Brembo 68B407D6 je to tloušťka 5mm origo je 4,5mm tak k tomu by měli být brembo nejty 105577615 a destičky Brembo 07BB26SA
Jen nevím proč to není v tom Brembo katalogu ???
Díky ... Berry
Berry přiložený následující obrázek:
Aj keď priamo neodpoviem na tvoj dotaz, ale ..... kúp si kotúče originály, cenový rozdiel tam až taký nie je a nekupuješ to na jedno leto. A máš istotu, že všetko je tak, ako má byť.
Kotouče mají pořád stejný rozměry... tloušťka i průměr.
Rozdíl od 11/2007 je pouze v tom, že pod kotouče patří silnější podložky, protože je větší rozteč mezi brzdiči. Jestli dává Brembo nýty přímo na kotouče nevím, ale už jsem to taky viděl.
Čím se TRW neosvědčily? Já je teda používám normálně.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Kotouče mají pořád stejný rozměry... tloušťka i průměr.
Rozdíl od 11/2007 je pouze v tom, že pod kotouče patří silnější podložky, protože je větší rozteč mezi brzdiči. Jestli dává Brembo nýty přímo na kotouče nevím, ale už jsem to taky viděl.
Čím se TRW neosvědčily? Já je teda používám normálně.
Díky za vysvětlení ... Já s TRW měl vždy dobrou zkušenost .. Na autech i motorkách .. ale na GS mi teď kotouče TRW začali po 7000Km kopat do vidlí .. píšu o tom tady:
Jinak ještě doplním .. že origo kotouče jsou jen 4,5mm tlusté ... TRW nabízí obě tlouštky ... 4,5mm i 5 mm ... Brembo si to zjednodušilo a dělá jen 5mm .. TRW má lepší i dokumentaci .. Taloši se s tím moc nemažou a dopátrat se něčeho je věda ..
Bohužel okousané hodně prořezané kotouče TRW nebyli na BMW správná volba ... možná kdybych koupil normální jen děrované tak by to bylo OK .. ale tyhle se zkroutili po 7000km tak jsem se musel vrátit ke kulaté klasice Brembo.