Zdar zacala mi svietit vystrazna kontrolka motora na BMW GS ADV 1250 r.v.2019 najazdene 40000 KM vid obrazok https://uloz.to/f...RLoUTBHEri , ide o kontrolku znamenajucu EMISIE . Nemal niekto podobny problem ? Poradite mi ako diagnistikujem chybu pomocou MOTOSCANU - mam verziu profesional, najlepsie postup - kedze nie som velmi znaly cudzich jazykov. Dakujem za pripadne rady popripade postup. Jano
Preklad z ang.manualu
Upozornenie na emisie
Možná príčina:
Riadiaca jednotka motora diagnostikovala poruchu, ktorá ovplyvňuje
emisie znečisťujúcich látok.
Môžete pokračovať v jazde; emisie znečisťujúcich látok sú vyššie ako
prahové hodnoty.
Upravil sodom dne 12.10.2022 20:42
Ahoj chlapi, můžete někdo prosím poradit hlavní rozdíly mezi těmito nabídkami Motoscanu? Mám R 1200 GSA r.v.2018 a potřebuji dignostiku především na nastavování servisních intervalů a také na řešení/mazání chyb např. po odpojení baterie apod. GS mám zatím krátce, takže se seznamuji... ale již mne čeká servis ve 20 tis
OBDLink MX+ incl. Software za 140 €
nebo
OBDLink LX incl. Software za 99 €
Chápu dobře, že v obou případech si předplatím plnou verzi softwaru který si pak stáhnu do mobilu a jaký je tedy rozdíl mezi MX a LX? Pak je tedy ještě možnost koupit extra UCSI-2100 za 49 € a soft extra také za 49 €...ale to je asi výhodnější rovnou to LX
Omlouvám se, pokud se ptám jako tatar ... ale nějak se v tom nemohu zorientovat... :-(
Ahoj, já mám tu variantu UCSI-2100 a k tomu soft MotoScan a funguje mi na to, co plánuješ, ale mám to vyzkoušené jen na "vodníku" z r.2013, S 1000 XR a S 1000 R. Na vzducháči, bohužel nevím.
Jestli to ale čtu správně, tak v ceně je "pouze" nějaký Soft: OBDwiz a ten nevím, jestli umí ty chyby i mazat? To jsem zatím nikde nevyčetl.
Potom je tam za příplatek 30€ navíc nejaky ScanMaster a OBDLink. Ty také, bohužel, neznám.
K tomu, co jsem si koupil (UCSI-2100), mám MotoScan. Ten umí mazat servis, ale až s verzí Professional. A ta stojí 30€. Takže možná ještě chvíli pátrej, abys nezjistil, že jsi si koupil "jen" čtečku s tím OBDWiz.
Rozdíl mezi LX a MX+ jsou nějaké další 2 protokoly, které to umí číst. Nedokážu říct, jestli to potřebuješ, myslím si, že ne.
Ještě v tom výpočtu celkové ceny asi nemáš adaptér z toho "obdélníkového" OBD2 modulu na kulatou zásuvku, kterou má GS. To je dalších 20€, jak tam na netu čtu.
Zkus si vyplnit do profilu odkud jsi a určitě se někdo najde, kdo ti smaže to co potřebuješ a nebo ukáže nějaké možnosti s Motoscan
Upravil paulik78 dne 18.10.2022 16:59
Pokud budeš dělat jen motorku tak ti stačí UCSI-2100, což je nástupce UCSI-2000 a k tomu koupit plnou verzi motoscanu který ale funguje jen na Android a pokud je to na vzduchace a prvni LC tak ještě ten redukční kabel... Nic víc, nic míň, je to tu napsané už několikrát
Upravil Bedabanjo dne 18.10.2022 18:59
Ahoj, nema nekdo v Koline a blizkem okoli motoscan nebo jinou diag. na f650gs r.v. 2000. Rad bych vedel co vsechno pise a jestli funguje zadni Abs cidlo nebo jsou mrtvy budiky. Dik
Upravil Martin80 dne 07.11.2022 21:48
A není nejlepší se zeptat rovnou servisáka, jestli by neměl čas či ochotu? Nebo je pro tebe 50km dálka a tím pádem to není blízko Kolína...ale potom je otázka, proč člověk si pořizuje motorku
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Martin80 napsal:
Ahoj, nema nekdo v Koline a blizkem okoli motoscan nebo jinou diag. na f650gs r.v. 2000. Rad bych vedel co vsechno pise a jestli funguje zadni Abs cidlo nebo jsou mrtvy budiky. Dik
Zkus se poptat v EUROCYCLES Kolín Diagnostiku tam mají určitě .Já tam byl s vícero motorkama včetně GSka. Jen počítej,že to něco stojí.
A pre iOS neexistuje ziadny software, s ktorym si aspon servisne intervali zmazem? Nemam s androidom nic
Upravil tromar dne 20.12.2022 16:27
BMW R1200GSA r.2018
jaký má vliv délka kabelu? Krátký či dlouhý koupit. dík
tromar napsal:
A pre iOS neexistuje ziadny software, s ktorym si aspon servisne intervali zmazem? Nemam s androidom nic
Co tohle OBDLink MX+ ....je to včetně sw i na ios. Dá se to koupit na těch stránkách
Upravil John_Ice dne 21.12.2022 08:16
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Na iOS nic pro BMW moto není. Čím kratší kabel, tím méně místa v kufru zabere .
MX+ lze pro Motoscan použít, pokud to nebude plagiát. K obecnejm diag. SW na iOS a iPadOS je potřeba použít adaptér, který komunikuje s BT protokoly Applu. Stejně s tím ale na motorce nic neodservisuješ. Lidem se v šuplíkách válí staré Android telefony a tablety běžně, poptej se po známejch, alespoň se toho zbaví.
Ta kalibrace ESA se dělá proč?
A jak se to dělá, dá se to na cajta či hlavní stojan a nebo moto člověk musí držet a nebo si na to dokonce člověk musí sednout?
dík
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Kalibrace ESA se týká jen preloadu, nastavení výšky.
ESA1 měla na preloadu čidlo polohy odporovým děličem, tam kalibrace nebylo třeba. ESA2 má hall čidlo počítání otáček motoru preloadu pružiny, kalibraci děláš např. po výměně tlumičů.