Novej napsal:
Hledal jsem ale nikdo tu o nich nepíše. Je to dobrá volba? Jezdím výhradně asfalt.
Podle mne tohle jezdi Peter NP.
V urcite rychlosti to huci, jinak to asi urcite neni spatna hodne-road volba.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nazdar pane. Tyhle gumy má kámoš na svý 1150 a když jsem na ní minule jel domů, tak jsem celkem pěkně v zatáčkách potrápil VFR 8. Na suchym asfaltu jsou dobrý. Na mokrym jsem na nich nejel.
PR jsem mel na SV650 a vydrz byla paradni. Za sucha drzi krasne,za mokra velmi obstojne. Na PR1 jsem mel 13tis km / PR2 6tis km a pak me nabourali na dalnici. Nevim jak na tezkem BMW ale jako cestovni on-road guma u me DOBRY
I pád na hubu je pohyb kupředu
Jezdím taky výhradně asfalt, od loňska mám Dunlop Sportmax Roadsmart a dobré, i na vodě. Původně jsem chtěl Metzeler RoadTec, ale nesehnal jsem je ve velkém GS rozměru.
moods přiložený následující obrázek:
[9.31Kb]
Soichiro Honda: "Život se měří okamžiky, které se dotknou Tvého srdce"
12GS [2004] 16GT [2012]
Pilot Road 1 mám (dosud) na svém 1100 GS. A ne a ne se jich zbavit-koupil jsem je už s hrochem, najel zatím 10000 km a vzorek vzadu 2,5 mm vpředu 2,3 . (přesněji, měřil jsem to cca. 200 k zpátky, teď zas pár mikrometrů ubylo. Něco najel bývalý majitel, takže ta životnost je velmi slušná. Na žádnou okruhovou střelbu to není, ale mě i v Alpách při svižnějším cestování se silničkářema udělala službu dobrou. I za mokra-byť mi to jednou ustřelilo na zadku, ale byla to kombinace deště, asfaltu s vápencem a zbytečně rychlého nájezdu do zatáčky. Mimo asfalt cokoliv problém- z kempu po celonočním dešti jsem vyjížděl čtvrt hodiny, bez přehánění. pro letošek má Michelin novinku, dvousměsovku Pilot Road 3 i v rozměru na GS, nicméně tam je už cena (ale zřejmě i užitná hodnota) vyšší.