tady máš nějaký adresy s popisem a foto, je to sice 1150 ale 1100 se liší pár dílama, jako je třeba spojkový valeček, nebo držáky stupaček, atd. Je to práce tak na 3 - 4 hodinky, záleží jak všechno budeš moc čistit. Zkontroluj si taky přitlačáky a pružinu, aby jsi to nemusel rozdělávat znova že to klouže.
Návod na 1150 gs spojka http://www.bmwgs....rowstart=0
MikaKaco - je to reálné vyměnit za 3-4 hodiny, ale v docela slušném kalupu a s tím, že neuděláš nic jinýho, než že vyměníš spojku. Rozumné je, všechno pořádně očistit, prohlédnout, vyměnit minimálně gufero na vstupní hřídeli převodovky, u starších motorek i gufera na klikové hřídeli, zkontrolovat vypínací váleček spojky (je-li v pístku zdravé vypínací ložisko + u 1150 těsnost) atd. Takže potom je to časově trochu někde jinde.
Upravil Tonda dne 04.10.2011 10:05
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Díky za odkazy...když budou další - budu jen rád.
3-4 hodiny to bude u někoho, kdo to dělá už po paměti . Já to vidím tak za 3-4 týdny začít, a snad to během některých 3-4 dnů během 3-4 zimních měsíců zdárně zdolat.
proto jsem tam dal ty odkazy, na co kouknout co udělat, a na co si dát pozor. Těsnost gufer a kontrola válečku je snad samozřejmostí. A o tom čištění jsem psal, každý čistí jinak, někdo více jiný méně, já musím mít všechno 100 % čisté tak se v tom hrabu dlouho. Dobré je i šrouby dávat na loctite, když je to dvouvál.
MikaKaco napsal:
proto jsem tam dal ty odkazy, na co kouknout co udělat, a na co si dát pozor. Těsnost gufer a kontrola válečku je snad samozřejmostí. A o tom čištění jsem psal, každý čistí jinak, někdo více jiný méně, já musím mít všechno 100 % čisté tak se v tom hrabu dlouho. Dobré je i šrouby dávat na loctite, když je to dvouvál.
Všude Loctite??? Po Tobě bych nechtěl rozdělávat motorku. To abych pak dělal všude nový závity
MikaKaco napsal:
proto jsem tam dal ty odkazy, na co kouknout co udělat, a na co si dát pozor. Těsnost gufer a kontrola válečku je snad samozřejmostí. A o tom čištění jsem psal, každý čistí jinak, někdo více jiný méně, já musím mít všechno 100 % čisté tak se v tom hrabu dlouho. Dobré je i šrouby dávat na loctite, když je to dvouvál.
Všude Loctite??? Po Tobě bych nechtěl rozdělávat motorku. To abych pak dělal všude nový závity
nikde není napsaný všude, tak co řešíš ty rejpale, když se podíváš do manuálu tak tam je dobře napsaný kde jaky a co přijde
Vůbec to neber jako rejpání.To jsem vážně nechtěl.Ale jenom mě zrovna nenapadá kam bych dal při výměně spojky pojišťovák do závitu,no. Vážně jsem ho nedal nikam
L napsal:
Všude Loctite??? Po Tobě bych nechtěl rozdělávat motorku. To abych pak dělal všude nový závity
Když třeba použiješ lepidla na závity se střední pevností nemusíš se bát že závity zničíš . Po rozdělání se dají hezky očistit a znovu použít. Pravda, že čištění všech závitů kde to je namaštěné bude trošku náročné, ale výsledek oceníš na dlouhých cestách. Vibracemi se nic nepovolí. A to je fajn