Premyslim nad vymenou stupacek. Orig. mi pripadaj hrozne maly a moje nohy hrozne velky. Ve stoje ve stupackach se skoro az bojim, aby mi nohy nesklouzly. Pravda ale je, ze jsem nezkousel sundat z tech orig. ty gumy. Pocit proti sklouznuti to asi zlepsi, ale porad jsou podle me hrozne maly.
Vim, ze je dela TT a Wunderlich, je jeste dalsi vyrobce?
Mate nejaky zkusenosti? Doporuceni? Nenasli jste treba nejakou nevyhodu, v cem by byly naopak horsi nez orig?
já je taky budu měnit za ty od Cyrilmoto, jsou odzkoušené a dobré. Akorát to funguje jako výměna, ty mu dáš svoje+doplatek, on Ti dá rozšířené - velmi výhodné, co se starýma doma... 5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
No nemyslel jsem ze to nechapu, ale ze to nechapu.
Takze myslenku chapu, jen ne jeji duvod a jak jsem rekl, orig. dily pryc nedam, nehlede na to, ze jsou urcite vyrazne drazsi.
Taky to zatim vidim nejspis na TT.
Taky jsem to řešil, řekl bych, že ty od cyril moto jsou origo stupačky s navařeným rozšířením, ale nevím, jak je to tam s povrchovou úpravou - aby to nezačalo rezavět (nebo nedejbože korodovat ), od TT je to asi stejné, ale dělají se s rozšířením dopředu i dozadu a je to s kvalitní povrchovou úpravou. Hodně jsem přemýšlel o Wunderlich - jsou naklápěcí, ale pak se mě to moc nezdálo, tak jsem koupil TT, rozšířené dozadu.
Jen pro info - ty naše v principu nejsou nic jiného než originál BMW doplněné o to rozšíření (dopředu nebo dozadu podle toho jak má člověk velkou botu) a nově projeté linkou na elektrochemické leštění, což je tak laicky taková galvanovna. Protože ty díly pro úpravu kupují, logicky to stojí o cenu BMW stupaček víc. Ty sériové člověku zůstanou. Je otázka, jestli to k něčemu je, leda by člověk pak prodával motorku bez dílů apod.
Napadá mě že sériové z R1150GSA mám pořád, tak kdybyste je někdo chtěli u Cyrila upravit, nemusíte obětovat svoje.. Nechám je třeba za pětikilo apod.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Alda napsal:
No nemyslel jsem ze to nechapu, ale ze to nechapu.
Takze myslenku chapu, jen ne jeji duvod a jak jsem rekl, orig. dily pryc nedam, nehlede na to, ze jsou urcite vyrazne drazsi.
Taky to zatim vidim nejspis na TT.
No je to takhle ty jim dáš origo stupačky. Oni uhnou kousek pásoviny,přivaří to k těm tvejm origo stupačkám a ejhle najednou jsou tady tuningové stupačky "A","B" nebo BABATUM. Pak na to hodí komaxit a tumáš za litr...
Alda tam dá nakonec tolik doplňků, že z toho nakonec bude adventúra já ti říkal hned že ji máš koupit, ale to ty né
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Pokud mohu doporučit tak ty od TT jsou super.
Z originálních mi několikrát klouzla noha a to jsem z nich měl sundanou gumu.
To navaření - rozšíření nabízí i Žlábek ( Carservis ) v Praze, ale jsou míň ostré než od TT a jen barvené. Ty od TT jsou pokovené ostré ( takže super drží podrážku ) a jede se v nich super i v hardcore terénu.
Stojej cca 2500,- a po padácích a dorazech na šavle to je třetí nutá věc kterou by si měl každý majitel GS koupit. Dělaj je s rozšířením dozadu ( velká noha ) nebo dopředu ( malá nožička ). Já mám 12/47ičku a vzal jsem ty dozadu - viz foto.
Robert přiložený následující obrázek:
[89.84Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Stojej cca 2500,- a po padácích a dorazech na šavle to je třetí nutá věc kterou by si měl každý majitel GS koupit.[/quote]
Já taky? Když nevim jak vypadá hlína?
Ale úplná špička jsou PIVOT PEGZ které jsou také široké, ostré a ještě se při jízdě ve stoje naklání dopředu a dozadu jak se člověk na motorce hejbe a potřebuje řadit nebo brzdit. Odkaz + vydeo tady ...... http://www.pivotpegz.net/
Prodává je taky Carservis přes Wunderlicha a stojej cca 4.500 - 5.000,- Kč s daní. Už jsem si je objednal tak do 14 dnů poreferuju a ty moje současné TT, staré cca 2 měsíce budou k mání asi za 2100,-
Robert přiložený následující obrázek:
[29Kb]
Upravil Robert dne 23.04.2008 16:46
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Jen pro inspiraci...
S Bystřickým jsme si nechali na drátovce vyřezat zubatej plech, ten jsme ohli kolem stupačky, Zdenál to svařil TIGem a máme oboustranně rozšířené stupačky. Já si to nechal vedle v továrně ještě projet galvanickou zinkovnou a mám je k nerozeznání od originálů... (Ty od Cyrila jsou tuším komaxitované).
Náklady asi 80,-Kč :-).
Kdyby někdo chtěl, mám v AutoCadu výkres toho zubatýho plechu...
TomasTT napsal:
Jen pro info - ty naše v principu nejsou nic jiného než originál BMW doplněné o to rozšíření (dopředu nebo dozadu podle toho jak má člověk velkou botu) a nově projeté linkou na elektrochemické leštění, což je tak laicky taková galvanovna. Protože ty díly pro úpravu kupují, logicky to stojí o cenu BMW stupaček víc. Ty sériové člověku zůstanou. Je otázka, jestli to k něčemu je, leda by člověk pak prodával motorku bez dílů apod.
Napadá mě že sériové z R1150GSA mám pořád, tak kdybyste je někdo chtěli u Cyrila upravit, nemusíte obětovat svoje.. Nechám je třeba za pětikilo apod.
Mivate je skladem? Ze bysme to nejak doresili az pojedu kolem?