Ahoj,
nedávno jsem si pořídil dakara 01 a ke vsi radosti jsem ho velmi rychle stihl hned z kraje polozit na pravy bok, ale v male rychlosti a jsou akorat skrably plasty, blinkr..klasika.
Nasledne jsem asi na trikrat najel necelych 100km kdy mi za jizdy jednou chcipl, ale hned chytil a jel dal.
Pak přijdu do garáže a dakar nesel dva dny nastartovat, vymenil jsem svici, dobil baterku, zkontroloval jesli tece benzin kdyz tocim.. vse ok a nic. K memu prekvapeni si to treti den rozmyslel a chytil. Ctvrty den take, tak jsem ho rovnou projel 20km a vporadku.
Prijdu další den abych to otestoval, ujedu kilometr a zrejme zacal spinat omezovac rychlosti? Za jizdy jako by utnul plyn, otáčkoměr my vyskočil temer na dvojnasobek, obvykle kdyz jsem jel kolem 4000. Po chvili zase skubla a jela a takhle mi kuckala kazdou chvili. Pokud jsem v tu chvili vymackl spojku, rovnou chcipla. A kdyz ji vytocim na prazdno na neutral tak mi u 4000 taky komplet zhasne.
Kuckani uz se zde resilo -> kabelaz, prip snimac otacek osobne. Na kabelaz jsem koukal, buzirka je sice obcas natrzena ze jde videt kabel ale ten je neporusenej.
Mam se zamerit na snimac a zkusit vymenit, nebo by to mohlo byt neco jineho? Budu rad za kazdy tip, rad bych to poresil bez servisu, ale nejsem zadny odbornik. Dekuji a omlouvam se za ten sloh
Kabel může být přetržený i bez porušení bužírky. Zkusil jsi s ním hýbat nebo ho po celé délce promnout, když jsi měl nastartovaný motor? A jestli už je někde kouslý až na měď tak bych ho vyměnil preventivně.
Promnout kabel jsem zkousel, zameril jsem se sice spise na ohyby a nic. muzu to jeste zkusit dukladneji. Kazdopadne naprazdno mi to pokazde vypne tesne za 4000. Kdby to byl jen kontakt,cekal bych nahodnejsi rozlozeni. Zkusim nekde vypujcit snimac a prohodit je.
Kompletně zkontroluj svazek právě po pravý straně řízení.Vedou tam ovládací káble přímo k zapalování(spínačce).Taky se mi to stalo.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
vevis napsal:
Nemas povolenej bocni stojan?Pri tech 4000 otackach to muze chytnout urcity vibrace,stojan se rozechveje a vypne motor.
Píše, že mu to dělá i na neutrál. Na 90% to bude někde v kabelu. Dělalo mi to taky. Musel jsem jet domu cca 30km zhruba 10-15km rychlostí protože každý hrbol znamenal zakuckání motoru. Bylo to těžce o nervy. Několikrát jsem stavěl a hledal to, ale bez šance. Našel jsem to až doma po sundání kapot :-)
Ok, pokud to stihnu tak to zitra zkusim projit a doufam, ze to bude ono. Tak nak jsem to cekal, akorat jsem se nechtel do neceho poustet na zaklade mych domnenek. Dekuji za reakce.
Co se stalo nám... Včera jsem pod plynem přejížděl nerovnost typu obrubník a po přejetí to začalo kašlat, střílet do výfuku a zdechlo to... Vedle byla pumpa a nádrž skoro prázdná, tak jsem dotankoval a jelo to dál... Po dalších cca 10km to udělalo zase, ale během chvilky se to vzpamatovalo... Problémy nebyly už ani na cestě domů... Dneska po vyjetí z garáže a ujetí cca 500m to umřelo úplně a nechce chytnout...
Dneska se mi stala nepříjemná věc, až mě to zarazilo. Vyjel jsem na kofolu do hospůdky, asi 5 km od domu (do té doby byla motka v garáži). Hoďku jsem seděl a pak že pojedu. Nastartoval jsem motku, dávám si přilbu a nejednou zdechla (Asi po 10 sec). Tak jsem ji nahodil znova za zase za 10 sec konec. Žádný kolísání, prostě KO. Tak jsem jí nahodil po 3. a lehce, když byla nastartovaná, jsem ťuknul do plynu a pak dobrý. Přejel jsem domu. Zhasnul a nastartoval a v pohodě. Tak nevím, jestli se mám obávat nebo na něco kouknout nebo to prostě nechat být....? Nějaký rady?
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
MMirek napsal:
Dneska se mi stala nepříjemná věc, až mě to zarazilo. Vyjel jsem na kofolu do hospůdky, asi 5 km od domu (do té doby byla motka v garáži). Hoďku jsem seděl a pak že pojedu. Nastartoval jsem motku, dávám si přilbu a nejednou zdechla (Asi po 10 sec). Tak jsem ji nahodil znova za zase za 10 sec konec. Žádný kolísání, prostě KO. Tak jsem jí nahodil po 3. a lehce, když byla nastartovaná, jsem ťuknul do plynu a pak dobrý. Přejel jsem domu. Zhasnul a nastartoval a v pohodě. Tak nevím, jestli se mám obávat nebo na něco kouknout nebo to prostě nechat být....? Nějaký rady?
MMirek napsal:
Dneska se mi stala nepříjemná věc, až mě to zarazilo. Vyjel jsem na kofolu do hospůdky, asi 5 km od domu (do té doby byla motka v garáži). Hoďku jsem seděl a pak že pojedu. Nastartoval jsem motku, dávám si přilbu a nejednou zdechla (Asi po 10 sec). Tak jsem ji nahodil znova za zase za 10 sec konec. Žádný kolísání, prostě KO. Tak jsem jí nahodil po 3. a lehce, když byla nastartovaná, jsem ťuknul do plynu a pak dobrý. Přejel jsem domu. Zhasnul a nastartoval a v pohodě. Tak nevím, jestli se mám obávat nebo na něco kouknout nebo to prostě nechat být....? Nějaký rady?
Přesně nevím čím by to mohlo být, ale dneska jsem je v Brně a najednou mi zdech když jsem řadil, zajel jsem ke krajnici a zkoušel to nastartovat motor jakoby měl snahu chitit ale jakoby tam bylo málo benzínu tak jsem zkontroloval pojistky ty byly dobrý, potom jsem sundal celý kryt nad baterkou a díval se na čerpadlo a filtr všechno v cajku, už jsem volal ať si pro mě otec přijede autem z vozejkem, když v tom mě napadlo dotahnout šrouby na tom žlutým (nebo bílím plastu) který je pod sedlem nahoře na nádrži, potom jsem s motorkou najel dalších 100 km a v pohodě, prostě se to uvolnilo a nasávalo vzduch.
Kdyby někdo věděl co ta žlutá věc je tak mi to prosím napište, potřebuju to těsnění. Díky
Jde nakalibrovat plyn, když mám uzávěru na 25kw?[/quote]
Jo jde.Důležitý pro tu kalibraci je hlavně spodní doraz.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Vymysleli to nějaký chytrý hlavy prejže aby odvzdušnovací hadičkou náhodou neukápla kapička benzínu na zem no at žije evropská unie. Americká verze to tam nemá.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
mám ještě jednu otázku, jestli, když to není dotěsněný je možný, že to nasaje vzduch a motor zhasne, protože po dotažení těch šroubů to jeto v pořádku.