Zdar chlapy,
jezdim na GS1200 uz 2hou sezonu a chybi mi trochui lepsi - hlasitejsi zvuk... driv jsem jezdil taky na 2valcich - choppery vzdy s ladakama, to byla jina pisnicka...
1 gs s ladakem jsem videl, slysel i projel asi 20km, ale bohuzel jsem zadny vetsi rozdil nepoznal, zvuk temer stejny, s tim rozdilem ze motorka vic strili po rychlejsim ubrani plynu, to ale nepotrebuju! mate nejake zkusenosti se zmenou spotreby a treba i vykonu? me se zdalo ze to jde hladsej do otacek...
dnes sme zkuseli dal ladak z kamosovi GSX1400 - tam je to uplny koncert! na gs taky zklamani! jen to trochu vic strilelo...*pissed* mame s klukama delany ladak jen tak na srazy, at to dela randal a s tim to uz bylo pekne slyset
kdyz jsem motorku kupoval - jako 2hy majitel, rikali me ze katalizator je pri uz dany pryc! nevim ani proc? jak se to da proverit???
jsou nejake jine ladaky na 2 valce a 4 valce? jaky bych mel udelat dalsi postup, nikdo me na vyzkouseni zvuku nebude pujcovat koncovky! mate nejaky znacky a typy osvedceny????? dalsi zjisteni ze aby neco bylo dobre a poradne to dopadlo, neni to vubec jednoducheeee *pissed*
rafo napsal:
Zdar chlapy,
jezdim na GS1200 uz 2hou sezonu a chybi mi trochui lepsi - hlasitejsi zvuk... driv jsem jezdil taky na 2valcich - choppery vzdy s ladakama, to byla jina pisnicka...
1 gs s ladakem jsem videl, slysel i projel asi 20km, ale bohuzel jsem zadny vetsi rozdil nepoznal, zvuk temer stejny, s tim rozdilem ze motorka vic strili po rychlejsim ubrani plynu, to ale nepotrebuju! mate nejake zkusenosti se zmenou spotreby a treba i vykonu? me se zdalo ze to jde hladsej do otacek...
dnes sme zkuseli dal ladak z kamosovi GSX1400 - tam je to uplny koncert! na gs taky zklamani! jen to trochu vic strilelo...*pissed* mame s klukama delany ladak jen tak na srazy, at to dela randal a s tim to uz bylo pekne slyset
kdyz jsem motorku kupoval - jako 2hy majitel, rikali me ze katalizator je pri uz dany pryc! nevim ani proc? jak se to da proverit???
jsou nejake jine ladaky na 2 valce a 4 valce? jaky bych mel udelat dalsi postup, nikdo me na vyzkouseni zvuku nebude pujcovat koncovky! mate nejaky znacky a typy osvedceny????? dalsi zjisteni ze aby neco bylo dobre a poradne to dopadlo, neni to vubec jednoducheeee *pissed*
Už se to tady několikrát řešilo. Projdi fórum a najdeš dost informací a zkušeností.
BIGR přiložený následující obrázek:
Ja poridil Leo Vince SBK. Je to masakr. S vyndavaci vlozkou je homologovanej, bez ni ma naprosto luxusni zvuk.
Nevim, co je UB, ale pokud se nejak nekdy sejdem, neni problem predvest.
Alda napsal:
Ja poridil Leo Vince SBK. Je to masakr. S vyndavaci vlozkou je homologovanej, bez ni ma naprosto luxusni zvuk.
Nevim, co je UB, ale pokud se nejak nekdy sejdem, neni problem predvest.
rafo napsal:
Zdar chlapy,
jezdim na GS1200 uz 2hou sezonu a chybi mi trochui lepsi - hlasitejsi zvuk... driv jsem jezdil taky na 2valcich - choppery vzdy s ladakama, to byla jina pisnicka...
1 gs s ladakem jsem videl, slysel i projel asi 20km, ale bohuzel jsem zadny vetsi rozdil nepoznal, zvuk temer stejny, s tim rozdilem ze motorka vic strili po rychlejsim ubrani plynu, to ale nepotrebuju! mate nejake zkusenosti se zmenou spotreby a treba i vykonu? me se zdalo ze to jde hladsej do otacek...
dnes sme zkuseli dal ladak z kamosovi GSX1400 - tam je to uplny koncert! na gs taky zklamani! jen to trochu vic strilelo...*pissed* mame s klukama delany ladak jen tak na srazy, at to dela randal a s tim to uz bylo pekne slyset
kdyz jsem motorku kupoval - jako 2hy majitel, rikali me ze katalizator je pri uz dany pryc! nevim ani proc? jak se to da proverit???
jsou nejake jine ladaky na 2 valce a 4 valce? jaky bych mel udelat dalsi postup, nikdo me na vyzkouseni zvuku nebude pujcovat koncovky! mate nejaky znacky a typy osvedceny????? dalsi zjisteni ze aby neco bylo dobre a poradne to dopadlo, neni to vubec jednoducheeee *pissed*
Už se to tady několikrát řešilo. Projdi fórum a najdeš dost informací a zkušeností.
dik za moooc peknou fotku! celou diskuzi pro gs1200 jsem prosel a o ladakoch jsem nic poradne nenasel, dival jsem se i historicky do sekce GS1150, tak jsem nic zasadniho a poucneho nenasel... *pissed*
ne ze bych byl linej, ale nevis kdy a kde to bylo
Alda napsal:
Ja poridil Leo Vince SBK. Je to masakr. S vyndavaci vlozkou je homologovanej, bez ni ma naprosto luxusni zvuk.
Nevim, co je UB, ale pokud se nejak nekdy sejdem, neni problem predvest.
UB jsem uz malinko upravil, je to od zlina - uh. brod! k tobe dost daleko ktery typ mas na GS1200? ja se dival co prodavaji po netu (pro DL1000, XL1000V, TDM 850) na gs jsem nic nevidel, na ofic. strankach (jak amerika nebo evropa) pro bmw delaji jen na G650 napr. http://www.leovinceusa.com/
kdyby se ti chtelo udelat nejake video se zvukem s vlozkou a bez ni, bylo by to uplne super muzes to pak dat na youtube a poslat odkaz
Video ani jen nataceni zvuku nema smysl.
At to natocis sebelip, poznas z toho kulovy.
Ja si zvuk poslechl na webu Leo Vince a on je uuuplne jinej (lepsi).
Mam presne tenhle: http://www.motost...10420.html.
Mozno to tu nepatri ale len vcera 25.5 u nas na Jahodnej policajti dvom motorkarom odobrali osvedcenie od moto lebo nemali ladaky zapisane v osvedceni a policii sa zdali hlucne ,ze nech si to daju premerat na stk,Ja mam ladak len na FZR 1000 znacky Huric ale ze idem pocut ma na 3km na GS mam vyfuk original ,po kontrolach policie uz nad ladakom neuvazujem.
Pokud máš výfuk s evropskou homologací pro silniční použití, nemůžou na to říct ani Ň a když jsem se na to ptal na technické, řekli mi že mám vozit kopii toho certifikátu radši u dokladů. Pochopitelně že ne všechny výfuky certifikát mají a liší se kvůli téhle drobnosti třeba i o 30% v ceně. Konkrétně Remus dělá výfuky bez vyražené certifikace a pochopitelně bez těch dokladů třeba pro Anglii, kde se prodávají fakt o hodně lěvnější a u těch prodávaných pro "silniční ježdění" je velký certifikát zkušebny a malá kopie aby se rovnou vešla třeba do dokladů nebo pod sedlo. Je otázka, jestli to za ty problémy stojí nebo ne, každopádně stačí narazit na chytrýho policajta v AT a problémy jsou se vším. Třeba v Německu jen zírají, že se u nás prodávají výfuky určené pro použití bez katalyzátoru (to je trošku odlišná verze, ačkoliv koncovka homologaci má, svoj jí logicky mít nemůže), což by si u nich nikdo nedovolil a až do Francie to vozí na vozíku a teprve odsud jedou po ose, protože kdyby je bez katu chytili, byl by vážný problém. Francie to vůbec neřeší, ESP pochopitelně taky ne, tam jezdí cokoliv.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Pokud máš výfuk s evropskou homologací pro silniční použití, nemůžou na to říct ani Ň a když jsem se na to ptal na technické, řekli mi že mám vozit kopii toho certifikátu radši u dokladů. Pochopitelně že ne všechny výfuky certifikát mají a liší se kvůli téhle drobnosti třeba i o 30% v ceně. Konkrétně Remus dělá výfuky bez vyražené certifikace a pochopitelně bez těch dokladů třeba pro Anglii, kde se prodávají fakt o hodně lěvnější a u těch prodávaných pro "silniční ježdění" je velký certifikát zkušebny a malá kopie aby se rovnou vešla třeba do dokladů nebo pod sedlo. Je otázka, jestli to za ty problémy stojí nebo ne, každopádně stačí narazit na chytrýho policajta v AT a problémy jsou se vším. Třeba v Německu jen zírají, že se u nás prodávají výfuky určené pro použití bez katalyzátoru (to je trošku odlišná verze, ačkoliv koncovka homologaci má, svoj jí logicky mít nemůže), což by si u nich nikdo nedovolil a až do Francie to vozí na vozíku a teprve odsud jedou po ose, protože kdyby je bez katu chytili, byl by vážný problém. Francie to vůbec neřeší, ESP pochopitelně taky ne, tam jezdí cokoliv.