Jako v převodovce?
Typoval bych 75W140... v Kardanu je náplň stálá.... nebo chceš měnit tlumičovej olej, brzdovku v zadní brzdě?
Nevím jakej zadek máš na mysli.... někteří si tam rvou i indulonu - no fuj. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Kardan i převodovka SAF-XO. Stou celoživotní náplní to soudruzi přestřelili,ted sem to měnil kamošovi a vytekla s tama černá sračka...
Kupredu spatki ni krok...
Mám tam v rozvodovce teď po 1000km prohlídce 0,22 litru orígo olej do rozvodovky
BMW-a má označení OSP. Podle BMW servisního Bulletinu jde do rozvodovky olej Castrol SAF-XO a to 0,22 litru, do převodovky hypoidní převodový olej SAE 90 API GL5 a to 0,9 litru. To píšou v BMW. Mě se rozvodovka s BMW olejem nijak nadměrně nezahřívá.Výměnné intervaly píší u rozvodovky výměnu náplně po 1000km a pakjiž sem zmínku nenašel, u převodovky výměna každých 40 000km NEBO 2 roky. Tak při 10tkm vyměním znovu olej v rozvodovce a i převodovce a pak každé 2 roky vyměním olej v obou současně.
Upravil W dne 17.06.2008 09:24
No nemám 12tku tak to neznám - on je tam na kardanu někde výpušťák, bo se to musí rozebrat (provrtat,nalejt a zavařit ) ?
U starších modelů je podmínkou dodržet u oleje do kardanu API GL5.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
No nemám 12tku tak to neznám - on je tam na kardanu někde výpušťák, bo se to musí rozebrat (provrtat,nalejt a zavařit ) ?
U starších modelů je podmínkou dodržet u oleje do kardanu API GL5.
Na starších ročnících není vypoušťák a musí se to trochu rozebrat a vyvěsit dolů,aby to vyteklo. U novějších ročníků slibovali,že bude. Ale nevim jak to dopadlo.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Hrabe_X napsal:
No nemám 12tku tak to neznám - on je tam na kardanu někde výpušťák, bo se to musí rozebrat (provrtat,nalejt a zavařit ) ?
U starších modelů je podmínkou dodržet u oleje do kardanu API GL5.
Na starších ročnících není vypoušťák a musí se to trochu rozebrat a vyvěsit dolů,aby to vyteklo. U novějších ročníků slibovali,že bude. Ale nevim jak to dopadlo.
Mám 2006 model 2007 a výpušťák tam neni, tak vyvěsit a olej do převodovky i do kardanu Castrol SAF-XO? Jestli sem to tu dobře pochopil.
Mám 08 a ta vypoušták má, a nalejvá se olej do rozvodovky po sundání zadního kola, dírou po vyjmutí zadního ABS senzoru z vnitřní strany kardanu pod zadním brzdičem.
Wing napsal:
Mám 08 a ta vypoušták má, a nalejvá se olej do rozvodovky po sundání zadního kola, dírou po vyjmutí zadního ABS senzoru z vnitřní strany kardanu pod zadním brzdičem.
safra to je složitý jako budík,klika že se to nedělá každej den
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mám 2006 model 2007 a výpušťák tam neni, tak vyvěsit a olej do převodovky i do kardanu Castrol SAF-XO? Jestli sem to tu dobře pochopil.[/quote]
Jo musíš rozpojit záchyt reakce kardanu,sundat brzdovej třmen a vyndat čidlo ABS. Samozřejmě před tím sundat kolo. A pak ti to vyteče tou zadní dírou když sklopíš celej diferák dolů.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Mám 2006 model 2007 a výpušťák tam neni, tak vyvěsit a olej do převodovky i do kardanu Castrol SAF-XO? Jestli sem to tu dobře pochopil.
Jo musíš rozpojit záchyt reakce kardanu,sundat brzdovej třmen a vyndat čidlo ABS. Samozřejmě před tím sundat kolo. A pak ti to vyteče tou zadní dírou když sklopíš celej diferák dolů.[/quote]
mám rok 2007 a výpušták je zespodu při garančce neměněno
v manuálo sem se o výměně nic nedopídil
tak že jak zde píšete výměnou se nic nezkazí tak že 220ml castrol SAF-XO pro jistotu