Tak TKC80 na 1150 ve dvou plně naložen s lehkou rukou mi najela 7000km a má ještě 3-4mm vzorek, jeto 95% silnice/5% šoto.
Na moje normální ježdění je E-07 asi ideální, ale uvidíme, třeba mě zklame svoji přilnavostí
Takže tyto reklamy mě nezajímají, ať žije vyhledávač a příště Mitas, pokud má Joe podobné ceny, tak není co řešit
sadlo napsal:
Tak TKC80 na 1150 ve dvou plně naložen s lehkou rukou mi najela 7000km a má ještě 3-4mm vzorek, jeto 95% silnice/5% šoto.
Na moje normální ježdění je E-07 asi ideální, ale uvidíme, třeba mě zklame svoji přilnavostí
Takže tyto reklamy mě nezajímají, ať žije vyhledávač a příště Mitas, pokud má Joe podobné ceny, tak není co řešit
Tož sadu máš o pade dražší, ale vezmem pak dvě, dáš eště slevu...
Však se domluvíme, když jsme ta rodina
Sice někteří nabízejí klubové slevy, s něma to vyjde dráž než na netu...
Rázem z 5% slevy byla 7,5%
Vrátím se k základu debaty, taky bych chtěl poradit co obout na terén pro 1150 GS,
teď zjara je všude dost bahno a to moje TKC 80 na předku a E07 vzadu moc nemusí.
Pokud chces legalni rozmer tak jedine MCE Karoo. Eventuelne e09 dozadu, jako levnejsi a na mokrem asfaltu horsi varianta. Ma i trochu min bocni trakce off, ale to bych to fakt rejpal. Bez primeho srovnani, nebo pokud nemas na jedny z nich najeto hodne to uplne nepoznas.
Pripadne pokud bys to mel jen a jen na off, tak nejakou krosovou gumu, napr. "Ceckovou" Mitasku.
Maiali nel Fango!
Jestli jedeš po vlastní ose do Albánie, nebo kam to jedete, tak bych ty špunty vynechal, skáče to jak koza na silnici a špunty mizí v teple jak diví, dalo by říct, že je to zřejmé na každé zastávce
Pochybuji, že jsi koupil GS na ostrý terén, určitě jedeš poznávat jak většina tady a fakt bych do AL dal 07, mají 12mm vzorku, to bude asi super nájezd.
Já říkám, co vydrží 10 tis. km tak dobrý.
Když si vezmu, že TKC, co jsem tam měl, stojí sada skoro 5 tis., Mitasy jsou na půlce, ten rozdíl raději naliju do nádrže
Zatáčku můžeš projet pomalu, rychle, nebo motocyklem BMW
sadlo napsal:
Jestli jedeš po vlastní ose do Albánie, nebo kam to jedete, tak bych ty špunty vynechal, skáče to jak koza na silnici a špunty mizí v teple jak diví, dalo by říct, že je to zřejmé na každé zastávce
Pochybuji, že jsi koupil GS na ostrý terén, určitě jedeš poznávat jak většina tady a fakt bych do AL dal 07, mají 12mm vzorku, to bude asi super nájezd.
Já říkám, co vydrží 10 tis. km tak dobrý.
Když si vezmu, že TKC, co jsem tam měl, stojí sada skoro 5 tis., Mitasy jsou na půlce, ten rozdíl raději naliju do nádrže
Má pravdu
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Do předu na 19tku toho moc nevymysliš (TKC s E10 je asi jediná legalní volba). dozadu se skoro stejne v terenu bude chovat jak E07, tak E09, tak TKC, proste gumy na cestovaní, ne do opravdového terenu. Na Karoo tam asi nedojedes, tak aby pak byla k necemu. Ja v Albanii nikdy nemel nejmensí problem na E07 nebo Scout, ale je pravda že nam tam nikdy nepršelo. E07 nebo Scout jsou pro me i na KTM nejlepsi gumy na cetovaní ( Ukrajinu ale pojedu na C02 + C21 :-))
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Tak jsem pořídil karoo, předek i zadek.
Mimo silnici to je fakt dobrý a na silnici zážitek.
Kolem stovky jsem myslel že za mnou startuje stíhačka, už jsem si zvykl.
Na kolik to hustíte?