dneska 1,5 kreditu -- zadnej NeuKnin, je plnej sterku, zadny zatacky ALE:
- zretelne zavodici KTM motard -- nevim jestli 990 nebo 690 -- prihnal se ke mne na te 80ce jak Emil kdyz vidi zralou zenu :
- 1) ujel jsem mu v tahly zatacce nahoru od Agipky k Cukraku -- ciste akcelerace. Tusim 3,4 mozna 5.
- nasledne jsem ho nechal dojet, abych ho znovu ponizil na rovince -- taky, ze jo a o dost. Vic nez cca 180-190 mu to podle mne nejelo.
+
Husakovo ticho... bez pripravy... BMW3 cabrio... nejak mu to podezrele jelo -- metrous s dost peknou babou, takze jsem mel co delat. I na trojku.
V mnichove evidentne merej akceleraci s MENSIM jezdcem
Upravil hicks dne 20.05.2013 21:01
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No nic moc . Buell xb12lighting neměl šanci ani na akceleraci ani na maximálku. A maserati quatroporte u tančícího domu- já na dakarovy s kuframa a drapákama. Do půlky mostu sem jasně vedl. Prostě mu těch 400 koní nestačilo.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
No nic moc . Buell xb12lighting neměl šanci ani na akceleraci ani na maximálku. A maserati quatroporte u tančícího domu- já na dakarovy s kuframa a drapákama. Do půlky mostu sem jasně vedl. Prostě mu těch 400 koní nestačilo.
tak s tim maserati pan asi neumel
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
s 1190 se samozrejme nema smysl pretahovat na rovince.. toho bych pochopitelne vylakal do NeuKnina
Upravil hicks dne 20.05.2013 21:44
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Maserati má 5,8 na sto a dakar 5,5s. Takže nebyl výsledek předem jasnej ale nakonec se potvrdily papírový hodnoty.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Maserati má 5,8 na sto a dakar 5,5s. Takže nebyl výsledek předem jasnej ale nakonec se potvrdily papírový hodnoty.
ja myslel, ze ma min.
no je fakt, ze jsem na 800 celkem v pohove vyklepnul Mustanga.
LC ma 3,6 a osmikilo 4,1.
ale s vychrtlinou, predpokladam
mozna jsem tam dneska zapomel dat uplne plnej, prece jen to vylo v tunelu.. nevim. Nebyl to start na zelenou, dohnal mne v tunelu. Ja ho ze zacatku vubec neresil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no pokud to byla verze s V8 tak ta zrychluje v ideálním případě za 5,2s. Reálně se na stovku dostane za 6 a moto asi za 7 sekund
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
TOLI napsal:
No nic moc . Buell xb12lighting neměl šanci ani na akceleraci ani na maximálku. A maserati quatroporte u tančícího domu- já na dakarovy s kuframa a drapákama. Do půlky mostu sem jasně vedl. Prostě mu těch 400 koní nestačilo.
A jak víte, že oni s váma taky závoděj, a že jedou na plnej výkon ?
Mně se podařilo dát na HP2 na motor tu novou Multistradu (do kopce, před vrcholem jsme měli oba kolem 200). Ujížděl jsem mu, ale pomalu. Každopádně jsem to nečekal, Multoška by měla být na motor lepší.
Pak jsme zkoušeli s kámošem na letišti zrychlení HP2 vs. FZ1 2010. Dal jsem ho ve všech případech, bylo to z 0 - 160. Ale co vím, tak ta FZ1 má vyšší maximálku, takže pak by mi asi ujel. Hapina na motardech jede fakt pěkně, svou roli hraje určitě i nízká hmotnost.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Ja se jednou naramne pobavil v Dubskych zatackach. Normalne se jim vyhejbam, ale vracel jsem se z dovoleny a hrozne jsem uz chtel byt doma.
Dojel jsem 3 zmrzliny: 1x GSXR a 2x erjednapyčo. Frajeri v zatackach vysedavali, ze jsem mel strach aby nespadli z motorek. Na zadech mel kazdej na kombineze nasity svoje jmeno. Fakt kruty.
Ujeli mi vzdycky na rovince, v zatackach jsem to do nich malen nasypal. Obe R1 jsem podjel v zatackach, GSXR jsem nedal, motal se jak dement a proste to neslo. Asi by to neprezil tak se valel pres celou silnici.
Tenkrat jsem jel nabalenej z dovoleny na Varaderu ve dvou... Na benzince za mnou prisli at to tam nikomu nerikam, protoze to je komunita tech nejlepsich mistru sveta. Poserproužky ale meli pres pulku gumy
Upravil Alda dne 21.05.2013 08:07
Alda napsal:
Ja se jednou naramne pobavil v Dubskych zatackach. Normalne se jim vyhejbam, ale vracel jsem se z dovoleny a hrozne jsem uz chtel byt doma.
Dojel jsem 3 zmrzliny: 1x GSXR a 2x erjednapyčo. Frajeri v zatackach vysedavali, ze jsem mel strach aby nespadli z motorek. Na zadech mel kazdej na kombineze nasity svoje jmeno. Fakt kruty.
Ujeli mi vzdycky na rovince, v zatackach jsem to do nich malen nasypal. Obe R1 jsem podjel v zatackach, GSXR jsem nedal, motal se jak dement a proste to neslo. Asi by to neprezil tak se valel pres celou silnici.
Tenkrat jsem jel nabalenej z dovoleny na Varaderu ve dvou... Na benzince za mnou prisli at to tam nikomu nerikam, protoze to je komunita tech nejlepsich mistru sveta. Poserproužky ale meli pres pulku gumy
to mi připomnělo, jak jsem kdysi dávno jel na vyjížďku s kapotama, samé rychlé proužky a naleštěné kombinézy jen já na bramboře. Na rovinkách mi zdatně ujížděli, ale v zatáčkách jsem je ztrácel zase já. Nechápali, když já měl ještě obuté špalky
Alda napsal:
Ja se jednou naramne pobavil v Dubskych zatackach. Normalne se jim vyhejbam, ale vracel jsem se z dovoleny a hrozne jsem uz chtel byt doma.
Dojel jsem 3 zmrzliny: 1x GSXR a 2x erjednapyčo. Frajeri v zatackach vysedavali, ze jsem mel strach aby nespadli z motorek. Na zadech mel kazdej na kombineze nasity svoje jmeno. Fakt kruty.
Ujeli mi vzdycky na rovince, v zatackach jsem to do nich malen nasypal. Obe R1 jsem podjel v zatackach, GSXR jsem nedal, motal se jak dement a proste to neslo. Asi by to neprezil tak se valel pres celou silnici.
Tenkrat jsem jel nabalenej z dovoleny na Varaderu ve dvou... Na benzince za mnou prisli at to tam nikomu nerikam, protoze to je komunita tech nejlepsich mistru sveta. Poserproužky ale meli pres pulku gumy
to mi připomnělo, jak jsem kdysi dávno jel na vyjížďku s kapotama, samé rychlé proužky a naleštěné kombinézy jen já na bramboře. Na rovinkách mi zdatně ujížděli, ale v zatáčkách jsem je ztrácel zase já. Nechápali, když já měl ještě obuté špalky
od jistych dob uz na silnicich nezavodim. Jen velmi zridka me moje zavodnicka duse nenecha, ale ihned se uklidnuju. Preci jen jezdim tak casto ze nejaky karambol tu muze cekat, takproc mu chodit naproti.
Vse rika tohle video: YouTube Video BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...