Ahoj. Mám 650 GS 02´ a při udržování stálý rychlosti, nejlíp je to poznat na dálnici mi jakoby kolísá výkon. Jak to správně popsat... ale asi jako kdyby jste lehce na půl sekundy trošku ubrali a pak zase chvíli dobrý a pak zas. Není to nijak dramatický, jen mi to štve. Motka to nedělá v tahu, stačí malý přidávání plynu a je po cukání. Benzín jsem zkoušel měnit, filtr, svíčka a baterka, vše skoro nové. Neštvalo to někdy někoho z vás tak, že jste na to přišel a opravil ?
Jo tak přesně tohle mi to dělá taky- tak kolem 80-90kmh a ne a ne se toho zbavit. Měnil sem svíčku,palivovej filtr, pročistil vstřikování, zkontroloval elektriku ,přidal power commandera čímž sem vyřadil i lambdu a pořád nic. Jo vlastně naposled sem kontroloval čidlo otáček který teda bylo uplně čistý ale od tý doby to nejede už vůbec takže až budu mít víc času tam kontroluju káble k tomu čidlu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Němci tomu už dali všeobecně zkratku "KFR" Konstantfahrruckeln. Je to vrozená předprogramovaná vada palivové mapy v řídící jednotce ve snaze dosáhnout co nejlepších emisí a nejchudší použitelné směsi. Mají to často i R1100GS a ve fázi malého zatížení při snaze plynulé jízdy kolem 2500-3000 otáček se to dost projevuje při lehtání plynu. Úplně to odstraní pouze změna palivové mapy (nechvalně proslulými "čipy", případně výměnou řídící jednotky za novější, a četl jsem, že může pomoci i předřazení odporu před čidlo teploty nasávaného vzduchu. U R1100 prý o 150 Ohm, nebo 1.500 Ohmů? nevím, nezkoušel jsem to, je to informace "jedna paní povídala" na německých fórech.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy napsal:
Němci tomu už dali všeobecně zkratku "KFR" Konstantfahrruckeln. Je to vrozená předprogramovaná vada palivové mapy v řídící jednotce ve snaze dosáhnout co nejlepších emisí a nejchudší použitelné směsi. Mají to často i R1100GS a ve fázi malého zatížení při snaze plynulé jízdy kolem 2500-3000 otáček se to dost projevuje při lehtání plynu. Úplně to odstraní pouze změna palivové mapy (nechvalně proslulými "čipy", případně výměnou řídící jednotky za novější, a četl jsem, že může pomoci i předřazení odporu před čidlo teploty nasávaného vzduchu. U R1100 prý o 150 Ohm, nebo 1.500 Ohmů? nevím, nezkoušel jsem to, je to informace "jedna paní povídala" na německých fórech.
Takže bude asi nejjednodušší se s tím smířit než laborovat s odporem, čipem anebo utrácet za novou řídící jednotku. Třeba se povede si jí někde někdy půjčit a vyzkoušet. A díky Ti za fundovanou odpověď , do sešitu z německýma slovíčkama si hned píšu to KFR...
Kraftrad napsal:
Ahoj. Mám 650 GS 02´ a při udržování stálý rychlosti, nejlíp je to poznat na dálnici mi jakoby kolísá výkon. Jak to správně popsat... ale asi jako kdyby jste lehce na půl sekundy trošku ubrali a pak zase chvíli dobrý a pak zas. Není to nijak dramatický, jen mi to štve. Motka to nedělá v tahu, stačí malý přidávání plynu a je po cukání. Benzín jsem zkoušel měnit, filtr, svíčka a baterka, vše skoro nové. Neštvalo to někdy někoho z vás tak, že jste na to přišel a opravil ?
TOLI napsal:
Jo tak přesně tohle mi to dělá taky- tak kolem 80-90kmh a ne a ne se toho zbavit. Měnil sem svíčku,palivovej filtr, pročistil vstřikování, zkontroloval elektriku ,přidal power commandera čímž sem vyřadil i lambdu a pořád nic. Jo vlastně naposled sem kontroloval čidlo otáček který teda bylo uplně čistý ale od tý doby to nejede už vůbec takže až budu mít víc času tam kontroluju káble k tomu čidlu.
Kraftrad napsal:
Ahoj. Mám 650 GS 02´ a při udržování stálý rychlosti, nejlíp je to poznat na dálnici mi jakoby kolísá výkon. Jak to správně popsat... ale asi jako kdyby jste lehce na půl sekundy trošku ubrali a pak zase chvíli dobrý a pak zas. Není to nijak dramatický, jen mi to štve. Motka to nedělá v tahu, stačí malý přidávání plynu a je po cukání. Benzín jsem zkoušel měnit, filtr, svíčka a baterka, vše skoro nové. Neštvalo to někdy někoho z vás tak, že jste na to přišel a opravil ?
Dělalo mi to taky.. tak jsem koupil 1150 GSA
Dobrá rady nad zlato A tahle by to cukání odstranila, to je jistý. Za rok za dva možná, ale spíš 800
Potvruju,mě taky a mám 2000. Řešení:nejezdit po dálnici,ale po okreskách,kde si parádně zatrénuješ ofík.Tady u mě v západních čechách,je to skoro lechkej motocros. Ostaně,kvůli tomu jsem si GuStava kupoval.
bubak
nForger napsal:
Dělalo mi to taky.. tak jsem koupil 1150 GSA
A pomohlo to? Mam 1150GSA 2002 a mne to teda pocukava na trojku predpisovych padesat. Vloni vsechno serizeny a nepomohlo. Asi se s tim pomalu zacnu smirovat.
nForger napsal:
Dělalo mi to taky.. tak jsem koupil 1150 GSA
A pomohlo to? Mam 1150GSA 2002 a mne to teda pocukava na trojku predpisovych padesat. Vloni vsechno serizeny a nepomohlo. Asi se s tim pomalu zacnu smirovat.
zjišťoval jsem to taky a snad by to měly dělat jen jednosvíce a dvousvíčky už by cukat neměly, ale co je na tom pravdy nevim. až se vyjádřej místní guru servisácký tak budem moudřejší
In pivo veritas!
Mě vyloženě vynechává motor a předtím to nikdy nedělalo takže řídící jednotku vylučuju.Navíc mám powercommander kterej čidlo teploty oblbuje.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Mě vyloženě vynechává motor a předtím to nikdy nedělalo takže řídící jednotku vylučuju.Navíc mám powercommander kterej čidlo teploty oblbuje.
Když to vysloveně vynechává, šel bych možná po zapalovací soustavě, svíčka fajfka, kabel, cívka, štekr a uzemnění, dráty k cívce od jednotky.... popřípadě štekr od Hallgeberu, a možná i chcípák (ikdyž nevím, jesli ten ovlivňuje zapalování, nebo rovnou stříkačku, neni to jawa přecijen...)
Wer später bremst, fährt länger schnell.
ahoj, u mě se to třeba oběvuje u konstantní rychlosti 60-65km/h 4000ot. když jedu na trojec těch 5000ot. už to nedělá. Zvyk no. Hm na 1150 nebo 1200GS můžu zapomenout z odřenejma ušima švihám 173-5cm