Dávám dohromady GSA z r.2002 s ABS po raně na předek. Vzhledem k horší dostupnosti dílů na GSA uvažuji o nahrazení některých dílů z GS. Chtěl bych se s vámi poradit , zda pasuje před.kolo z 1100 , případně 1150 bez ABS?
Horní díly vidlice jsou ohnuté, mohu použít spodní trubky z GSA a vrch z GS?
Máte někdo zkušenost s podobnou opravou? Dá se předpokládat poškození brýlí vidlice, případně teleleveru? Je to možné nějak změřit?
Díly zatím pomalu sháním, tak pokud by jste měli nějaký tip, budu rád.
Děkuji za pomoc a názory.
Přední kolo z 1100GS použít lze, myslím úplně bez problémů, pokud máš GSA se středem kola, kde na jedněch šroubech je uchycen kotouč a na jiných vroubkovaný odlitý ozubený kotouč ABS, pokud 1100GS ABS neměla, pak jsou tyhle nálitky na středu kola s otvory pro kroužek ABS nevyužité. Tohle kolo se dělalo u 1100GS i u prvních ročníků 1150GS/GSA, až do roku 2002, kdy se to snad někdy na podzim lámalo a od té doby je střed kola takový, že nemá nálitky na uchycení kroužku ABS a ten (už lisovaný z plechu a děrovaný) je na stejných šroubech jako brzdový kotoč. I toto novější kolo lze prý použít, nevím ale jestli bez úpravy. Jediný problém je, ža GSA má ráfky modré a GS stříbrné.
Co se týká vidlice a dalších dílů, nevím.
Mám první typ ABS , tak jak píše Ivan a rád bych funkci ABS zachoval. Proto se ptám zda jde třeba na střed z 1100, případně 1150 bez ABS, ten snímací kroužek domontovat . Na barvě mi tolik nesejde....
Had6 napsal:
Mám první typ ABS , tak jak píše Ivan a rád bych funkci ABS zachoval. Proto se ptám zda jde třeba na střed z 1100, případně 1150 bez ABS, ten snímací kroužek domontovat . Na barvě mi tolik nesejde....
Ano, pokud koupíš kolo z motocyklu, který neměl ABS, budeš muset dokoupit ještě ABS kroušek a šrouby. V takovém případě pozor na to, že přední ABS kroužek je myslím tluštší, než zadní, nejsou zaměnitelné.