Ahoj, prosím o radu, přemýšlím o koupi BMW GSA 1150. Prohledávám snad všechny bazary a inzeráty u nás i zahraničí. Který ročník byste mi doporučili za nejlepší, chtěl jsem poslední - 2005, ale na ten asi nenašetřím, ale je plno hezkých 2003 i 2004. A na co bych si měl dát pozor? Neznáte nějaký inzerátový stránky v rakousku? Díky moc za rady. Čau Vojta
Jo a kdy myslíte že bude nejlepší období na koupi? Teď, na jaře? Já bych řekl že teď, na jaře budou dražší, ne?
Ještě jednou děkuju.
vojtatom napsal:
Ahoj, prosím o radu, přemýšlím o koupi BMW GSA 1150. Prohledávám snad všechny bazary a inzeráty u nás i zahraničí. Který ročník byste mi doporučili za nejlepší, chtěl jsem poslední - 2005, ale na ten asi nenašetřím, ale je plno hezkých 2003 i 2004. A na co bych si měl dát pozor? Neznáte nějaký inzerátový stránky v rakousku? Díky moc za rady. Čau Vojta
Jo a kdy myslíte že bude nejlepší období na koupi? Teď, na jaře? Já bych řekl že teď, na jaře budou dražší, ne?
Ještě jednou děkuju.
penize ja vim, ale ta modrobila vyrocka... skoda mluvit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vojtatom napsal:
Ahoj, prosím o radu, přemýšlím o koupi BMW GSA 1150. Prohledávám snad všechny bazary a inzeráty u nás i zahraničí. Který ročník byste mi doporučili za nejlepší, chtěl jsem poslední - 2005, ale na ten asi nenašetřím, ale je plno hezkých 2003 i 2004. A na co bych si měl dát pozor? Neznáte nějaký inzerátový stránky v rakousku? Díky moc za rady. Čau Vojta
Jo a kdy myslíte že bude nejlepší období na koupi? Teď, na jaře? Já bych řekl že teď, na jaře budou dražší, ne?
Ještě jednou děkuju.
Ahoj, v sobotu jsem přivezl GSA ze Slovenska ze Sobotište od firmy MM- Motoschop, Mário Dobrucký s bratrem tam má ještě jedno GSA a mohu potvrdit, že je moc pěkné, má ale pouze plastové BMW kufry, jinak čistokrevný Adventure komplet. Jediné co tomu mohu vyčíst je, že má sjeté přední brzdové kotouče, je za Švýcarska, ale vypadá jinak jako nový. Kotouče seženeš nové za cca 5tKč oba. Jezdil s tím asi švýcar horal a neuměl brzdit motorem :-). Pokud budeš chtít telefon, zavolej mně. Na netu ho zatím asi nemá, jinak by byl hned pryč. Stojí 6000,-E, najeto 91 tkm, ale to vůbec nevadí.
Ivoš.
Ahoj, řešil jsem stejný problém před rokem, nakonec jsem koupil rok 2002 poslední ročník bez duálních brzd.
Nechal jsem si poradit od kamaráda, který ji měl a přešel na rok 2005(prostě chtěl nejnovější 1150gsa na trhu s málo najetými km)
Přesto říkal, že by bral raději nedual brzdy(zkrátka jednodušší a pár lidí s nimi měli problémy)
Jasně že čím novější tím lepší. Jinak další rozdíl dvě svíce na válec oproti roku 2002 a níže.
Ještě k těm brzdám já přešel na gsa z Triumph tiger 955 a rozdíl neskutečný myšleno k lepšímu.
Cenově sa myslím že si brambory drží cenu celý rok.
Tak držím palce s výběrem
Ta jednosvice u roku 2002 je vseobecne povazovana za vyhodu.Civka na dvousvici drive ci pozdeji odejde kazdemu.Zrovna tak posilvac brzd na novejsich modelech neni zrovna chvalen.Takze bych se vubec nebal starsiho ale zachovaleho kousku.
Upravil vevis dne 15.10.2013 08:40
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Pokud bys oželel ABS, tak se nechá koupit novější kousek bez posilovače brzd a co se civek týče, tak investice do 5 tis. za obě a ty nový by měly držet..
Můj názor je, že jednosvíce nejsou lepší, nicméně je pravda, že originál cívky u Twinspark (od 2003) odejdou dříve či později hodně lidem, říká se ale že cívky z druhovýroby už drží. Co se týká posilovače/dualu, považuji to za vynikající věc a problémy s tím údajně mají pouze motocykly, u nichž byla zanedbána výměna brzdové kapaliny. Pověst o nespolehlivosti duálu je všeobecně rozšiřována ale drtivá většina skutečných majitelů je naopak spokojena (ony i 1100GS prvních ročníků měly typické závady, ale 99% lidí s nimi problémy nemá, stejně tak 1200GS apod.). Já mám na Twinspark najeto dost přes 100 tisíc km a kromě jedné výměny uvedených cívek bez problémů. Drákula vyhledávala vyloženě Twinspark, na eRku i na GS má na tom systému najeto cca 50 tisíc km bez problémů, soused na výroční 1150GSA asi 80 tisíc km atd. Systém dual/posilovač/ABS brzdí úžasně, několikrát mi zachránil ústa i motorku a osobně na něj nedám dopustit.
Pokud u Tebe zvítězí varianta bez duálu, vybírej 2002, pokud s duálem, tak 2003-2005, chybu neuděláš ani s jednou z variant, pokud vybereš zachovalou motorku po dobrém majiteli.
Já teda přidám další pohled. Mám dvousvíci a podle mě to je zhola k ničemu. Ale pravda, pokud nepálí jedna svíčka aspoň nějak to jede. Bez ABS bych BMW (a asi ani jinou motorku) rozhodně nechtěl. Já mám duál. Pohádek o jeho nespolehlivosti sem tu přečet spousty, problém s tím nemám. Ale jednu velkou nevýhodu má, když potřebuješ brzdit na místě, třeba když stojíš v kopci. Sice ADV má silnej altík, ale ten posilovač žere opravdu dost a vidíš že třeba pohasínají světla atd. což někomu vadí, někomu ne. Ale na stání v kopci jednoznačně neintegrál U jízdy to tak jednoznačný není. Duál brzdí oběma brzdama takže máš lepší účinek a menší opotřebení. A je rychlejší nástup ABS (asi úplně ne u prudkýho zabrždění).
A k tomu neintegrálnímu ABS - ono taky odchází, jen se z toho nedělá taková kovbojka. Prostě cokoliv se může pos*at se jednou pos*ere. Od gum po řídítka.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Do kopce JEDNOZNAČNĚ neduál? Já jsem při stání v kopci nikdy žádné pohasínání světel nepozoroval, rozhodně se v tom nijak neomezuji a moje cesty vedou z 90% do kopcovitých oblastí...
Čtyřsvíčka - v praxi máš pravdu s tím, že když některá přestane pálit, jede se dál, ale na to nejsou ani dvousvíčková GS příliš náchylná, tak bych i souhlasil s tím, že čtyřsvíčku bych oželel. Problém je, že pokud vím, tak se od roku 2003 dělaly pouze čtyřsvíčky s integrálem. A protože považuji tenhle systém za velmi užitečný, rád se smířím se 4 svíčkami. Na 1100GS s normálními brzdami a ABS jsem najezdil přes 80 tisíc km, pak přešel na 1150 ADV s integrálem a protože jsem s poruchou zatím neměl tu čest se potkat, ať přemýšlím jak chci, nenapadá mne jediný důvod, proč volit neduál, právě naopak... Ale chápu lidi, kteří to vidí jinak.
MotoPaja - v kopci nedrž prednú brzdu ale len zadnú a uvidíš ABS integrál prestane vrčať = žiadne pohasínanie svetiel ( ktoré som doteraz nepozoroval )
Glock-plastik fantastik :-)
prvý ročník - tzn. jednosviečka a bez posilovača s ABS
mal som, odjazdil som na nej 60tkm, a menil iba lambdu a zadny tlmic, chalan co ju kupil po mne otocil na nej mongolsko, sice mu praskla podsedlovka lebo bol pretazeny ale motorka ho doviezla krasne naspat
co sa tyka posilovaca brzd je to úplne zbytocna vec a zrovna na tomto type motorky. Motorke s tymto kurvítkom by som sa ja osobne vyhýbal ak nepoznáš celú servisnú históriu a nie si si 100% istý že majitel bol pedant a menil brzdovku tak ako sa má.
ale zas na druhej strane fakt je ten ze ak sa ti ten modul vyserie tak ho staci z tej motorky vyhodit a dat brzdove hadice napriamo a mas vyriesene... sice prides o ABS ale urcite lepsie ako dať hrču peňázov za novy ABS modul s posilovačom
Kluci, děkuju všem za plno rad. Myslím že zvolím ročník 2003, zrovna se mi jedna líbí, ještě si o ní ověřím info a pak ji sem kdyžtak hned přidám:-) Už aby bylo zase jaro. Ještě jednou děkuju za rady a přeju jen šťastný km:-)
co sa tyka posilovaca brzd je to úplne zbytocna vec a zrovna na tomto type motorky. Motorke s tymto kurvítkom by som sa ja osobne vyhýbal ak nepoznáš celú servisnú históriu a nie si si 100% istý že majitel bol pedant a menil brzdovku tak ako sa má.
ale zas na druhej strane fakt je ten ze ak sa ti ten modul vyserie tak ho staci z tej motorky vyhodit a dat brzdove hadice napriamo a mas vyriesene... sice prides o ABS ale urcite lepsie ako dať hrču peňázov za novy ABS modul s posilovačom
+ 1
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Když jsem před víc než 15-ti lety kupoval první 1100GS, všichni říkali - "ABS je k ničemu, akorát kurvítko (tenkrát se tomu říkalo jinak) a další elektronická blbost která se Ti pos.re. Správnej motorkář umí jezdit bez toho"....