Zdravím kolegové. Koupil jsem tento stroj na lehkou přestavbu ve stylu scrambler. Potřeboval bych radu, kde by se daly sehnat originál nádrž a blatníky. Původní bych rád zachoval v originál stavu. Děkuji za každý tip.
jay přiložený následující obrázek:
Zdarec,vím že je to jen Tvé rozhodnutí co s motorkou uděláš,
ale nepřemýšlel jsi dát ji do originálu?
Těchto R75/7 není až tak mnoho a jak se tak dívám nevypadá
až tak špatně. Na přestavby spíš R80 , těch je mraky.
Ale jak jsem již napsal,je to jen Tvé rozhodnutí.......
Zde přikládám pár foto na inspiraci....
Tuhle jsem měl krátkou dobu po renovaci a šla do světa... http://mirahl.swe...
Tahle R80 focena po vyjetí dílny,ještě nemá zrcátka,dva roky jsem si dělal
radost a teď jezdí někde u Prostějova http://mirahl.swe...
A tuhle R100/7 mám momentálně,teď už vypadá jinak,má padáky
od pana Fehlinga http://mirahl.swe...
Popřemýšlej a jinak hodně zdaru při přestavbě
Upravil Siggi dne 27.11.2013 18:15
Siggi napsal:
Zdarec,vím že je to jen Tvé rozhodnutí co s motorkou uděláš,
ale nepřemýšlel jsi dát ji do originálu?
Těchto R75/7 není až tak mnoho a jak se tak dívám nevypadá
až tak špatně. Na přestavby spíš R80 , těch je mraky.
Ale jak jsem již napsal,je to jen Tvé rozhodnutí.......
Zde přikládám pár foto na inspiraci....
Tuhle jsem měl krátkou dobu po renovaci a šla do světa... http://mirahl.swe...
Tahle R80 focena po vyjetí dílny,ještě nemá zrcátka,dva roky jsem si dělal
radost a teď jezdí někde u Prostějova http://mirahl.swe...
A tuhle R100/7 mám momentálně,teď už vypadá jinak,má padáky
od pana Fehlinga http://mirahl.swe...
Popřemýšlej a jinak hodně zdaru při přestavbě
Nádherný stroje,fakt krása. Proč ses nedojel pochlubit na poslední dvouventilovej srazík? Mě se ty dvouventile líbí fšecky,nejenom GS. Zajímalo by mě,jestli to jede jinak než třeba moja 100kaGS,nebo jestli sou to ty stejný traktory...
Vikec- R80 mě jezdila tachometrových 180Km/h,pak už jsem měl bobky
Na R100/7 jsem jel zatím jen 130, jelikož jsem dělal minulou zimu
menší GO motoru a mám tam zánovní nikasil,tak ji nechci zatím moc honit
Jo a na sraz jsem nepřijel nejspíš proto, že jsem se zaregistroval teprve nedávno,
tak jsem asi nevěděl, příští rok to napravím
Ale pokud ji chceš vidět ,můžeš se stavit na kafe, nebýváme od sebe tak daleko
cca 40Km, podívej se do mého profilu
Siggi napsal:
Zdarec,vím že je to jen Tvé rozhodnutí co s motorkou uděláš,
ale nepřemýšlel jsi dát ji do originálu?
Těchto R75/7 není až tak mnoho a jak se tak dívám nevypadá
až tak špatně. Na přestavby spíš R80 , těch je mraky.
Ale jak jsem již napsal,je to jen Tvé rozhodnutí.......
Zde přikládám pár foto na inspiraci....
Tuhle jsem měl krátkou dobu po renovaci a šla do světa... http://mirahl.swe...
Tahle R80 focena po vyjetí dílny,ještě nemá zrcátka,dva roky jsem si dělal
radost a teď jezdí někde u Prostějova http://mirahl.swe...
A tuhle R100/7 mám momentálně,teď už vypadá jinak,má padáky
od pana Fehlinga http://mirahl.swe...
Popřemýšlej a jinak hodně zdaru při přestavbě
Me zarazi jen to,ze vetsina tech 75/neco atd.se da koupit za rozumnou cenu.Pouze r 75/5 je cenove vzdy podstatne výš.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vevis asi takhle - R75/5- přední brzda bubnová,tachometr s otáčkoměrem integrovaný ve světlometu,a takzvaná kurze schwinge - krátká kyvka,vyráběly se od půlky roku 1969 do asi půlky roku 1973, souběžně se ještě vyráběly R50/5 a R60/5. Drahá neboli podstatně dražší vůči těm novějším je kvůli tomu, že ještě pořád vzhledem a technickým vymoženostem spíše tíhne k těm starším ročníkům.
Od asi půlky roku 1973 se začala vyrábět R75/6 a ta už měla přední brzdu s jedním kotoučem na levé straně,budíky už samostatně v budce nad světlem atd atd.
A tak proto jsou tyhle /6,7 podstatně levnější jelikož byly zmodernizovány
Pokud se v něčem pletu ,ať mě někdo opraví, taky nevím všechno