Jsem už nějak pátek hrdým majitelem R 1200 GS. Nejsem zdaleka ten typ, co se hned po představení nové generace svýho miláčka honí, aby ji měl. Jsem s ní nadmíru spokojen. Jen tak mě ale napadá, jestli nevíte, jak to bmw myslí s možným nástupcem dvanáctky. Přeci jen je tu už od roku 2004 a ten facelift, který připravila pro rok 2008 jim může vydržet tak 3-4 roky. Na druhou stranu je to nejprodávanější model, takže do toho nepůjde bez přepracovanýho motoru. A hlavně, až na sem tam mušky v přeelektovanosti a kardánku už na ní není co zlepšovat.
no ono je pořád co zlepšovat,ale bohužel trend dnešní doby je co nejmenší hmotnost a co největší výkon a je to na ukor životnosti,takže já se spíš obávám sčim novym vylezou
No doted to slo presne tim smerem, kterej popisuje shimi. Nejdriv dvouventilaky, na ktery stacilo mit s sebou sroubovak, pak 11tka jakozto neznicitelny tezky kladivo, 1150 jakozto kladivo, ktery ale uz jen skoro neznicitelny a ted 12tka v pozici cestovni gumovy palice
řeknu vám, já být product manager v bmw, udělal bych adventure verzi opravdu adventure, s minimem elektroniky a za ušeteřený prachy přihodil na moto ještě pár doplňků. Prostě ji udělat pro opravdový dobrodruhy, vyděli byste, jak by šla na odbyt, neb za jistotu si nejeden člověk rád připlatí a bmw by to ještě přidalo na renomé.
boGaS napsal:
řeknu vám, já být product manager v bmw, udělal bych adventure verzi opravdu adventure, s minimem elektroniky a za ušeteřený prachy přihodil na moto ještě pár doplňků. Prostě ji udělat pro opravdový dobrodruhy, vyděli byste, jak by šla na odbyt, neb za jistotu si nejeden člověk rád připlatí a bmw by to ještě přidalo na renomé.
no to voni by asi taky uměli ale to by pak mohli tu továrnu na 20let zavřít než se ty tanky ojezdí
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Jenže je potřeba si uvědomit kolik by se jich prodalo. Na 100tis obyč 1000 takových adventure? Ne ne, to asi neprojde, spousta lidí si to kupuje kvůli vzhledu a image BMW. Protože jinak by se prali o staré 80/100 nebo 1100. Je nás pár kteří umíme ocenit jednoduchost a spolehlivost, jenže to je absolutní menšina.Existují ale ještě firmy jako touratech takže si z toho můžeš postavit podle chuti co ti vyhovuje.
Já jsem přesvětšenej že to bude jen a jen horší. Když to vemu podle aut, každej by chtěl nový za 199tis a k tomu 20% slevu, tak to prostě musí být někde ošizený.
Směr bude podle mě asi takovej:
ještě víc elektroniky, vestavěná GPS, MP3 přehravač, vyhřívaná sedačka, menší hmotnost, vyšší výkon, třeba i vodní chlazení a použití materiálů,který svařej jen v garáži v NASA + elektronická nastavitelnost všemožnejch serepetiček od plexi po světla, včetně třeba automatického řazení.
Nezničitelnost není na prvním místě. Lidi,co si kuopujou auta od BMW si je nekupujou na 15 let, s motorkama to je stejné a území, kde se dostaneš mimo silnice se budou už jen zmenšovat, čili nezničitelnost rozhodně není priorita. Bude se sázet na vybavenost,výkon a lehčí matroše různého druhu.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Když se podíváte, jak se automobilky předhánějí ve výbavách, aby měli něco víc než druhej a tím víc prodávali, protože to lidi prostě chtěj, tak u mašin to bude úplně stejný, tím spíš, když jde o BMW. Samozřejmě, čím víc elektroniky, tím větší pravděpodobnost poruchy, ale komfort je až na 1 místě. Kdyby měli dělat zpátky jednoduchý karburátorový, zastaralý, obyčejný stroje za lepší peníze, asi by si to někdo koupil, ale určitě bude většina, která bude chtít něco novýho, lepšího, vybavenýho, moderního. Jinak by přeci nemuseli mít vývojový středisko, který stojí obrovský peníze.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!