ahoj, originální vývod pro navi jsem použil po překonektorování pro Zumo 660. Stává se mi však, že se během jízdy odpojí napájení bez zjevné příčiny. Myslel jsem , že to vyřeším napájením od palubní zásuvky (nechci to řešit napájením přímo od baterky), dnes jse ale zjistil, že ta se vypíná neplánovaně za běhu motoru ve stejný okamžik jako navi. Nemá někdo nějakou zkušenost, nebo radu?
Díky za každý příspěvěk
a ked sa ti odpoji tak sa aj zapne sama? alebo až po vypnutí klíčku a znovu zapnutí.
neni tam od motorky duvod aby sa to samovolne odpájalo. skus prekontrolovat kabely od koncovky ku navygacii či neni nekde prerazený kabel. lebo jedniny skrat ti ju može odpojit.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
ano, zapne se zase sama. V držáku chyba nebude, protože používám tu samou větev napájení na voltmetr s teploměrem a ten se vypíná taky- a jak jsem psal vypne současně i palubní zásuvka(ta originál pod sedlem). Nejhorší je, že se tak děje nepravidelně, někdy to nedělá - někdy často. Ať žije elektronika :-(
Tak hlavne na diagnostice se zjisti co to vlastne dela... nemuze to souvyset s tema vsema nesmyslama co tam mas... ja bych sel nejdriv na diagnostiku a pak to resil.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Servisaku, nemuze to delat nejaky zkrat v okruhu? Elektronicky jistic pak dany okruh vypne... Pise tam neco o prekonektorovani, jestli treba tam nebude nejaka bota...
Toz nevim, jen strilam...
Upravil Dejvidek dne 13.04.2014 14:59
S tema jednotkama z jetych moto opatrne . Zmeni se vehicle order a muze bejt problem.. jinak diagnostiku delam ale v praze
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Zrovna jsem chtěl založit stejné téma, mám naprosto totožný problém. Mám pouze origo navigaci, nic dodělávaného. Jak píšeš někdy dobrý delší dobu, něndy se vypíná častěji. Přemýšlel jsem o přetížení výstupu, ale nevím, jestli by se odpojil výstup až po "restart" klíčku, a nebo se může znovu objevit napětí za jízdy. Jiné anomálie v el. nepozoruji. Ví někdo, zda jde případně ŘJ rozkuchat a opravovat, nebo pouze destruktivně?
Junkrs napsal:
Zrovna jsem chtěl založit stejné téma, mám naprosto totožný problém. Mám pouze origo navigaci, nic dodělávaného. Jak píšeš někdy dobrý delší dobu, něndy se vypíná častěji. Přemýšlel jsem o přetížení výstupu, ale nevím, jestli by se odpojil výstup až po "restart" klíčku, a nebo se může znovu objevit napětí za jízdy. Jiné anomálie v el. nepozoruji. Ví někdo, zda jde případně ŘJ rozkuchat a opravovat, nebo pouze destruktivně?
jo je to tak, někdy jo, někdy ne. Včera i dnes naprosto bez problému. Do konce týdne, jestli to vyjde, zkusím zajet na Diagnostiku, a pak se uvidí. Jinak je motka "vzorná".