Nemáte někdo zkušenost s rovnáním řídítek? Řidítka mi přijdou oproti budíkům tak cca o 0,5cm hozený. Jezdit se s tím dá, ale tyhle věci mě neskutečně s.e.r.o.u. Pád nebyl.
Jestli to povolit nějak v brýlích, nebo nějakej jinej způsob.
OK zkusím to. Vypadá to až moc jednoduše. Je to normální, že se jen tak zničehonic hnou řídítka? Samozřejmě myslím bez pádu- jinak jezdím celkem dost (tedy ne off)
Možný to je ,třeba si zaparkoval u obrubníku nebo v nějaký díře a pak se snažil zatočit a dostat to kolo pryč a prostě se to v brejlích pootočilo.Většinou se to pootočí po pádu nebo po nějaký ráně.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ano Servisák má pravdu, nic bych nepovoloval a nejdřív si to okouknul a bude to tak. Nejlepší je koukat před sebe a na pocit křivých řidítek se vys... a je opraveno Pokud tedy nemáš při jízdě rovně jednu ruku nataženou a druhou pokrčenou
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Lehce zápasím se stejným problémem. Když jsem si hledal zánovní GS1200, neušlo mi, že ze sedmi kusů, které jsem zkoušel, tři měly řidítka dle mého křivě, vždy levou stranu více či méně dopředu. Z toho dvě vypadaly, že jsou netknuté pádem. U té třetí jsem si nebyl jistý. Jednu z těch dvou jsem vzal. Vzhledem k tomu, že mne takovéhle věci taky pěkně se.ou, tak jsem rovnal ve spodních brejlích. Teď mám pocitově (a snad i měřením) řidítka rovně, ale zase se mi zdá, že budíky včetně celého zobáku mi lehce šilhají doleva dolů. Vzhledem k tomu, že ani při detailním zkoumání zobáku a a trubek lešení, na kterém je zobák chycený, jsem nenašel žádné známky nějaké deformace po případném pádu (oprýskaný či opravovaný lak atd atd), začínám si říkat, jestli to není lehce nakřivo už z výroby. Druhá možnost je, že sedím nakřivo já a u mých předešlých motorek jsem to tolik nevnímal. Žádná z nich taky neměla místo decentně uzoučkých řidítek divně naohýbanou lešenářskou rouru s tak brutálním rozpětím Řeším to tím, že koukám dopředu (pocitově teď mám řidítka rovně) a budíky ignoruju Až v zimě nebudu mit co dělat, celé to odstrojím a budu měřit a bádat, jestli je nakřivo zobák, budíky, nebo já
Podotýkám, že toto je jen drobná vada na kráse tohoto jinak téměř dokonalého stroje. Kdybych věděl, jak dobře se mi s touhle obludkou bude jezdit, vyměnil bych ji za své XJR1300 už dávno. Jen po tom motoru z XJR se mi bude ještě dlouho stýskat, to ať se na mne pánové v BMW nezlobí...