Ahoj všichni, mám problém s výkonem u mojí 1150GS rv.99 jednosvíce. V nízkých otáčkách jede nepravidelně, při rozjezdu z nízkých otáček občas cuká. Pak to trochu jede, ale mezi 4-5tis. je velká díra ve výkonu, pak to zas trochu jede, ale nic moc. Občas když za to vezmu, tak to spíš zpomalí, než zrychlí. Na volnoběh ale jede pravidelně, spotřeba normální. Problém se objevil koncem loňské sezony, přes zimu prošla servisem, ale beze změny. Ventily, podtlaky by měly být ok, čerpadlo taky, svíce ok. Mám Y svod a laďák GPR, ale s origo koncovkou je to stejný. Po čem byste šli? Předem díky za nápady...
No podle toho jak to popisuješ tak mi připadne že jsou rozhozený válce ale když říkáš že synchro bylo dělaný v servisu tak je to divný Snad se ještě podívat jestli jsou v pořádku příruby mezi vstřikovačem a válcem a jestli nějaká nepodfukuje...
Upravil Sasa_BMW dne 23.05.2014 22:47
Sasa_BMW napsal:
No podle toho jak to popisuješ tak mi připadne že jsou rozhozený válce ale když říkáš že synchro bylo dělaný v servisu tak je to divný Snad se ještě podívat jestli jsou v pořádku příruby mezi vstřikovačem a válcem a jestli nějaká nepodfukuje...
No rozhozený nebudou, na volnoběh šlape jak hodinky i do otáček jde normálně. Spíš to vypadé na špatnou směs, čím vetší zátěž, tím míň to jede. Na vstřikovače už jsem taky koukal, ale nestíhám, takže jsem zatím kouknout jen na jeden, ale nic moc sem nevyzkoumal. Jen při tlakování čerpadla se trochu pohne...U starejch Jaw se falešnej luft zkoušel hořlavým sprejem, dá se udělat něco podobnýho..?
bobi napsal:
Mám Y svod a laďák GPR, ale s origo koncovkou je to stejný. Po čem byste šli? Předem díky za nápady...
OK, tak zkus ještě vrátit ten KAT místo Y svodu a originální tlumič.
V sání je všechno originál? (trubky, filtr)..
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Sasa_BMW napsal:
No podle toho jak to popisuješ tak mi připadne že jsou rozhozený válce ale když říkáš že synchro bylo dělaný v servisu tak je to divný Snad se ještě podívat jestli jsou v pořádku příruby mezi vstřikovačem a válcem a jestli nějaká nepodfukuje...
No rozhozený nebudou, na volnoběh šlape jak hodinky i do otáček jde normálně. Spíš to vypadé na špatnou směs, čím vetší zátěž, tím míň to jede. Na vstřikovače už jsem taky koukal, ale nestíhám, takže jsem zatím kouknout jen na jeden, ale nic moc sem nevyzkoumal. Jen při tlakování čerpadla se trochu pohne...U starejch Jaw se falešnej luft zkoušel hořlavým sprejem, dá se udělat něco podobnýho..?
Jestli to jde zjišťovat hořlavým sprejem nevím. Mě v místě netěsnosti u válce začal žloutnout hliník.
Tak zavada odstranena.. vymeneny komplet hadice v nadrzi a moto jeza jak za mlada. Vsechny hadice byly volne a ztracel.se tlak paliva
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Tak zavada odstranena.. vymeneny komplet hadice v nadrzi a moto jeza jak za mlada. Vsechny hadice byly volne a ztracel.se tlak paliva
Milane, to je asi docela nestandartní vada, ne? Nemohlo to souviset se špatně provedenou výměnou filtru, nebo prostě byly hadice stářím nafouklé? Jen se ptam, jestli má smysl to prohlížet i u ostatních 11XX jako možný zdroj vady.. dík, chMel
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Nevím jestli mělo nebo nemělo ten filtr jsem něnil já.. prostě ty hadice byly stare a už asi nebyly ve 100% kondici po víměně cajk....
... servis a diagnostika BMW Motorrad